Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du skulle på en øde øy

Aya

Recommended Posts

Skrevet

Likte ideen til Benedicte med den båten, det må jeg si..

Hm.. Jeg tror nok det måtte blitt tannbørste på meg og. Fungerer ikke om jeg føler tennene mine er fulle av mat. Eventuelt kunne jeg tatt med en hårbørste på deling til meg og bikkja, men det er vel kanskje litt ekkelt?? :D

Skrevet
Solkrem og hund får du med. Mat og vann har du.

Trenger du mere?

Hund har du. mat og vann har du.

Hmm.. Bare og sole seg litt da :ahappy:

Skrevet
Trenger du mere?

Hund har du. mat og vann har du.

Hmm.. Bare og sole seg litt da :ahappy:

Fullstendig OT, men velkommen MANN med sheltie!! :)

Skrevet

en stjålet kontainer fra coca-cola companiet full av cola...

øya mi er nemmelig gaske så langt nord så det er rimelig kaldt, trenger ikke solkrem...

etterhvert som jeg har drukket opp noen 100liter cola så kan jeg bo i containeren... :ahappy:

Skrevet

Ville tatt med meg en sånn ånd med 3 ønsker:

- Først og fremst: Dyna mi!

- En venn, såklart.

- Og når den vennen, dyna & Millie hadde blitt lei av øya, og vi hadde gått tom for mat & drikke, så ville jeg ha ønsket meg hjem igjen. :rolleyes:

DET var fornuftig det. :ahappy:

Skrevet

Hva skal man med shampo og hårbørst.

På en øde øy er det jo skikkelig sexy å ha bustette skittent hår da :rolleyes::ahappy:

Jeg ville nok hatt med bestevennina mi.

Da kan vi synge, så får vi den musikken vi trenger.(så trenger vi ikke mp3 osv)

Vi kunne lage historier, ikke skrive men si(trenger ikke bok)

Mat har vi jo så da overlever vi uten den hva man kan og ikke kan spise boka

Ellers så er jo båt ganske bra ting å ha med seg også da...

Så kan man bare dra å hente en vennine å dra tilbake til øya.

Haha

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...