Gå til innhold
Hundesonen.no

Facebook


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Facebook er kjekk å ha til å dele bilder med andre folk enn hundefolk (hundefolk kan man bare henvise til hundens hjemmeside eller et emne på hundesonen...), og noen av gruppene er enten veldig underholdene (orddelingsfeilgrupper osv) eller relativt nyttige (klassen min har en gruppe hvor vi kan f.eks. minne hverandre på prøver, lekser osv). Dessuten kan jeg se for meg at det blir et praktisk kommunikasjonsmiddel om jeg vil holde kontakten med noen av de som reiser utenlands i klassen min til neste år - det er upraktisk med msn når de bor i en tidssone 6-10 timer annerledes enn Norges.

Men bortsett fra det syns jeg egentlig at Facebook er ganske unødvendig. Det er ikke noe spesielt liksom, og egentlig ser jeg ikke helt gleden i å finne tilbake til gamle klassekamerater. Om man ikke regner med gleden for å ha kommet bort fra flesteparten av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke helt skjønner greia? :P Synes det hele er svært oppskrytt jeg...

Jeg er så gammel at det er svært mye jeg ikke skjønner vitsen med. :P Heller ikke dette. Forløpig er det beste med fjesboka at jeg kan legge ut bilder uten å gå veien om photobucket. Så enkelt, da gitt. Men i dag oppdaget jeg at jeg var blitt medlem av gruppa "rakkerungene" klokka fem over tolv i går formiddag. Så vidt jeg husker var jeg på jobb, nærmere bestemt utegym med sju herlige, varme unger, baller og vannflasker akkurat da. Hm. Åssen går det an, da? Lever den greia sitt eget liv, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens, jeg har også facebook ( Espen Hermansen )

MEN jeg må komme med ett lite tips. Vær forsiktig med og oppgi fullt navn på nettet. Les gjerne våre nettvettregler!

Så er det mange som lurer på hvorfor jeg gjorde det og anbefalte noe annet, mitt navn står allerede så mange steder på Dyresonen at hvis folk vil vite hvem jeg er, så er det ikke noe problem uansett for dem.

Vi bestemmer selvsagt ikke om dere vil skrive navnet deres, men vil allikevel be dere vise forsiktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg savner folka som jobbet der jeg var på arbeidsuke :)

De er inne på facebook hele tiden. Skjønner ikke helt hva det er for noe jeg. Har bare hørt at det er bilder der og at du gir noe pock.... :unsure: Noen som kan forklare...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Uff, jeg savner folka som jobbet der jeg var på arbeidsuke :icon_redface:

De er inne på facebook hele tiden. Skjønner ikke helt hva det er for noe jeg. Har bare hørt at det er bilder der og at du gir noe pock.... :unsure: Noen som kan forklare...?

Du mener vel poke? Meningen er vel å finne gamle kjente og se hva de driver med og bli kjent med nye og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...