Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws


MegaMarie

Recommended Posts

Hvem er du inne på Furry Paws?

Vis du ikke vet hva furry paws er så er det et hundespill.

I den gamle tråden som var her har jeg lagt til mange på venne listen min, men det kan være det er kommet noen nye nå.

Jeg heter BlondiePondie(#348942)

og oppdretter papillon. Har nettopp begynt igjen etter en lang pause.

Kennelen min heter FrynseMusen.

Så lurer jeg litt på ossen man får sånn bakgrunn og slik på kennel profilen osv.

Noen som vet?

Lurer også på ossen man kan ha sånt bilde som navn om dere skjønner.

Ingen som kan hjelpe meg eller er alle Furry paws medlemmene på ferie?

*Dobbelpost, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Noen av oss jobber også i påska. :ermm:

Er Nirm (overraskende nok...) der, #66717.

Tag kan du ha om du har en elite konto. Det koster 40 FPP for et år, $20 (det er noe over 100 NOK).

Kennelprofilene lages ved hjelp av html koding. Er mange der som lager layout til deg til varierende pris, eller du kan sette deg ned og lære deg html koding selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Hva er kennel prefix?

Det er navnet som blir "låst" til hunden du avler i din kennel. MIn prefix er ~Ulv , men kennelen heter Myrulven.

Edit: også hunder du kjøper i butikken eller hunder som ikke har fått prefix fra annen kennel kan få ditt prefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss jobber også i påska. :P

Er Nirm (overraskende nok...) der, #66717.

Tag kan du ha om du har en elite konto. Det koster 40 FPP for et år, $20 (det er noe over 100 NOK).

Kennelprofilene lages ved hjelp av html koding. Er mange der som lager layout til deg til varierende pris, eller du kan sette deg ned og lære deg html koding selv.

Hva slags pris, Furry paws sine penger liksom det som jeg tjener der inne eller ortlige penger, liksom hva tar de som kan lage sånn kennelprofil?

EDIT: ser at du hadde en skikkelig fin side, kanskje du kan hjepe meg :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags pris, Furry paws sine penger liksom det som jeg tjener der inne eller ortlige penger, liksom hva tar de som kan lage sånn kennelprofil?

EDIT: ser at du hadde en skikkelig fin side, kanskje du kan hjepe meg :ermm:

De selges både for FPD, FPP og $ de layoutene. Noen dyrere enn andre (jo rikere spillerne blir der inne, jo mer koster det meste...).

Kan sikkert hjelpe deg, men da må du ha litt tålmodighet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selges både for FPD, FPP og $ de layoutene. Noen dyrere enn andre (jo rikere spillerne blir der inne, jo mer koster det meste...).

Kan sikkert hjelpe deg, men da må du ha litt tålmodighet. :ermm:

Den trenger ikke å være så utrolig mye innpå der, vil bare ha et bildet øverst(banner lignende sak, har laget en) og en bakgrunn, og et bilde på navnet mitt.

i183029152_18480_2.gif

Der er banneret som skal være øverst på siden.

Om du klarer det kan det være litt større ellers så kan jeg lage det større.

Bakgrunnen på siden kan være svart.

Bilde som navn lager jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trenger ikke å være så utrolig mye innpå der, vil bare ha et bildet øverst(banner lignende sak, har laget en) og en bakgrunn, og et bilde på navnet mitt.

...

Der er banneret som skal være øverst på siden.

Om du klarer det kan det være litt større ellers så kan jeg lage det større.

Bakgrunnen på siden kan være svart.

Bilde som navn lager jeg selv.

Det banneret vil bli litt lite. Forstørres det vil det nok bli mer uttydelig. Men får ikke gjort noe før tidligst onsdag neste uke (jobber...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ossen mener du inn på show?

se på, det går ikke eller melde deg på?

vis du skal melde deg på så går du på atlas, så på den store pokalen også fyller du ut.

Vis jeg har en tegning av papillon som jeg vil at folk kan bruke som bilde, ossen kan jeg "ligge den ut" på furry paws?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
PÅ hvilken side er det man finner ut hvilken hundesport som passer best til hunden sin?

Her kan du finne ut hvilket show som passer best.

Her kan dere, om hundene er gentestes, sjekke om den kombinasjonen kommer til å produsere bra valper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...