Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpene er her, pyreneisk gjeterhund!


Hanne92

Recommended Posts

Gratulerer så masse! Jeg har også sheltie og venter på at det blir født en pyreneisk gjeterhund, hann, den 10 mai:-))

Så spennede! Hvordan kennel skal du ha fra?

Takker for grattis!

Valpebilder kommer jeg til å legge ut, så snart jeg får av oppdretteren... kommer nokk til å bli mange fremover.. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hei

Så morsomt!

Er foreldredyrene HD-røntget?

Vet at det ikke er vanlig å røntge pyrrer i Norge, men aner jo ikke om denne kennelen er norsk eller svensk.

Det er mye HD på rasen, av 3 stykk røntget i fjor har 2 stykk HD.

Kul rase da om man vil ha en aktiv hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så morsomt!

Er foreldredyrene HD-røntget?

Vet at det ikke er vanlig å røntge pyrrer i Norge, men aner jo ikke om denne kennelen er norsk eller svensk.

Det er mye HD på rasen, av 3 stykk røntget i fjor har 2 stykk HD.

Kul rase da om man vil ha en aktiv hund.

Begge foreldredyrene har HD A, og sosiale, modige hunder, morene har blant annet vært med på den franske rasklubbens egene karakterprøve, og fikk 20 p av 20 mulige.. kennelen er forørvrig svensk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Begge foreldredyrene har HD A, og sosiale, modige hunder, morene har blant annet vært med på den franske rasklubbens egene karakterprøve, og fikk 20 p av 20 mulige.. kennelen er forørvrig svensk..

Så bra!

I Sverige så blir de faktisk røntget ja, og det er jo supert........

Lykke til med lille hårballen, pyrren er en trivelig rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal ha fra kennel HobNobs i Sverige:-)) To topp tisper som ble fløyet til Pyreneene og parret med to svært fine "franskmenn", og begge er drektige. Gleder meg enormt til å få en liten hund som i gemytt minner om mine elskede belgere!.( selv om jeg er kjempefornøyd med min fantastiske sheltie, også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene tispen, fawnfarget, skal også til Norge, så vi blir vel snart vel 30 eiere av rasen, poil long, og ca 3 face race, her:-)) Kjempemorsomt!

Jeg viste det var ei som skulle til Norge, men viste ikke at det var den fawne.. :ahappy:

Nydelige! Liker godt pyrrene, men har mest sansen for face jeg egentlig.

Hva skal valpen bli når han blir voksen da? :ahappy:

Jeg kommer til å trene lydighet, aillity, bruks, freestyle og kommer til å stille den ut... Kanskje kommer jeg å prøve den på gjeting også.. (begge foreldrene har prøvd gjeting, og Lisa har også gått grunnkurs, begge viste gode egenskaper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...