Fillerya Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 På mobilen har jeg en kalender.. På PC'en: Bilde av Felix som snillesnille Margrete har lagd til meg. Det var et urolig nydelig bilde! På Pcen har jeg et vanlig w. vista bakgrunn. På mobilen har bilde av Tussie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Akkuratt nå så har jeg ingen mob. -_- . Den klikka etter å sett sine beste dager. På pc-en skifter eg en sånn gang i blant. Nå har jeg ei skjønn bc-tispe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Det var et urolig nydelig bilde! På Pcen har jeg et vanlig w. vista bakgrunn. På mobilen har bilde av Tussie. Takk! Nå er det ikke mitt arbeid da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Jeg har så moderne mobil at den ikke har farger engang, så der står det bare "Chess". På dataen har jeg laga en bakgrunn med et bilde av Tinka + lydighetsmålene jeg har satt meg til i morgen (så jeg ikke glemmer dem). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Jeg har det samme på mobilen som på dataen, noen kjekke venner: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 På dataen har jeg bilde av noen venner På mob har jeg bilde av lille-Mirre-dutten (ene valpen til Bianca) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 På mobilen har jeg bilde av Bella. På PC'en er det en ferraribakgrunn(har ferrari pc). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Pc'en: En greie jeg mixa selv Mobilen: Fyllabilde av meg og noen venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Dataen: Helt svart, svært originalt. Mobilen: Har en übergammel mobil så der har jeg en tegning av en "storby" PS: hvor finner man fine bilder til å ha som skjermsparere på data? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jennajensen Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 På denna datan har vi bilde av Luna og på mobilen har jeg bilde av Pete Wentz akkuat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Jeg har bilde av meg med noen venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 på pc'n har jeg dette: Mobilen har jeg to displayer, hoveddisplay og dekseldisplay. hoveddisplayet er det bilde av Nana og Simba og på dekseldisplayet har jeg bilde av Loppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 På mobilen har jeg dette: På denne dataen har jeg dette bakgrunnsbildet og på den bærbare pc'en har jeg dette.. Og det blir lagt ut som linker, siden de er litt større enn Dyresonen foretrekker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 http://i10.photobucket.com/albums/a133/gos...ne/DSC00001.jpg Dette har eg på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Har bilde av kjæresten på mobilen og opel logo som skjermsparer, og lite bilde av blåe flammer med hvit bakgrunn oppå den sorte bakgrunnen på pcn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 11. April 2007 Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 På mobilen: Et bilde av kjæresten og frodo Datan: Et bilde av hundene som hopper over et hopphinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet 11. April 2007 Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 Har samme bilde på mobilen og på PC'n jeg :icon_fun: Er fra jeg var i Thailand nå i mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tassenmiin Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 på mobilen har jeg ett påskegg jeg malte når det var påske. på datan har jeg hunden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Trekker opp denne prøven for å hygge, nye soniser PÅ pcen har jeg dette: Telefonen veksler jeg veldig mye men nå har jeg ett bilde av meg sel v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 På den bærbare har jeg dette: som det nå er på tide å skifte til noe mer sommerlig ser jeg.. På mobilen har jeg et bilde av Tulla som ligger i en lenestol og ser veldig søt ut. På den stasjonære husker jeg ikke hva jeg har..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Dataen: Mobilen: En sånn svart/grå engel eller fe dings som hører til motivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 På pc-en: Link, den rutegreia på venstre side er plass til programmer På mobilen: Dårlig bilde, men det synes ikke på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Som bakgrunn på pcen har jeg dette nå. Og som bakgrunn på tlf har jeg dette. Synes de er søte der de hopper inn i solnedgangen sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Jeg har dette som skjermsparer på mobilen: Og dette som skrivebordsbakgrunn på laptopen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Og som bakgrunn på tlf har jeg dette. Synes de er søte der de hopper inn i solnedgangen sammen... Det der ble VELDIG søtt altså!! på pc'n har jeg dette På tlf har jeg akkurat bytta ut schæfervalp med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar