Aya Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Solkrem og hund får du med. Mat og vann har du.
puddellover Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Da hadde jeg tatt med meg huset med alt inni(mennesker,møbler,dyr og bur ol.)
Ingvild Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 PC og trådløst nettverk? Neida, jeg ville tatt med meg Ringenes Herre-bøkene på engelsk.
SusanneL Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Enig med puddellover - og jeg hadde droppet de tre B'ene - bur, bånd og bærsjeposer... Susanne
Aya Skrevet 24. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Daah, det er teit da. En enkelt gjenstand, ikke hele huset, hele bilen osv. Jeg tror jeg ville tatt med tannbørsten. Eller hudkrem. Hm.
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Siden de tingene er med, så måtte det blitt en øks eller en ordentlig stor kniv (tenke fornuftig).
Aya Skrevet 24. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Siden de tingene er med, så måtte det blitt en øks eller en ordentlig stor kniv (tenke fornuftig). Svæært så fornuftig du var a?
ida Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Kan jeg ta med barna mine? Og shampo! Edit Hvis barna ikke kan være med, tar jeg med en treliterskartong med rødvin (eller to?)
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Svæært så fornuftig du var a? Hehe, du nevner jo hudkrem Hvorfor det når man har solkrem da? (hihi) EDIT: siden det er vann der, så kanskje colaessens da?
SusanneL Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Okey, da.. Hva med "kokeboken for deg på en øde øy - hva man KAN og ikke kan spise"? Ubegrenset med fyrstikker, kanskje - tror jeg hadde fått lite ild utav noen steiner og en pinne. Susanne
Aya Skrevet 24. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Hehe, du nevner jo hudkrem Hvorfor det når man har solkrem da? (hihi) EDIT: siden det er vann der, så kanskje colaessens da? Huden tørker ut av mye sol vettu Så hvis ikke jeg skal tørke bort må jeg ha det *ler* Okey da, så var jeg og fornuftig.
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Huden tørker ut av mye sol vettu Så hvis ikke jeg skal tørke bort må jeg ha det *ler* Okey da, så var jeg og fornuftig. Kokosmelk fungerer vel som hudkrem hehe. Neida, jeg tar det som en selvfølge at vi er på en øde øy i varmere strøk, og ikke her i norge? Hva har man med seg av klær da?
Toller Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Hadde tatt med meg hest EDIT: evt. en annen person
Ingvild Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Kanskje jeg skulle tatt med et telt i stedet? Nei, jeg blir for destruktiv om jeg ikke har muligheten til å lese bøker eller høre på musikk.
Marianne&Bianca Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Jeg er avhengig av bærbar musikk.. iPod, Mp3 elle noe hadde jeg vært nødt til å ha med meg
TineSimbaNana Skrevet 24. Mars 2007 Rapporter Skrevet 24. Mars 2007 Tannbørste.. hater å ikke få pusset tennene, det har skjedd engang da jeg hadde glemt tannbørsten min!
Benedicte Skrevet 25. Mars 2007 Rapporter Skrevet 25. Mars 2007 Sawyer! *sikle* haha, tenkte jeg det ikke Jeg ville tatt med meg en dyne. eller kanskje en oppblåsbar båt, som jeg både kan sove oppi/under og fiske med
puddellover Skrevet 26. Mars 2007 Rapporter Skrevet 26. Mars 2007 Daah, det er teit da. En enkelt gjenstand, ikke hele huset, hele bilen osv. Jeg tror jeg ville tatt med tannbørsten. Eller hudkrem. Hm. Vel vi tenker pratisk
Ruby Skrevet 26. Mars 2007 Rapporter Skrevet 26. Mars 2007 Jeg har bestandig sagt at hvis jeg skal på en øde øy skal jeg ta med boken, Sofies verden
Tini Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Skrevet 27. Mars 2007 Tenkte faktisk på dette her om dagen.. Var noe snakk om robinson ekspidisjonen som kommer.. Da tenkte jeg.. hvis jeg skulle på noe sånt ville jeg hatt med meg Dykkemaske/snorkel. Har man noe å fordrive tiden med. og det er å noe du kan låne bort så andre får fordrevet tiden litt å. HVis det er andre på denne øya... Det er ikke som masse annet.. går tom for størm, ferdig med å lese boka 100 ganger osv osv..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar