PhoNuLi Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 For en nydelig sheltie DET søte ansiktet, smelter helt her Elsker fargene også.. Flotte bilder ^_^
Silje Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Vakreste barnet til stavangermammaen
Caroline Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Vakreste barnet til stavangermammaen Villa gleder seg til å komme på besøk sier hun
Caroline Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Aaw, så søøt hun er. Ja hun vet det veldig godt selv også Selvtillit til tusen.. Og takk for det
Caroline Skrevet 31. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2008 Shit, et halvt år siden oppdatering Får skylde på pelsløs hund. Nå er hun i pels og 18 mnd. gammel. Nye bilder tatt idag.
Aya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Skrevet 1. April 2008 Nydelig! Og hun ser ikke ut som en nakenrotte, som sheltiefrøkna i huset her gjør:P
Caroline Skrevet 1. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2008 Takk alle sammen, hun har utviklet seg rett vei ja Nydelig! Og hun ser ikke ut som en nakenrotte, som sheltiefrøkna i huset her gjør:P Haha, men jeg har en annen nakenrotte! Jeg lover deg at hun er enda mer naken og styggere enn Zima, ikke mye championpels igjen her altså
Caroline Skrevet 29. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2008 Idag er Villa 2 år! En liten oppsummering av hennes liv er kanskje på sin plass.. Villa ble hentet på Lillehammer 8 uker gammel, etter at jeg og Silje hadde ebstemt oss for at HUN måtte vi ha. Hun utviklet seg fint, og fikk med seg 4xBIM og 2x2BTK i løpet av sin valpekarriere. Som junior fikk hun flere røde, men lite mer da hun ikke hadde mye pels å skryte av. Som unghund fikk hun derimot ganske flott pels, og fikk med seg en god haug med CK (bl.a. fikk hun da NSSKs CK-pris), og hun tok sitt første Cert på NCKs utstilling i Bergen i slutten av april. Hun ble også funnet fri for HD da hun var 13 mnd. (A på begge hofter) og er på nytt øyelyst fri. Nå har hun vært avrøytet, men får en kort utstillingssesong nå i høst før hun forhåpentligvis får sitt første kull rundt juletider. Bursdagsbarnet: Flere bilder kommer, photobucket bare krangler <_< PS: Kan en moddis være snill å fjerne underoverskriften?
LeneG Skrevet 29. September 2008 Rapporter Skrevet 29. September 2008 Søte Villa Gratulerer med 2 års dagen
Caroline Skrevet 29. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2008 Søte Villa Gratulerer med 2 års dagen Tusen takk
Peers Skrevet 29. September 2008 Rapporter Skrevet 29. September 2008 Gratulerer med dagen til Villa! Spennende med valpeplaner! Skal fjerne undertittelen jeg. Skal den stå tom eller er det noe annet du vil ha der?
Caroline Skrevet 29. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2008 Gratulerer med dagen til Villa! Spennende med valpeplaner! Skal fjerne undertittelen jeg. Skal den stå tom eller er det noe annet du vil ha der? Trenger ikke stå noe egentlig, det meste står jo i hovedoverskriften Og takk!
Caroline Skrevet 30. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2008 Takketakk Ett bilde til:
ToneS Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2008 Hun er nydelig! Liker fargene hennes veldig godt
tm100001 Skrevet 12. Februar 2010 Rapporter Skrevet 12. Februar 2010 Søkte litt på forumet, har lett etter en egen tråd til Villa Kan du beskrive personligheten litt kanskje?
Caroline Skrevet 12. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2010 Lenge siden jeg har oppdatert om Villa ja.. Hun er nå innehaver av 2xcert, 1 cacib og flere res.cacib, noe man gjerne får når man står plassen bak storcertet.. Vi gjør atter et forsøk i Bø, så får vi se.. Personligheten til Villa ja.. Hun levde virkelig opp til navnet sitt, spesielt som unghund. Hun var VILL og sprudlende. Hun er en relativt førermyk hund, men er også glad i å jobbe så lenge man ikke snakker hardt til henne (typisk sheltie). Hun elsker alt av mennesker, i alle størrelser og fasonger og er av typen som kliner først og spør etterpå Hun elsker å vise verden at hun er tilstede. Kort sagt, sosial, sprudlende og veeldig tilstede! Villa, februar 2010 sammen med "Mable", Japaro Show N Tell.
tm100001 Skrevet 12. Februar 2010 Rapporter Skrevet 12. Februar 2010 Personligheten høres perfekt ut! Ønsker meg en tricolour tispe tror jeg (klarer ikke helt å bestemme meg ), med andre ord en som er lik så lik Villa som mulig!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar