Oscar ll Skrevet 28. November 2007 Rapporter Share Skrevet 28. November 2007 http://www.youtube.com/watch?v=1wDmtYVM8gY...feature=related HAHaahaa. Syntes synd på dem! De tror faktisk at de kan synge ! Uff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=2jktnQVlNyE Haha PIP, den katte tingen var morsom xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go HAHAHAHAHAHAHA det er moro med slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Japanese toilet training for kids At det går an Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2008 Norges klart morsomste mann med sin kanskje morsomste figur til nå: :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Vi hadde film proskjet på skolen å jeg synes det hadde vært litt morsomt og vise den her Seff er alle dyra med Det er 2 deler: Første del; The Hunters Part 1 Andre del: The Hunters Part 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Har vel kanskje hatt denne ute før, men den er uansett verdt å se flere ganger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Har vel kanskje hatt denne ute før, men den er uansett verdt å se flere ganger: Utrolig bra *ler meg skakk (tårene triller så mye jeg ler) * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Øyvind Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 noen som har prøvd denne? får kjøpt den i norge nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Ja, jeg har den til kattene mine. Jeg har vel prøvd det meste som finnes av børster, kammer og skraper tidligere (ettersom jeg har solgt slikt i årevis), men det er kun denne jeg har kunnet brukt ordet fantastisk om Finnes ikke bedre redskap for hårfelling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Og hvor får man kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 www.furminator.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Film om min kjære avdøde Iris Håper du Har det fint der du er nå da <3<3<3<3<3<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Video fra sirkus agora.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Ser ut som mange pittesmå My'er med lang hale jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 En hund etter bakender og skritt Litt søt da, eierene har nok hatt mye moro med å trene hunden til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 Så ikke ut som han bare skjekket damer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 En hund etter bakender og skritt Litt søt da, eierene har nok hatt mye moro med å trene hunden til dette. hahahaha :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 En hund etter bakender og skritt Litt søt da, eierene har nok hatt mye moro med å trene hunden til dette. hahaha... Ja vil tippe det ble mye moro under inntreningen.. :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 24. August 2008 Rapporter Share Skrevet 24. August 2008 Hmm kom over denne på youtube jeg .. vet ikke om de er posta her før.. Pedigree Dogs Exposed Part 1 of 6 http://www.youtube.com/watch?v=-1LyjlX4Mp8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 30. August 2008 Rapporter Share Skrevet 30. August 2008 Denne er itt sær, men jeg synes den er morsom Sånn de drikker i Trondheim eller? hihi En annen itt sær en Ler meg ihjel av denne http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go...deo/YouTube.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 4. September 2008 Rapporter Share Skrevet 4. September 2008 Synes litt synd på noen av dem jeg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mixmaster Skrevet 18. September 2008 Rapporter Share Skrevet 18. September 2008 Rar latter Den er rar og morsom, men vet ikke helt om den er helt sann! Ler godt av den i hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Oppdager plutselig at det er en video av Mike og div andre hunder på youtube jeg, litt artig å se egentlig. Var min forrige samboer som lagde denne, morro å se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stinebolset Skrevet 31. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2008 Fant denne videoen på hjemmesiden til Susan Garrett! Den varmer om hjerte og gir meg nesten tårer i øynene! Den er bare så nydelig laget og det hun skriver... ja, det kan ikke beskrives! inget smiley her kunne vise det denne videoen får meg til å føle innvendig! Bare se den og nyt hvert sec. http://www.youtube.com/clickerdogs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts