Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetråden min (sheltie)

MariJ

Recommended Posts

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Caroline: Det er Glowing Star det er snakk om.

Renate: Ja, endelig, fram og tilbake :rolleyes:

Skrevet

Snok i vei du :whistle: Nei, har ikke bestemt meg for henne, jeg er veldig i tvil. Jeg har satt de små grå i sving, og tenker så det knaker :D

Skrevet

Ja, nå har jeg bestemt meg. Det blir valp fra det kullet jeg i utgangspunktet skulle ha fra :)

Poster bilder av valpene 4 uker gamle:

new_dream_girl.jpg

new_hope_to_win.jpg

new_little_miracle.jpg

Herlige, ikke sant? :ahappy:

Alle bildene er lagt ut med tillatelse fra oppdretter ;)

Skrevet

For noen herlige nurk! :ahappy:

Jeg er enig med Caroline at tispe 2 hadde særdeles herlig uttrykk!

Skrevet

Vi var å besøkte dem i går igjen, skal si at det skjer forandringer på to uker ja ;) Det er tre herlige jenter, totalt forskjellige.

Sånn egentlig, egentlig så mener oppdretter at det er for tidlig å velge ut en favoritt, men jeg klarte ikke dy meg (favoritten er hemmelig da :) ) Aldeles nydelige er de alle sammen, uten tvil.

Alle valpene er øyelyst FRI. Godt fornøyd.

Poster nye bilder av jentene fem uker gamle, denne gangen også med ståbilder:

dream_girl_5_uker.gif

dream_girl_st__5_uker.jpg

hope_to_win_5_uker.gif

hope_to_win_5_uker_st_.JPG

little_miracle_5_uker.gif

little_miracle_5_uker_st_.JPG

Jeg gleder meg så utrolig mye, det skal bli så moro med valp.

Skrevet

Herlige valper! :)

Må nok en gang si meg enig med Caroline, tispe to er virkelig herlig! Spennende å følge med hvordan de alle utvikler seg!

Skrevet

Jeg kan med sikkerhet (nesten hvertfall) si at det ikke blir tispe nummer to :)

Skrevet
Jeg kan med sikkerhet (nesten hvertfall) si at det ikke blir tispe nummer to :icon_redface:

Ja jeg vil tro Elvy og Anne Lise vil beholde henne selv :D Hvertfall når jeg ser hvilket stamtavle navn de har valgt på henne :)

Skrevet

Får nesten diabetes, de er så søte :icon_redface: Spennende med valpevalg. Var bare to tisper i kullet vi fikk fra, så vi slapp å velge.

Skrevet
Ja jeg vil tro Elvy og Anne Lise vil beholde henne selv :) Hvertfall når jeg ser hvilket stamtavle navn de har valgt på henne :icon_redface:

Ja det var vel det vi resonnerte oss fram til :D

Skrevet

så utrolig skjønne :icon_redface:

Synes nr 3 er finest jeg da.. Mer våken i blikket enn nr 2. Men herlige alle sammen :)

Skrevet

Da må jeg nesten avsløre at min favoritt er tispe en, siden hun ikke engang er nevnt :icon_redface: Men mye kan forandre seg på de ukene som er igjen.. Men, de er så nydelige og søte hele gjengen.

Skrevet

Da er valpen vår valgt :) Vårt lille gull er tispe nummer en: Kelroe's New Dream Girl, "Keira" til vanlig.

Vi var å besøkte de i går, makan til show de holdt, og alle skulle opp i fanget og få en suss ;)

Poster bilder av jentene 6 uker gamle:

new_dream_girl_6_u.gif

new_dream_girl_6_u_st_.JPG

Dette er vår lille prinsesse, er hun ikke skjønn?

new_hope_to_win_6_u.gif

new_hope_to_win_6_u_st_.JPG

New Hope To Win, denne jenta er det trøkk i, viljesterk til tusen i følge oppdretter

new_little_mirale_6_u.gif

new_little_miracle_6_u_st_.JPG

New Little Miracle, også en kjempesøt frøken, veldig rolig av seg.

Så, nå teller jeg ned, og gleder meg som en unge til julaften. Samboer blir litt ;) over meg til tider tror jeg, hehe.

Skrevet

åååh...så nydelige de er ;) Husker når Phoebe var like gammel, så liten og herlig!

Misunner deg nå, blir skikkelig valpesjuk :)

Gratulerer så mye med valp, du har en fantastisk tid i vente ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...