Guest Per Olav Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Dette er den gamle layouten og dette er mitt forslag til ny. Farger på logo og "knapper" og slikt vil bli endret, men hva mener dere om "innrammingen?
Peers Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Jeg synes den nye var kjempeflott! Original, stilren og fin. *to tomler opp for den nye*
Mirai Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Den nye var lekker! Enkel og pen. Føles "lettere" og renere enn den gamle.
Tine Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Den nye var mye bedre enn den gamle, herlige farger de blir ikke for kjedelige Har tro på den nye siden...
Guest Per Olav Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Har konvertert sidene til server side include, dette er den nye linken
Nina Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Fargene var alt for mørke for min smak, dessuten trakk blikket seg mot de oransje feltene hvis man skal lese tekst der. Med andre farger ville den blitt veldig bra.
Guest Per Olav Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Fargene var alt for mørke for min smak, dessuten trakk blikket seg mot de oransje feltene hvis man skal lese tekst der. Med andre farger ville den blitt veldig bra.Takk skal du ha Så et nytt spørsmål: Hvilken av de to menyene i den høyre kolonnen liker dere best av denne eller denne her?
Nina Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Den første, den andre tok meg lang tid før jeg i det hele tatt skjønte hvor menyen var(og jeg som vanligvis finner ut av slikt rimelig fort)
Peers Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Nr 2. På nr 1, så åpnet standard seg, mens resten av menyen lå helt på bunnen. Fant den dermed ikke så lett, måtte scrolle ned hele siden for å finne resten. Mens med nr 2 lå de andre menyene øverst.
Guest Per Olav Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Jeg har slitt litt med denne siden som jeg ikke er helt fornøyd med. Kommentarer?
helle Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Vet ikke om du fremdeles trenger hjelp da men jeg syns siden var fin, men muligens litt kjedelige farger? litt lysere bakgrunn, og at der menyer er rød kunne den heller vært i samme blåfarge som bakgrunnen bare mørkere.. Ellers like jeg siden godt, veldig oversiktlig.
Guest Per Olav Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Takk skal du ha Slike innspill er alltid nyttige.
Espen Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Skrevet 19. Juli 2007 Jeg synes navigasjonen har blitt bedre nå, synes den var tungvin på den gamle. Liker ikke helt den fancy venstremenyen som glir sånn opp. Ville kortet ned menyen litt og eller hatt horisontal meny over Mer om hund slik du har andre steder. Eller synes jeg fargene er ok. Liker veldig godt enkeltheten og den er veldig lettlest som jo er det viktigste sammen med navigasjon.
Guest Per Olav Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Skrevet 19. Juli 2007 Jeg synes navigasjonen har blitt bedre nå, synes den var tungvin på den gamle. Liker ikke helt den fancy venstremenyen som glir sånn opp. Ville kortet ned menyen litt og eller hatt horisontal meny over Mer om hund slik du har andre steder. Eller synes jeg fargene er ok. Liker veldig godt enkeltheten og den er veldig lettlest som jo er det viktigste sammen med navigasjon.Takker og bukker Har fixet litt men er ikke sikker på om det er til det bedre -- PO
Guest Per Olav Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 Har lastet op deler av hjemmesida. Noen som gidder sjekke om linkene fungerer som de skal?
Eva-Kihla Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 Video-Sledetur / Sleigh ride Bilde under Fra ulv til hund,på ulvehunderasene funker ikke. Bilde under Mer om hund, kjøpe valp + bruk av langline bilde + spor og kløv bilder vises ikke. + bilde førerhunden Doffen. Liker siden din kjempe godt! Masse bra lesestoff og fine bilder! Lett og finne fram, enkelt og ryddig. Linker til deg om det er greit!?
Guest Per Olav Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 Video-Sledetur / Sleigh ride Bilde under Fra ulv til hund,på ulvehunderasene funker ikke. Bilde under Mer om hund, kjøpe valp + bruk av langline bilde + spor og kløv bilder vises ikke. + bilde førerhunden Doffen. Takk skal du ha. Skal være OK nå (tror jeg). Liker siden din kjempe godt! Masse bra lesestoff og fine bilder! Lett og finne fram, enkelt og ryddig. Linker til deg om det er greit!?Tusen takk for tilbakemeldingen din. Selvsagt er det flott om du linker
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar