Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Hvordan klarer dere å få de opp i så høyt level? Lenge siden jeg har hvert der nå, men vurderer å bli avhengig igjen.

Men jeg gjorde alt som skulle gjøres, meldte på alle show, og alt sånt. Men fikk de aldri høyere enn 5 eller noe.

Jeg stiller alle mine i 50 shows hver dag(jeg er elite) leker ALLTID med dem før de stilles.

Trener de også i to grener, der velger jeg de som passer best:)

forresten så kan jeg sikkert hjelpe folk her med å stille i 50 shows og trene i to grener:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller alle mine i 50 shows hver dag(jeg er elite) leker ALLTID med dem før de stilles.

Trener de også i to grener, der velger jeg de som passer best:)

forresten så kan jeg sikkert hjelpe folk her med å stille i 50 shows og trene i to grener:)

Jeg startet på nytt (ikke ny konto), kjøpte nye hunder, og har trent alle i to grene. Jeg har også blitt det høyeste innen trener eller hva det nå heter igjen. Så jeg skal teste litt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på nytt (ikke ny konto), kjøpte nye hunder, og har trent alle i to grene. Jeg har også blitt det høyeste innen trener eller hva det nå heter igjen. Så jeg skal teste litt nå :P

Har også begynt på nytt nå, med samme konto, imorga får jeg en flat coated retriver fra foreldre på level 70 og 37 :D

ellers har jeg hunder i forskjellige raser(klarer aldri å bestemme meg) fra level 4 til 32 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen trene og stille mine hunder? :)

Sliter skikkelig med det!

Jeg hadde noen kull på mine første dagen når jeg ikke skjønte noe så nå sitter jeg igjen med mange hunder!

Håper jeg blir kvitt dem når de er sju dager <_<

Alle uten om dem du har gjort om til "keep" på valpesiden blir automatisk solgt. Valpene forsvinner bare inn i furry paws. Ettersom du ikke er Elite så kan du kun beholde 1 valp fra hver kull du produserer. (også antall hunder du har plass til i kennelen spiller en rolle, er kennelen full så forsvinner også den du har satt til "keep".

Egentli ikke, men om du gir dem treats så får de bedre "stats"

All mat øker stats til hunden, men ikke hver gang du gir det. Det er tillfeldigt hvem som får økningen for hver gang du mater hundene. Hvilken stats som øker kommer ann på hvilken för type du gir dem. Her er en liten oversikt:

Agi økende

Canned Lamb +1

Biscuits +1

Hotdog Bites +1

Con økende

Canned Health +1

T-Bone Bits +1

Int økende

Canned Salmon +1

Bacon Strips Treat +1

Spd økende

Canned Chicken +1

Chicken Morsels +1

Stm økende

Canned Veggie +1

Veggie Snacks +1

Str økende

Basic Stock +1 Str

Beef & Rice +1

Beef +1

Pepperoni Treats +1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også begynt på nytt nå, med samme konto, imorga får jeg en flat coated retriver fra foreldre på level 70 og 37 :)

ellers har jeg hunder i forskjellige raser(klarer aldri å bestemme meg) fra level 4 til 32 :D

Du har ikke fått en hanne da? Har bare en hund nå, en flat tispe nemlig :rolleyes:

Hvordan får man elite konto? Forklaring på norsk takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...