Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund kastet til havs..


BareLinn

Recommended Posts

Forbanna sjuke folk! Jeg blir så sint når jeg leser sånt. Håper den som gjorde dette får gjennomgå!

"- Det kan være brudd på dyrevernloven, vi snakker om vanskjøtsel og eventuell inhuman avlivning. Det er strenge straffer for det, sier Wiik."

Ja, særlig. Norge er jo kjent for å ha SÅ strenge straffer for slikt som dette. Arghhhh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er grusomme!

Ang straffer, så sier i alle fall hundeloven at "med bøter, og fengsel inntil 6 mnd..." Hvis det er snakk om en annen lov, så er det vel andre straffer som gjelder, men de er nok ikke så høye, uansett.. Fysj! De skulle blitt senket til bunns selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. får en måte å leve sine siste sekund. Viss de absolutt skulle avlive den, så burde de gjort det på en skikkelig måte. Blir så forbanna på slike folk. Og det er lite man kan gjøre med det :P . Hunden har allerede gått i gjenom det og er død.

Jeg ser det for meg og. En forvirret hund som svømmer rundt i sirkler, fordi at stenene holder den igjen :) . Det er skammelig for menneskeheten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh, jeg blir kvalm!!

Utsette en hund for noe sånt ! Det finnes faktisk omplasserings hjem, og noen dyrleger avliver hunden gratis... Jævli unødvenig å gjøre sånt! :):P

Håper de finner han som gjorde det, og setter han i fengsel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt! Dette skjedde på hjemplassen min, mamma ringte og fortalte det for et par timer siden. Skjønner ikke hvem som kan finne på å gjøre noe sånt. Men det får jeg vel fort vite om/når de finner ut hvem det er, Andenes er ikke så fryktelig stort.

Jeg skjønner ikke hva som feiler folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er virkelig grusomme... Håper de finner den/de som har gjort det, og at de får sin straff. Selv om straffen aldri kan måle seg med det vonde som har blitt påført hunden <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke så langt fra å ha funnet ut hvem det er som har gjort det nå... Tispen er sendt til Tromsø for obduksjon. Den lokale dyrlegen klarte ikke å stadfeste 100% om den døde pga drukning eller ikke slik jeg forstod det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt for****! Men jeg har faktisk hørt om et slikt tilfelle før.. Far i huset skulle ta med seg datterens forhatte(av han)cocker til veterinær den dagen den skulle avlives,men fant ut at bikkja ikke var verdt å bruke penger på,så han festa en stor stein i kobbelet og sparka steinen uti. Jeg mener helt oppriktig at slike folk ikke er riktig skrudd sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HELT SYKT! Det skulle vært lik straff for dyremisshandling og menneskemisshandling eller hva jeg skal kalle det og lik straff for dyredrap og lik straff for menneske drap. Slik at han som drepte hunden der måtte få livstid i fengsel. Skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det så enkelt og bare skive i de norske lover: Samme gjelder drap av dyr osv. Da ville det vært så mye mindre slike saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem vedkommende er... Og han bør håpe han ikke befinner seg i nærheten av meg når jeg er på Andøya (reiser opp til helgen). Han har gjort så mye annet stygt med hunden, så det kom ikke som et sjokk på noen at det var han som gjorde det. Moren min gjettet det til og med før de gikk ut med rase og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem vedkommende er... Og han bør håpe han ikke befinner seg i nærheten av meg når jeg er på Andøya (reiser opp til helgen). Han har gjort så mye annet stygt med hunden, så det kom ikke som et sjokk på noen at det var han som gjorde det. Moren min gjettet det til og med før de gikk ut med rase og sånt.

Håper noen tipser politiet om hvem han er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fått flere tips, og de skal ha han inn til avhør. Men pga "sykdom" så har de ikke fått det til enda.

Sykdom my ass..sånn er det hver gang med disse "tragediene"...blir syke med en gang...

"Er JEG mistenkt..oi, nå følte jeg meg dårlig psykisk gitt..."

<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...