borderen Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Har prøvd å lete etter en tråd med påske-hilsener, men har ikke funnet noen, så lagde et emne her jeg:
Ingvild Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Satt sammen i en fei - men allikevel. God påske alle sammen!
helenehelgesen Skrevet 5. April 2007 Rapporter Skrevet 5. April 2007 God påske alle sammen Hilsen Helene og Luna
C.J Skrevet 6. April 2007 Rapporter Skrevet 6. April 2007 Går det ikke an å poste bilder laget i photoshop cs2?? Jeg fikk det i hvertfall ikke til..
HanneJ Skrevet 6. April 2007 Rapporter Skrevet 6. April 2007 God Påske Når jeg kommer hjem så lager jeg kanskje en slik påskehilsen Har ikke bilder av Zorro på denne dataen.
Ingvild Skrevet 6. April 2007 Rapporter Skrevet 6. April 2007 Går det ikke an å poste bilder laget i photoshop cs2?? Jeg fikk det i hvertfall ikke til.. Hvis du lager bilder i photoshop, må du lagre dem i et annet format enn .psd for å legge dem ut ("Lagre for webben...")
Maria Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 Dette ble fort og gæ'li, men bedre sent enn aldri
C.J Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Hvis du lager bilder i photoshop, må du lagre dem i et annet format enn .psd for å legge dem ut ("Lagre for webben...") Takker og bukker! Og som Maria; -bedre sent enn aldri! Første gangen jeg lager noe skikkelig i photoshop altså! Så det ble ikke så veldig proft!
MegaMarie Skrevet 28. April 2007 Rapporter Skrevet 28. April 2007 Jeg ble veldig sent ute, hehe... Fikk ikke presset meg selv til å sitte meg ned å lage det i påsken, men nå har jeg gjort det. Jeg har også hatt en veldig treig mus i det siste som det ikke går ann å gjøre noe med. Dårlig kvalitet på bildet på grunn av at jeg har brukt mobil kamera...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar