Wanderlust Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg kunne også blitt med, men er for all del ikke kjent i oslo, og aner ikke hvor ting er, så holder meg hjemme Sier en ting jeg: Lillestrøm er stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg kunne også blitt med, men er for all del ikke kjent i oslo, og aner ikke hvor ting er, så holder meg hjemme Sier en ting jeg: Lillestrøm er stedet ja! Bli med Jeg kan guide (for jeg er SÅÅÅ kjent ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Vi kommer Bare dere får bestemt dere om sted Jeg bare er med Jeanette jeg, du får vise vei for meg uansett hvor vi skal, eller Frognerparken klarer jeg å finne selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Vi kommer Bare dere får bestemt dere om sted Jeg bare er med Jeanette jeg, du får vise vei for meg uansett hvor vi skal, eller Frognerparken klarer jeg å finne selv da. Hehe Menneh.. Frognerparken? Eller? Ekeberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Sånn.. Da er jeg og Heidi i Frognerparken i morgen i allefall Så får de som vil henge seg på Jeanette og Phoebe Heidi og Elwira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Beklager rot Men omrokkering i planene Oppmøte: Ekeberg Skole kl 13.00 (2.påskedag / 9.april) Buss : 34 som går mot Ekeberg Hageby holderplass: Simensbråten Trikk: 18 og 19 som går mot Holtet/Ljabru holderplass: Sportsplassen Foreløpige oppmøtende: Heidi og Elwira Jeanette og Phoebe Miriam og Josie (Phoebes søster) _____________________ Ingen fler? raksha? Loke? Terrier? Monica? :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg blir kanskje med, får se. Buss 23, går forresten også til Simensbråten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Ey, vi vil være med! Fortsatt i mårra, sant? Men jeg har nesten aldri vært der før, er det mulighet for å bli møtt ved holderplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Ey, vi vil være med! Fortsatt i mårra, sant? Men jeg har nesten aldri vært der før, er det mulighet for å bli møtt ved holderplassen? Hun som eier Phoebes søster, altså Miriam, sa hun var villig til å møte folk som komme rmed trikk. Altså på Sportsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg kan ta både trikk og buss, for begge passer greit, men er det greiest å gå av på simensbråten eller sportsplassen? Edit: Okay, men da blir jeg møtt på sportsplassen da? Trikken min er der ti over halv 1 ca. Tror ikke Lunah skal være så vansklig å få øye på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg kan ta både trikk og buss, for begge passer greit, men er det greiest å gå av på simensbråten eller sportsplassen? Edit: Okay, men da blir jeg møtt på sportsplassen da? Trikken min er der ti over halv 1 ca. Tror ikke Lunah skal være så vansklig å få øye på. Skal videresebde beskjeden Jeg og Heidi kommer muligens med samme trikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg joiner tror jeg...ettersom jeg bor her! Men kan hende at jeg ikke kommer pga. rekruttlag i jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg joiner tror jeg...ettersom jeg bor her! Men kan hende at jeg ikke kommer pga. rekruttlag i jakt. Veldig bra Håper så mange som mulig kan komme! Poenget med LP treff er jo at man skal trene i nærheten av flere hunder så EDIT: det er forresten meldt bedre vær i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Det håper jeg, ettersom jeg (optimisten som jeg er) har pakka vekk alle vinterklæra mine. ...Gjorde det i Mars til og med jeg. Er jo vår vett. Jeg får låne noen klær av søstra mi. Får håpe ikke senga er for god og varm i mårra da, så jeg kommer meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Det håper jeg, ettersom jeg (optimisten som jeg er) har pakka vekk alle vinterklæra mine. ...Gjorde det i Mars til og med jeg. Er jo vår vett. Jeg får låne noen klær av søstra mi. Får håpe ikke senga er for god og varm i mårra da, så jeg kommer meg opp Hehe Det har jo nesten sluttet å snø allerede *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Snøen regner bort i natt, LOVER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Snøen regner bort i natt, LOVER! Så du kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Så du kommer? Spørs hvor lenge dere holder på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Spørs hvor lenge dere holder på.. Tar det som et ja! For alle kan jo dra når de vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Hvor drar dere? EDIT - så det stod Ekeberg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Mulig mulig mulig jeg kanskje kommer, og da lurer jeg litt på hvor på Ekeberg dere møtes, er det rett ved campingplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Møtes på sportsplassen (trikkholderplassen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Møtes på sportsplassen (trikkholderplassen) oh... hvor er det? Må jeg kjøre opp ved sjømannskolen da? (hvordan i all pakka kommer jeg dit nå da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 oh... hvor er det? Må jeg kjøre opp ved sjømannskolen da? (hvordan i all pakka kommer jeg dit nå da) Jepp, da kjører du opp der (tror jeg) Er det noe sted på Ekeberg du kjenner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Jepp, da kjører du opp der (tror jeg) Er det noe sted på Ekeberg du kjenner? Campingen og Ridesenteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar