Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetråden min (sheltie)


MariJ

Recommended Posts

Etter at rasevalget ble tatt måtte oppdrettervalget taes, og når det var gjort måtte vi vente på at det ble valp til oss. Så nå har vi ventet på at mamma "Keyla" skulle komme med valper. Keyla kom med tre tisper, alle soble, og en av de små prinsessene skal bli vårt lille gull. Jeg gleder meg til de runder tre uker, da skal vi besøke de for første gang :icon_redface:

Dette blir min lille skryte/ventetråd, den vil oppdateres når det er noe nytt :)

Dette er så moro, syns ventetiden er lang, men likevel så morsom, fylt med glede og forventning :P

Foreldrene til vår lille prinsesse:

keyla_7_5__r_st_.jpg

Mor: Kelroe`s Beyond All Dreams

chango_10_months.jpg

Far: Leeland New Deal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

post-613-1182107345_thumb.jpg

Gratulerer!

Fikk selv min første sheltie hjem på onsdag. Han har sjarmert meg i senk, å jeg syns det er rart i dag at jeg ikke har valgt denne rasen tidligere.. Du har virkelig noe å glede deg til :lol:

Gleder meg til å se bilder av Nurket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har valpene blitt to uker alt :shocked: På mandag skal vi hilse på de for første gang, gleder meg, gleder meg :hyper:

Poster noen bilder av valpene fra nyfødt til to uker:

3_tisper_nyf_dt.jpg

keyla_med_valpene_nyf_dt.jpg

Her er frøknene temmelig ferske

keylas_valper-1_1_u.jpg

keylas_valper_1_u.jpg

En uke gamle

keylas_valper_2_u.jpg

keylas_valper_fram_2_uker.jpg

To uker gamle, og alle tre har fått opp øynene :poke:

Jeg er fullstendig tullerusk om dagen, tenker ikke på annet enn valp, jeg teller ikke sauer når jeg skal sove om kvelden, men valper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så søøøte:-))

For ett år siden var jeg i samme situasjon som deg, og nå han min sheltiegutt nettopp fyllt ett år!

Det året har gått så utrolig fort. Nyt valpetiden (når hun kommer hjem), den er så kort.

Vær rolig, avslappet og tolmodig, og kos dere:-))

Tenk bare renslighetstrening og miljøtrening de to første månedene. Ikke stress med noe, la valpen bli trygg i sitt eget tempo.

Ønsker dere alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rasevalg! Og jeg må jo selvfølgelig være enig i at du har absolutt valgt verdens herligste rase :ahappy:

Som Caroline kjenner jeg også til kullet, og mora er ei herlig tispe :ahappy: Pappaen har sjarmert meg fra første stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal besøke de i dag istedet for, reiser snart. Gleeeder meg. Skal selvfølgelig knipse bilder :P

---

Nå har vi vært og hilst på valpene. Helledussen, de er så søte. Tok ingen bilder da, valpene er 3 uker, og gjør ikke så mye av seg enda, bare vent en uke dere :P Det andre kullet oppdretteren har nå er 5,5 uke gamle, og de var det fart i :P

*dobbelpost, endret av mod.Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig tullerusk om dagen, tenker ikke på annet enn valp, jeg teller ikke sauer når jeg skal sove om kvelden, men valper :P

Utrolig pene!

Jeg husker jeg var også helt tullerusk når det bare var noen få dager igjen til vi skulle hente Blondie.

Jeg var i min helt egen verden. Så når jeg skulle lage frokost bare 3 dager før vi skulle hente henne så snakket jeg med mamma om hvor mye jeg gledet meg til å hente henne mens jeg skjærte opp brød så kuttet jeg meg på fingeren <_< Heldigvis var det ikke så dypt at jeg måtte sy da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi. Oppdretter ringte meg istad og fortalte at det er ei ledig tispe i det kullet som er leveringsklart veldig snart, og den kunne vi få kjøpe. Jeg tenker så det knaker her. Jeg liker foreldredyrene til dette kullet også veldig godt. Luksusproblem dette her :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi. Oppdretter ringte meg istad og fortalte at det er ei ledig tispe i det kullet som er leveringsklart veldig snart, og den kunne vi få kjøpe. Jeg tenker så det knaker her. Jeg liker foreldredyrene til dette kullet også veldig godt. Luksusproblem dette her :whistle:

Så spennende! Hvilken av dem? Tinka er jo flott, og Mac har gitt veldig mye bra, så det er en spennende kombinasjon ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...