Jump to content
Hundesonen.no

Heisann folks!

Mardina

Recommended Posts

hei på dere... Jeg er ny her på sonen:) Får vel fortelle litt om meg og mitt...

Jeg er en jente( jupp, jeg er fortsatt jente... :D) på 27 år som bor på Sotra utenfor Bergen:) Opprinnelig er jeg fra Bergen, men har bodd på Sotra i snart 8 mnd nå og trives utmerket:)

Jeg har en Airedale terrier tispe, som nå er begynnt på sitt 11 år:):D Men hun er fortsatt sprek og innser ikke sin egen alder:) Hun er en skjønn og omgjengelig jente, som betyr masse for meg:)

Hvis det er andre her inne med Airedale eller med kjennskap til rasen, så hyl ut:):D

Tusen takk for alle velkomsmeldinger:) Hyggelig det:)

IDA: Ja, mye hund er det, men de forblir heldigvis ikke valper hele livet:) Hehe! Den hunden du kjenner er jo bare ungdommen enda, med fullt av hormoner:):) Min hund roet seg betraktelig etter hun ble sterilisert for noen år siden:)

MARIA: ja, det er faktisk en sjelden rase:) Ligger rundt 100 i registreringstall i år, litt opp og ned selvfølgelig:) Du som har Portis? Er vel ikke så stor rase det heller:):) Men nyyyydelige er dem i hvert fall.

Skal forresten til dyrlegen i dag med Dina (som hunden min heter da) for å få fjernet sting. Hun ble nemlig operert for 12 dager siden for å fjerne en godartet (snill) kul på foten:) Så i dag skal stingene tas:) Og jeg får svar på prøven av kulen som ble sendt til labratoriet for analyse:)

Tvi-tvi:);)

PIP: Hvordan får jeg lastet opp bilde på denne nettsiden. Jeg har bare mobilen som jeg har bilder på, men aner ikke hvordan jeg eventuelt skal få lagt dem inn her..... :) Hehe, can you help? :):D

• 10 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...