starlight Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Skrevet 29. Mars 2007 Er det noen som skal være med på Trondheim hundeskoles helgekurs i agility? Vi skal:)
HanneJ Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 Finner ikke det kurset i kurskatalogen på hjemmesiden er det feil eller? Står klikkertreningskurs der... sånn grunnkurs for klikker...
Maja&Twinki Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 Jeg skal være med på helgakurset i agility! Og vi gleder oss Har du fått med deg hvor det holdes? Er på oppe på hundeskolen eller et annet sted? HanneJ: Kurset står ikke på kurslisten deres - men det stod til høyre på siden under: "dette skjer" ellernoesånt?
HHC Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 Jeg skal på ahilitykurs den helgen, men i Skien
HanneJ Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Skal prøve å ringe idag og melde på Så vi møtes sikker der!
starlight Skrevet 5. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2007 Regner med det er oppe på hundeskolen på Ranheim? Det var veibeskrivelse dit i mailen..
Tonje Skrevet 5. April 2007 Rapporter Skrevet 5. April 2007 hvor mye koster kurset trondheim hundeskole skal ha?
Symra&Pippin Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 Pippin og jeg skal på det kurset som begynner 3 mai og som går over sju kvelder (inkl. teorien). Det skal holdes på Ranheim, men hvis det blir gress skal det flyttes til gressbanen på Skjetlein. Pippin gleder seg så han klarer nesten ikke vente!
Guest Christine Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 hvor mye koster kurset trondheim hundeskole skal ha? Vil tro jeg betalte 1200,- for et par år siden.
Huldra Skrevet 25. April 2007 Rapporter Skrevet 25. April 2007 Vi skal på agilitykurs til helgen, ja! Men ikke i regi Trondheim Hundeskole. STBK (selbu) arrangerer, gleder meg masse. Endelig kommer vi skikkelig i gang! Helgen etter skal vi også på agilitykurs, da med bronsemerket i ag som avslutning. Dvs, vi får prøve å ta det da..
sweet happi molly Skrevet 25. April 2007 Rapporter Skrevet 25. April 2007 1250 er det for alle kursene til trondheim hundeskole hvis det ikke er halv dag eller instruktør utdanning det er snakk om..
Tonje Skrevet 26. April 2007 Rapporter Skrevet 26. April 2007 Vi skal også på AG-kurs denne helga! Sammen med en gjeng dalmiser Dalmatinerklubben som arrangerer,men vi fikk være med vi og.
starlight Skrevet 29. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2007 Var et supert kurs:) Gratulerer så masse til Zorro som vant
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar