Gå til innhold
Hundesonen.no

Vekt


WheatenMali

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar
He he, lille søte Tini!! :D Du kan bare veie deg selv, så tar du Med deg Tini etterpå og veier deg på nytt. Da er det bare å trekke fra din vekt så har du Tini sin... :wink:

ja.. Jeg har bare ikke fått rota meg til å kjøpe denne vekten da vettu! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy veier 38 nå hun... :oops: Det er rett og slett 5 kg for mye! Men, det rare er at hun ser ikke tykk ut. Tror desverre det er generelt vann i kroppen hennes pga kortison tablettene som gjør det, for hun er jevnt over stor liksom.

Men, slanking igang... Eller, jeg har holdt på i hele sommer, men mamma og pappa har spolert det hver gang de har hatt henne i sommer.. Og det er blitt noen desverre. Men, håper de har skjønt at hun MÅ ned, nå som veterinæren har sagt det samme.

Ikke at hun er TYKK, men jo mindre vekt, jo bedre for ryggen hennes. Og jeg for min del syns det er MYE penere med en tynn hund enn en tykk.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy fikk en del kommetarer på at hun var rund her tidligere i sommer hun, helt til folk fikk se bilder av henne i våt tilstand...

14.jpg

Som dere ser, ikke så mye flesk på hu der nei! Og hu er faktisk nesten sånn om hun blir våt nå også... så jeg FATTER ikke hvor de ekstra 5 kg er hen... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade du vært kul hadde du skrytt av den bola bikkja di nå :D

ekke kul jeg... :oops: :D

BTW, den bola bikkja mi tasser rundt her med Tena Lady på seg, og furter om hun ikke får smake godbit da jeg trener kattene... DET er tøffe bikkja si det tenker jeg! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en snill, eldre dame som sitter med tindrende øyne og ikke får være med å drikke kaffe :D

jada, sånn ca.. eller noe sånt.. Tror heller hun er en dame midt i værste overgangsalder som vil være valp til fingerspissene, men mislykkes LITT kan man si...

Forøvrig, jenta mi MED Tena LAdy!

dsc004582sl.jpg

er hun ikke SEXY??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, sånn ca.. eller noe sånt.. Tror heller hun er en dame midt i værste overgangsalder som vil være valp til fingerspissene, men mislykkes LITT kan man si...

Forøvrig, jenta mi MED Tena LAdy!

dsc004582sl.jpg

er hun ikke SEXY??? :D

Hahaha! genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...