Gå til innhold
Hundesonen.no

LP trening i Oslo


Toller

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kunne også blitt med, men er for all del ikke kjent i oslo, og aner ikke hvor ting er, så holder meg hjemme :wub:

Sier en ting jeg: Lillestrøm er stedet :rolleyes:

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg kunne også blitt med, men er for all del ikke kjent i oslo, og aner ikke hvor ting er, så holder meg hjemme :wub:

Sier en ting jeg: Lillestrøm er stedet :rolleyes:

ja! Bli med :D Jeg kan guide :D (for jeg er SÅÅÅ kjent :D )

Skrevet

Vi kommer :wub: Bare dere får bestemt dere om sted :D Jeg bare er med Jeanette jeg, du får vise vei for meg uansett hvor vi skal, eller Frognerparken klarer jeg å finne selv da.

Skrevet
Vi kommer :wub: Bare dere får bestemt dere om sted :D Jeg bare er med Jeanette jeg, du får vise vei for meg uansett hvor vi skal, eller Frognerparken klarer jeg å finne selv da.

Hehe :D

Menneh.. Frognerparken? Eller? Ekeberg?

Skrevet

Sånn.. Da er jeg og Heidi i Frognerparken i morgen i allefall :wub:

Så får de som vil henge seg på :D

Jeanette og Phoebe

Heidi og Elwira

Skrevet

Beklager rot :wub:

Men omrokkering i planene :D

Oppmøte:

Ekeberg Skole kl 13.00 (2.påskedag / 9.april)

Buss : 34 som går mot Ekeberg Hageby

holderplass: Simensbråten

Trikk: 18 og 19 som går mot Holtet/Ljabru

holderplass: Sportsplassen

Foreløpige oppmøtende:

Heidi og Elwira

Jeanette og Phoebe

Miriam og Josie (Phoebes søster)

_____________________

Ingen fler? raksha? Loke? Terrier? Monica? :angel:

Skrevet
Ey, vi vil være med!

Fortsatt i mårra, sant?

Men jeg har nesten aldri vært der før, er det mulighet for å bli møtt ved holderplassen?

Hun som eier Phoebes søster, altså Miriam, sa hun var villig til å møte folk som komme rmed trikk. Altså på Sportsplassen :)

Skrevet

Jeg kan ta både trikk og buss, for begge passer greit, men er det greiest å gå av på simensbråten eller sportsplassen?

Edit: Okay, men da blir jeg møtt på sportsplassen da? Trikken min er der ti over halv 1 ca. Tror ikke Lunah skal være så vansklig å få øye på.

Skrevet
Jeg kan ta både trikk og buss, for begge passer greit, men er det greiest å gå av på simensbråten eller sportsplassen?

Edit: Okay, men da blir jeg møtt på sportsplassen da? Trikken min er der ti over halv 1 ca. Tror ikke Lunah skal være så vansklig å få øye på.

Skal videresebde beskjeden ;) Jeg og Heidi kommer muligens med samme trikk :)

Skrevet
Jeg joiner tror jeg...ettersom jeg bor her! Men kan hende at jeg ikke kommer pga. rekruttlag i jakt. :)

Veldig bra ;)

Håper så mange som mulig kan komme! Poenget med LP treff er jo at man skal trene i nærheten av flere hunder så ;)

EDIT: det er forresten meldt bedre vær i morgen også ;)

Skrevet

Det håper jeg, ettersom jeg (optimisten som jeg er) har pakka vekk alle vinterklæra mine. ...Gjorde det i Mars til og med jeg. Er jo vår vett.

Jeg får låne noen klær av søstra mi.

Får håpe ikke senga er for god og varm i mårra da, så jeg kommer meg opp

Skrevet
Det håper jeg, ettersom jeg (optimisten som jeg er) har pakka vekk alle vinterklæra mine. ...Gjorde det i Mars til og med jeg. Er jo vår vett.

Jeg får låne noen klær av søstra mi.

Får håpe ikke senga er for god og varm i mårra da, så jeg kommer meg opp

Hehe ;)

Det har jo nesten sluttet å snø allerede :) *håpe håpe*

Skrevet
Møtes på sportsplassen (trikkholderplassen) :)

oh... hvor er det? Må jeg kjøre opp ved sjømannskolen da? (hvordan i all pakka kommer jeg dit nå da)

Skrevet
oh... hvor er det? Må jeg kjøre opp ved sjømannskolen da? (hvordan i all pakka kommer jeg dit nå da)

Jepp, da kjører du opp der (tror jeg)

Er det noe sted på Ekeberg du kjenner?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...