Gå til innhold
Hundesonen.no

Java


Marianne&Java

Recommended Posts

Noen av dere veit kanskje at jeg hadde planer om valp, og vurderte flere raser. Valget falt til slutt på storpuddel, og planen var egentlig at jeg skulle ha valp i høst. Men fant etterhvert ut at det passet dårlig å få valp da, så snakket med en oppdretter som har fått valper alt. På fredagen var de 6 uker og da var jeg og Cathrine (goJJo) hos dem for å se. Hadde 4 tisper å velge mellom, og valgte selvfølgelig den best av dem. :icon_redface: Hehe! Utrolig nydelig liten skapning, og jeg gleder meg som en unge til å hente henne! Fredagen om 2 uker skal hun være med meg hjem.

Lille Java! :icon_confused:

Se så nydelig!

På disse bildene er det den stolte (?) tanta som holder lille gullungen.

Verdens vakreste!

Bare nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer så mye! :icon_confused:

Jeg har alltid hatt lyst på Storpuddel, men falt til ro med dens "fetter". Jeg liker rasen veldig godt. Håper du får deg en trygg og fin valp, og at dere får masse fin tid sammen i framtiden. Gleder meg masse til å se bilder av den lille når du får henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Tusen takk! Gleder meg veldig til å få en valp jeg kan forme selv. Innmari spennende, er jo min første valp. Kanskje jeg også kan få en sosial og mentalt bra hund. :icon_confused:

Kommer nok til å skrive masse her inne etterhvert. Skal sette inn flere bilder fra besøket etterpå. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke noe kennelnavn, men det er kennel Regadog som har annonsert kullet på sin hjemmeside. De som eier faren! :icon_redface:

Må bare legge inn noen bilder til før jeg tar kvelden.

Java til høyre med en søster eller bror!

Så søte da! Java som sitter midt i bildet.

Veit ikke hvem som er hvem, men de er jo fryktelig søte da!

:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen! :icon_confused:

Kennel regadog ja :icon_redface:

Det er desidert det beste storpuddeloppdrettet jeg kjenner til !

Kos deg med verdens fineste rase :ahappy:

Så ålreit å høre så positivt om dem da. Veldig betryggende! :lol: Selvom jeg mener at alt er i orden, så er alltid greit å få høre sånt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwww... :o Nydelig!

Det finnes ingenting søtere enn små puddelbebiser. Men ta litt hensyn til oss som ikke skal ha puddelvalp med det første da! Så søte valper gjør jo at jeg får tilbakefall av valpesyken, og det er ikke bra. *ler*

Åhh.. Jeg vil også ha en puddelvalp! Nåh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med valp!

Det er så moro og spennende, verdt all "slitet"

(Er ikke så mye slit som jeg fryktet, ikke enda i alle fall, valpen min nærmer seg 4 mnd)

For tre ukers tid siden lekte vi med en storpuddelvalp på 4 mnd, kjempe søt var hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen! :o Er jo innmari stolt da. :o Kjempekoselig å få skryt altså. Og å høre positivt om kennelen.

Dere som er valpesyke bør styre unna denne tråden om 2 uker, for da blir det nok masse bilder av verdens nydeligste. :) Hehe!

Det var 7 valper i kullet. 5 tisper og 2 hanner! Så jeg var den andre som valgte ut valp. Veldig vanskelig når det var så mange å velge mellom. Men tror nok at jeg valgte riktig!

Og ja Just me jeg ble litt smittet av goJJo ja. :o Hehe! Men hadde ikke valgt storpuddel bare fordi Molin er søt altså. Var vel heller det at storpuddel ble med i vurderingen pga goJJo/Molin! Og det er jeg veldig glad for, for det er jo en utrolig flott rase da. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_fun: Gratulerer MASSE med nydelig valp Marianne :icon_fun:

Java var bare helt utrolig nydelig, skjønner god at du gleder deg :o

Blir gøy for lille søte Rikke å få en stor vakkes søster som kan passe på henne, kan tenke meg de kommer til å få det artig sammen :o

Theodor har jo blitt 1år alt, så valpetiden går sååå altfor fooort, så nyt det i fulle drag mens du kan :o

Når vesla har blitt gammel nok så kan vi jo kanskje møtes en dag, Theodor er veldig god mot valper (legger seg helt ned på siden sånn at de kan kravle over han, er så nyedlig å se på) (hvis du har lyst da såklart *ler* skal ikke presse meg på her heller :)

Blir det valpekurs på Nordby nå da eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...