Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetråden min (sheltie)


MariJ

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Renate: jeg skjønner nesten ikke at dette er virkelig, men det er det altså. Etter så mye fundering, og research som jeg har gjort :D

Hun er altså den nydeligste skapningen i hele verden, så tøff og frampå, og alikevel så kosete og herlig :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på besøk hos valpene i dag. Og, tenk, i morra er de 7 uker allerede, nå nærmer det seg :)

De er så herlige, så tillitsfulle, kommer durende bort for å hilse, hele gjengen. Skjønne, småsprø valpiser, er det de er :Laugh:

Sambo knipset et par bilder av meg og Keira, eller, det er jo Keira det er bilde av, jeg fungerer som bakgrunn :rolleyes:

keira.jpg

IMG_5261.jpg

IMG_5248.jpg

Er hun ikke bare nydelig da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott, gratulerer med valget :) Tenker det blir en lang uke nå?

Ja, jeg tror jeg blir sprø snart, hehe. Men jeg planlegger og styrer, så tror tiden kommer til å gå fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer nye bilder av jenta mi, 7 uker gammel. Nå er det ikke lenge igjen nå. Tiden går så sakte, jeg tror jeg blir sprø :) Tiden gikk fort i begynnelsen, men nå snegler den seg av gårde.

new_dream_girl_7u_sitt.gif

new_dream_girl_7u.JPG

Hun er så herlig. Det blikket kan smelte hva som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer de siste bildene som oppdretter har tatt. De neste bildene vil nemlig bli tatt hjemme hos meg. Keira kommer hjem på fredag, trenger jeg å si at jeg gleder meg? :)

new_dream_girl__8u.gif

new_dream_girl_st__8u.jpg

8 uker har hun blitt, og forandret seg mye :)

alle3.jpg

Et siste bilde av jentene sammen, Keira i midten.

Nå kjenner jeg virkelig sommerfuglene krible i magen, nå er det ikke lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nydelig hun er blitt! kan tenke meg du får sove mye i natt;)

Du kjenner meg. Kommer ikke til å få sove en centimeter. Denne siste uka har virkelig sneglet seg avsted.

Gleder meg til Keira og jeg skal oppover og besøke deg og Zeta, det blir ikke helt med det første, men bare vent, plutselig står vi på tunet :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner meg. Kommer ikke til å få sove en centimeter. Denne siste uka har virkelig sneglet seg avsted.

Gleder meg til Keira og jeg skal oppover og besøke deg og Zeta, det blir ikke helt med det første, men bare vent, plutselig står vi på tunet :wub:

ja,du har jo vært her før du;) Du får ta deg en sovetablett og sørge for at du ikke våkner før klokken tolv eller noe..da er det jo bare en time eller to igjen :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...