Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har fått JOBB


Wicked Sister

Recommended Posts

Åååå jeg er så glad, jeg har fått meg jobb på kaffebar ! - Den heter La Sosta og ligger ved stoppestedet Adamstuen, ved vetrinærhøyskolen!

Det er kjempe flott miljø der, snille folk som jobber der og ikke minst kunder! :)

Jeg skal jobbe der først og fremst noe helger !

Noen andre på min alder som har jobb??

DIGG å tjene egne penger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Jeg har og fått meg jobb i dag! :) På en dyrebutikk på Lørenskog her jeg bor. Var der i dag for å høre om jeg kunne legge igjen en søknad, men fikk jobben med en gang! Han hadde lest en søknad jeg hadde sendt inn tidligere og trodde jeg ville passe i jobben. Første arbeidsdag på onsdag! Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Jeg har og fått meg jobb i dag! :) På en dyrebutikk på Lørenskog her jeg bor. Var der i dag for å høre om jeg kunne legge igjen en søknad, men fikk jobben med en gang! Han hadde lest en søknad jeg hadde sendt inn tidligere og trodde jeg ville passe i jobben. Første arbeidsdag på onsdag! Gleder meg! ;)

ooh, gratulerer. Hvilken dyrebutikk?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg er så glad, jeg har fått meg jobb på kaffebar ! - Den heter La Sosta og ligger ved stoppestedet Adamstuen, ved vetrinærhøyskolen!

Det er kjempe flott miljø der, snille folk som jobber der og ikke minst kunder! :)

Jeg skal jobbe der først og fremst noe helger !

Noen andre på min alder som har jobb??

DIGG å tjene egne penger! :)

Gratulerer med jobb :icon_fun:

Gratulerer! ;)

Jeg har og fått meg jobb i dag! :) På en dyrebutikk på Lørenskog her jeg bor. Var der i dag for å høre om jeg kunne legge igjen en søknad, men fikk jobben med en gang! Han hadde lest en søknad jeg hadde sendt inn tidligere og trodde jeg ville passe i jobben. Første arbeidsdag på onsdag! Gleder meg! ;)

Gratulerer du også, jeg jobber også på Lørenskog. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jobb på Metro zoo.. :) Butikken er ganske kundeløs for tiden, men skal bygges om og åpne helt ny til høsten. Så det blir bra!

Ja da regner jeg med at det er den på Metro senteret (hehe), og senteret skal jo bygges ut veldig nå har jeg hørt (ser jo det også men).

Du får kose deg, kanskje jeg ser deg på jobb en gang da, ettersom jeg alltid finner noe der eller den på triaden, om de ikke har det i lillestrøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da regner jeg med at det er den på Metro senteret (hehe), og senteret skal jo bygges ut veldig nå har jeg hørt (ser jo det også men).

Du får kose deg, kanskje jeg ser deg på jobb en gang da, ettersom jeg alltid finner noe der eller den på triaden, om de ikke har det i lillestrøm :)

Ja, det hadde vært koselig om noen sonenfolk stakk innom.. :)

Beklager altså, ikke meninga å kuppe tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, har jobb på KIWI, men tror jeg snart skal slutte.. Arbeidstidene er alt for slitsomme.. De dagene jeg jobber blir seende slik ut: stå opp, skole, jobb fra kl.15.00 - 23.00, hjem og legge seg! Og jeg jobber samme tid annen hver lørdag, og da går hele helgen. Jeg vil heller ha jobb i dyrebutikk eller som støttekontakt, og da med bedre arbeidstid:)

Grattis med ny jobb dere som har fått det :) Det er deilig med penger, det kan ingen motsi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært koselig om noen sonenfolk stakk innom.. :)

Beklager altså, ikke meninga å kuppe tråden her.

Og jeg har vel sett deg en del ganger på lillestrøm stasjon (rimelig sikker på at det er deg), men tør ikke si hei liksom :)

beklager OT, men dette var siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bør jeg vektlegge ved evnt søknad til en dyrebutikk?

Ikke at jeg tror jeg kan jobbe der, er alltid opptatt liksom...

At du er opptatt av, kan mye om og har stor kompetanse innenfor hund. Sleng med alt av foredrag, kurs osv du har vært på sånn at du kan vise at du kan faktisk litt mer enn hvordan man klipper klørne på en hund. Har du kunnskap om og erfaring innenfor andre typer dyr, bør du selvsagt nevne det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BCrex; ååh! Kan du ikke si hei da? :) Hehe. Jeg vet ikke hvordan du ser ut, så jeg får ikke sett etter deg. Har sett bilder, men regner med at jeg er for surrete til å se deg :)

Kathrine: Du burde kunne en del om fisk og akvaristikk (noe jeg ikke kan) :) Det er viktig at man er fleksibel og villig til å lære, og at man er serviceinnstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer både til deg og Maria! :)

Jeg har jobbet i dyrebutikk siden september i fjor, verdens beste jobb. Hadde den fordel at jeg kunne litt om alt innenfor gnagere og fisk, men det tar ikke lang tid før du lærer deg det grunnleggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Tusen takk:D det er veldig moro, skal på jobb imorgen også, gleder meg! Dere voksne har søren meg ingen ting å klage over haha (neida :) )!

OT: noen som heier på RBK her? - da har jeg noe å fortelle :)

FORTEEELL!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med jobb. Det er herlig å tjene egne penger. Selv har jeg jobbet i butikk siden jeg var 16 år, er nå straks 19. Har nettopp fått meg en ny jobb, på et sykehjem, det skal bli spennende(har ikke hatt opplæringsvaktene ennå, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg går til, men jeg gleder meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORTEEELL! :)

Sønnen til sjefen min spiller på VIF. Også hadde jeg sagt til kjæresten hans C tidligere på dagen at Per Ciljan var den heeeiteste fotballspilleren. Så kom kjæresten altså sønnen til sjefen, og så at Per Ciljan skulle til han etterpå!

Faren altså sjefen; sa at jeg kunne hilse på han hvis jeg ville :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Sønnen til sjefen min spiller på VIF. Også hadde jeg sagt til kjæresten hans tidligere på dagen at Per Ciljan var den heeeiteste fotballspilleren. Så kom kjæresten altså sønnen til sjefen, og så at Per Ciljan skulle til han etterpå!

Faren altså sjefen; sa at jeg kunne hilse på han hvis jeg ville :) :)

Jeij, hehe ;)

(ikke si det til Jeanette med. Phoebe! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere forresten er en akseptabel lønn? Jeg får 90,- i timen nå i prøveperioden (ut mai) og deretter rundt 100 i alle fall til jeg fyller 18. Er det en ok lønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere forresten er en akseptabel lønn? Jeg får 90,- i timen nå i prøveperioden (ut mai) og deretter rundt 100 i alle fall til jeg fyller 18. Er det en ok lønn?

Det høres kjempebra ut. Helt greit. Når du fyller 18, blir du regnet som voksen arbeidstaker og lønnen blir dermed også bedre.

Jeg synes det er veldig bra timelønn jeg!

Jeg starter med 80 kr i timelønn, er kjempe fornøyd med det! Har man krav på å tjene mer når man er eldre`?

Ja, det har man. Det er noe som heter minstelønn. Denne er aldersbestemt til man fyller 18, så vidt jeg vet. Detaljene finner du nok i arbeidsmiljøloven.

Sist jobb jeg hadde hadde jeg 360,- i timen :)

I alle dager. Hva slags jobb var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...