Gå til innhold
Hundesonen.no

wolfdog.no


Guest Per Olav

Recommended Posts

Guest Per Olav
Skrevet

Dette er den gamle layouten og dette er mitt forslag til ny. Farger på logo og "knapper" og slikt vil bli endret, men hva mener dere om "innrammingen?

Skrevet

Den nye var mye bedre enn den gamle, herlige farger de blir ikke for kjedelige ;) Har tro på den nye siden...

  • 2 weeks later...
Skrevet

Fargene var alt for mørke for min smak, dessuten trakk blikket seg mot de oransje feltene hvis man skal lese tekst der. Med andre farger ville den blitt veldig bra.

Guest Per Olav
Skrevet
Fargene var alt for mørke for min smak, dessuten trakk blikket seg mot de oransje feltene hvis man skal lese tekst der. Med andre farger ville den blitt veldig bra.
Takk skal du ha :wub: Så et nytt spørsmål: Hvilken av de to menyene i den høyre kolonnen liker dere best av denne eller denne her?
Skrevet

Den første, den andre tok meg lang tid før jeg i det hele tatt skjønte hvor menyen var(og jeg som vanligvis finner ut av slikt rimelig fort)

Skrevet

Nr 2. På nr 1, så åpnet standard seg, mens resten av menyen lå helt på bunnen. Fant den dermed ikke så lett, måtte scrolle ned hele siden for å finne resten. Mens med nr 2 lå de andre menyene øverst.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Vet ikke om du fremdeles trenger hjelp da :ahappy:

men jeg syns siden var fin, men muligens litt kjedelige farger? litt lysere bakgrunn, og at der menyer er rød kunne den heller vært i samme blåfarge som bakgrunnen bare mørkere.. Ellers like jeg siden godt, veldig oversiktlig.

Skrevet

Jeg synes navigasjonen har blitt bedre nå, synes den var tungvin på den gamle. Liker ikke helt den fancy venstremenyen som glir sånn opp. Ville kortet ned menyen litt og eller hatt horisontal meny over Mer om hund slik du har andre steder.

Eller synes jeg fargene er ok.

Liker veldig godt enkeltheten og den er veldig lettlest som jo er det viktigste sammen med navigasjon.

Guest Per Olav
Skrevet
Jeg synes navigasjonen har blitt bedre nå, synes den var tungvin på den gamle. Liker ikke helt den fancy venstremenyen som glir sånn opp. Ville kortet ned menyen litt og eller hatt horisontal meny over Mer om hund slik du har andre steder.

Eller synes jeg fargene er ok.

Liker veldig godt enkeltheten og den er veldig lettlest som jo er det viktigste sammen med navigasjon.

Takker og bukker :D Har fixet litt men er ikke sikker på om det er til det bedre :D

--

PO

  • 3 weeks later...
Skrevet

Video-Sledetur / Sleigh ride

Bilde under Fra ulv til hund,på ulvehunderasene funker ikke.

Bilde under Mer om hund, kjøpe valp + bruk av langline bilde + spor og kløv bilder vises ikke. + bilde førerhunden Doffen.

Liker siden din kjempe godt! Masse bra lesestoff og fine bilder! Lett og finne fram, enkelt og ryddig. :lol:

Linker til deg om det er greit!?

Guest Per Olav
Skrevet
Video-Sledetur / Sleigh ride

Bilde under Fra ulv til hund,på ulvehunderasene funker ikke.

Bilde under Mer om hund, kjøpe valp + bruk av langline bilde + spor og kløv bilder vises ikke. + bilde førerhunden Doffen.

Takk skal du ha. Skal være OK nå (tror jeg).
Liker siden din kjempe godt! Masse bra lesestoff og fine bilder! Lett og finne fram, enkelt og ryddig. :lol:

Linker til deg om det er greit!?

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Selvsagt er det flott om du linker :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...