Gå til innhold
Hundesonen.no

Fem herlige salukivalper:)


Bambii88

Recommended Posts

Må bare skryte litt av helsøskene til Kira. De er nå snart 4 uker gamle og bare helt nudelige! Skulle gjerne hatt ene hannvalpen selv, "Balder", for han er virkelig lekker. Men skjønner jo at Pepper krever så mye tid nå fremover, at noen ny valp er helt uaktuellt!

Jeg er jo bare helforelska!

gurovalp.jpg

Valpemage! :blink:

valp3.jpg

Sleeping Beauty :P

sove6.jpg

"Tar du bilder av meg mens jeg sover? Fy så frekt!"

vaken6.jpg

Belle av All Sighthounds:

Belle.jpg

Balder av All Sighthounds

balder2.jpg

Litt overstilt, men er ikke så lett å stille opp en vilter valp!

balder.jpg

Dette er kvalitetsvalper jeg virkelig anbefaler og det er enda noen

valper som venter på noen flotte hjem! Foreldrene til valpene er:

Nuch Such Shafaq Nicole Effate og Nuch Shafaq Mozart Melodie.

To flotte salukier med stabilt og herlig gemytt som har gjort det knall

i utstillingsringen og på LC-banen.

Flere bilder av valpene og ståbilder av alle finner du på hjemmesiden min, HER. Og for mer info om valpene, foreldrene og oppdretterne se;

Kennel All Sighthounds hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige! :blink: Saluki og borzoi er de peneste myndene synes jeg!

Det skriver jeg under på! Skjønne valper! Vet nesten ikke om jeg har sett saluki-valper før, det er liksom ikke en rase jeg har vurdert, så bildeutvalget har vært helt tilfeldig, men disse smelter jo alle hjerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Saluki er en av de få rasene som er finest som voksne jeg da, men selvsagt er de søte :P

Håper de finner gode hjem til dem alle! Rent utseendemessig er Saluki en av mine favorittraser :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja regner ikke med at det tar lang tid før alle har etterspørsler, men oppdretter Eva tar seg goood tid på å finne riktig eier til riktig hund. Noe som er kjempe bra :P

Gleder meg til neste uke, for da skal jeg besøke de igjen og de er nok enda mer aktive da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremiiiin! Aldri sett en salukivalp før!! Saluki må jo være den flotteste mynden sånn utseendemessig syns jeg. Mynder er liksom ikke meg, men saluki er virkelig en flott hund å se på..! :blink: Man blir jo ikke lite valpesjuk av de bildene der. Noe så nydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja regner ikke med at det tar lang tid før alle har etterspørsler, men oppdretter Eva tar seg goood tid på å finne riktig eier til riktig hund. Noe som er kjempe bra :)

Gleder meg til neste uke, for da skal jeg besøke de igjen og de er nok enda mer aktive da :D

Da MÅ jeg nesten få vært med :D Gleder meg utrolig til å se de små nurkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt ene hannvalpen selv, "Balder", for han er virkelig lekker. Men skjønner jo at Pepper krever så mye tid nå fremover, at noen ny valp er helt uaktuellt!

Balder av All Sighthounds

balder2.jpg

Det er venninna mi som skal kjøpe "Balder" :)

Valpene er så nydelige! Vi var og besøkte de da de var 2 uker gamle. Jeg skulle egentlig vært med å besøkt de i dag, men fikk ikke barnevakt :D

Gleder meg til å være med bort og hente han om 4 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ond Guro, OND! :D

Så søte de var :D

Oi så du denne tråden, det var ikke meningen :)

Det er venninna mi som skal kjøpe "Balder" :D

Valpene er så nydelige! Vi var og besøkte de da de var 2 uker gamle. Jeg skulle egentlig vært med å besøkt de i dag, men fikk ikke barnevakt :D

Gleder meg til å være med bort og hente han om 4 uker :D

Venninna di MÅ stille han ut, hvis ikke kommer jeg og henter han og stiller ut! Den gutten er råflott!

De var da ikke noe fine :rolleyes::D

Nei ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...