borderen Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Da er det endelig blitt bestemt hvem av valpene i kullet jeg skal ha. Det ble Aussieligaens Yabba Dabba Doo! Det er en blue merle (mest sort) aussie tispe. EDIT: Om registert til Aussieligaen Yippie Jeg har snakket med oppdretter over mail flere ganger daglig for at hun skulle få vite så godt som mulig hva slags valp jeg ønsker (vi fpr ikke lov å velge ut fra utseende). Kort fortalt ønsker jeg den frekkeste og mest krevende valpen. Det er fordi jeg skal bruke henne i lydighet og trenger masse "guts". Jeg har nemlig sett alt for mange halvdøde aussier innen hundesporten... Etter valpetesten kom oppdretter frem til at denne såkalte Yabba vil passe meg utmerket. Den er veldig samarbeidsvillig, dristig/modig, kvikk og ikke minst selvsikker! Dette blir en spennende hund å jobbe med. Jeg henter henne førstkommende onsdag (13. juni) og skal være hos oppdretteren i Danmark hele dagen. Her er noen bilder: 7 uker gammel 6 uker 6 uker 3 uker Det er mange flere bilder inne på hjemmesiden min. Siter
dog.sport Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 JIPPI!! det ble Yabba Dabba Doo!! Du må kalle henne Fanka Bare ikke noe som ligner på Aylar Siter
TineSimbaNana Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Gratulerer Maren Det blir vel gøy?! Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Gratulerer Kan hun ikke bare hete Yabba da? Siter
MartineH Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Gratulerer, vi gleder oss til å hilse på Siter
borderen Skrevet 10. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Kan hun ikke bare hete Yabba da? Yabba hørs vel litt bedrøvelig ut da... hehe... Og dog.sport: Neivel da... den skal ikke hete Ayla da... Montana klinger ikke så godt, så jeg tenker for harde livet! Siter
MartineH Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Synes Yabba er stilig Hva med noe så likt som Jada, med uttalen Jaddà. Siter
Mailin Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Grattis med valp! Håper dere blir et bra team! trenger å få sett flere gode aussier i de øverste konkurranseklassene:) Siter
Aussieglis Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Er det ikke moren din sin hund? Hørte noen som nevnte noe sånt. Iallefall, gratulerer så masse! Skal bli veldig gøy å følge Y-kullet videre. Siter
borderen Skrevet 10. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Er det ikke moren din sin hund? Hørte noen som nevnte noe sånt. Iallefall, gratulerer så masse! Skal bli veldig gøy å følge Y-kullet videre. Nja... det blir moren min sin hvis den ikke blir bra nok i lydighet (hvis den er for treg og rett og slett ikke "tent" nok). Men det er litt hennes og, på den måten at den vil bo hjemme noen av ukene mens jeg er på skolen (bor på internatet der 5 dager i uka). Siter
MegaMarie Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Så nydelig, håper på det beste for dere! Stemmer også for Yabba. Det var spessielt og det låter bra og lett å rope. Siter
Ingvild Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Gratulerer! Yabba syns jeg ikke var så veldig fint, stemmer for Montana, og Montie når Montana blir for langt. Siter
Line_ Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Herlig valp! Gleder meg til å se nurket? Keen på Tønsberg-sosialiserings tur kanskje? Siter
borderen Skrevet 10. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Herlig valp! Gleder meg til å se nurket? Keen på Tønsberg-sosialiserings tur kanskje? Blir nok en del sosialisering etterhvert, så da trenger jeg valpe-vennlige hunder (har ingen selv så... <_< ) Siter
Bambii88 Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Yabba var genialt Hvor mange hunder heter det kanskje? Nydekig bebi Siter
borderen Skrevet 10. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Den skal ikke hete Yabba!! Det er grusomt Siter
Maria Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Gratulerer så mye! Dette blir spennende å følge med på.. Det enkleste med navn er nesten bare å prøve å få opp helt merkelige ting i hodet uten å tenke over det. F.eks Kori, Keya (uttales rett fram med lang e) og Youli (uttales joli). Sånne navn detter ned i hodet mitt rett som det er. (ja, jeg har alltid vært litt rar.. ) Siter
borderen Skrevet 12. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Imorgen tidlig reiser jeg til Danmark for å hente valpen! Jeg blir hos oppdretter hele dagen og blir litt kjent med alle valpene i deres trygge omgivelser. Jeg gleder meg!! En liten ramp? 3 nye albumer av valpekullet på hjemmesiden min! Siter
Recommended Posts