Gå til innhold
Hundesonen.no

Himmelsprett-trening?

Aya

Recommended Posts

Jeg vil også være med på treff! Hvis det blir noe nå da... :whistle:

Men da må det være lett for outsidere å finne fram! Kan veien til radiumhospitalet, så hvis det er no bra sted rundt der så stemmer jeg for det! :twitch:

;)

Der ser du Ingvild, her kommer de reisende langveis fra, du har bare å stille opp assa...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Jeg går på Ullern.. som er rett ved radiumhospitalet. Hvor i alle har dere tenkt å trene hen? :) Jeg mener, det er jo bare et hospital, et byggeområde, en skole og en svær motorvei der.. eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Ullern.. som er rett ved radiumhospitalet. Hvor i alle har dere tenkt å trene hen? :) Jeg mener, det er jo bare et hospital, et byggeområde, en skole og en svær motorvei der.. eller? :)

Hehehe ja det har du rett i, men jeg foreslo Mærradalen, for å gå tur :) Den starter ved radiumen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært deilig! Bare labbe innover i skauen og gitt blanke i hele hurlumheiet! Men neida, her er det oppmøte på skolen klokken 06.30 i full uniform (jeg har bunad og må stryke skjorte), så går det slag i slag til vi kan kippe av oss skoa i sjutiden! Derimot har vi fri den 18 mai og kan gjerne ha oppmøte på Åsjordet (eller noe)klokka 11.30, for så å labbe innover i skauen! Høres det ok ut? Du kan jo bli med da, 2ne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har egentlig litt lyst hvis jeg har fått penger innen da! meeen... går det noe buss eller trikk fra togstasjonen ditt?

Du kan ta toget til Lysaker og 23 bussen derfra :D Er ikke langt med bussen..

Om det blir 18. så kan jeg være med også.... Dvs om jeg ikke pungterer eller tråkker over... :shocked:

Hehehe, du kom deg helskinnet fram siste gangen da, så da klarer du det nok denne gangen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta toget til Lysaker og 23 bussen derfra :D Er ikke langt med bussen..

Hehehe, du kom deg helskinnet fram siste gangen da, så da klarer du det nok denne gangen også :D

Jada, når jeg i tillegg husker at jeg har nr ditt, bør jeg vel ha helgardert meg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 mai er en bra plan Ida! Men møtes ved radiumhospitalet?

Hvem blir med?

Radiumhospitalet er kjempelett! Kommer! :D

Om det blir 18. så kan jeg være med også.... Dvs om jeg ikke pungterer eller tråkker over... :shocked:

Så koselig! Det er kjempelenge siden sist.. :D .

EDIT: Å neiiii, Fibi fikk jo løpetid i går! Da blir det vel bare kaos hvis vi kommer, da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, når jeg i tillegg husker at jeg har nr ditt, bør jeg vel ha helgardert meg... :)

Weee! ;)

Radiumhospitalet er kjempelett! Kommer! ;)

Så koselig! Det er kjempelenge siden sist.. ;) .

EDIT: Å neiiii, Fibi fikk jo løpetid i går! Da blir det vel bare kaos hvis vi kommer, da? :)

For meg spiller det ingen rolle..! Kommer det noen med hanner da...? Som ikke er blitt tanter mener jeg...? :P

Klokka..? Hmmm 12? Greit å sove litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...