Mud Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Oi så du denne tråden, det var ikke meningen Heldigvis er det ikke praktisk mulig for meg å få en valp på leeenge så det så Men herregud så nusselige!
Bambii88 Skrevet 17. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Heldigvis er det ikke praktisk mulig for meg å få en valp på leeenge så det så Men herregud så nusselige! Jammen det går bra, for det vil alltid være salukikull jeg kan legge ut skrytebilder av..
jma Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 såå søte! jeg synes salukier er så sinnsykt søte som valper...
Ida:) Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Gleder meg til neste uke, for da skal jeg besøke de igjen og de er nok enda mer aktive da Da må du legge ut bilder av de! De var utrolig søte. Har virkelig fått øynene opp for den rasen.
ElinT Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 Venninna di MÅ stille han ut, hvis ikke kommer jeg og henter han og stiller ut! Den gutten er råflott! Hehe, ja han er flott! Han kommer til å bli stilt, enten av henne eller av meg
Line_ Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 Gleder meg til å se han i ringen Får håpe dette kullet får så bra gemytt som det forrige, i såfall blir det jo perfekte familiehunder.
Peers Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 Nydelige valper, salukivalper noe av det skjønneste som finnes
Bambii88 Skrevet 19. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 Da må du legge ut bilder av de! De var utrolig søte. Har virkelig fått øynene opp for den rasen. Klart jeg skal Hehe, ja han er flott! Han kommer til å bli stilt, enten av henne eller av meg Flott! Gleder meg til å se han i ringen Får håpe dette kullet får så bra gemytt som det forrige, i såfall blir det jo perfekte familiehunder. Ja disse valpene, og særlig hannene, vil gjøre det bra i ringen Og gemyttet er ingenting å si på, Line Med så flotte oppdrettere kan ikke gemyttet så feil!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar