Gå til innhold
Hundesonen.no

Sårende ord...


Turnip

Recommended Posts

Fikk en PM fra en på forumet her som faktisk såret mye, det sto at jeg aldri burde hatt hund fordi Mike ble nesten sparket av en hest da han var liten.. vet jeg ikke burde tatt det seriøst... men det såret mye å høre, uhell skjer jo... og trodde aldri han skulle stikke av å løpe og jage hesta...var ingen skade skjedd men lærte av det, og nå er han alltid i bånd og under oppsyn hele tiden når han er med i stallen... Så mye jeg gjør og ofrer for Mike, så får jeg en sånn kommentar, vier hele livet mitt til den hunden, og gjør alt for at han skal ha det best mulig hele tiden.

Denne tråden her blir sikkert slettet, men måtte få ut litt frustrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om usaklige og dumme kommentarer du. Du vet jo best selv hvordan du tar vare på hunden din. (Mike er dessuten ikke den eneste hunden i verden som har blitt sparket av hest, jeg vet om minst en sonenhund til som har vært utsatt for det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg med det. Folk som "angriper" på PM på den måten er bare ute etter å gjøre livet surt. Trodde virkelig ikke at folk holdt på med sånt altså!

Hunden min falt ned 10 meter rett i asfalten utfor et parkeringsbygg. Ulykker og nestenulykker skjer, og det er lett å være etterpåklok, men man ser ikke alltid faremomentene på forhånd. Men så lærer man til neste gang! :whistle:

Hev deg over det, og kos deg videre med Mike :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er at han ikke ble sparket en gang... han løp etter de og trodde at dette var lek, men han kunne fort ha blitt sparket... er bare så undøvendig.. hun som sendte den PM har jo en hund som nesten druknet, og jeg sier da vel ikke at hun ikke burde hatt hund fordet... selv om hu har 6 hunder eller no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person har også sagt til meg at det var min feil at Mona ble sparket. Det er vondt og sårende å høre, og en totalt unødvendig ting å si.

Ting kan skje veldig, veldig fort når man har hund, og uhell skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags folk er dette da?!? :whistle: For en tåpelig oppførsel! Du får ikke blokket de på PM greia da? Jeg ser det er en knapp som sier at man kan ignorere PM fra den og den brukeren der, kanskje det er en løsning? Ellers så ville jeg gjort som Vipsen sier.. ta det opp med admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sende en kopi av PM, men hvem er det jeg skal sende det til da? syns det er mange sånne moderatorer her :whistle:

Jeg tror kanskje dere vet hvem det er... er ikke mange som har så mange hunder som hu og tar til seg enda fler... men samme det, er bare utrolig vondt å høre sånne ting, når jeg alltid gjør mitt beste for hunden min...

Og herregud... uhell kan jo skje den beste... Man lærer av sine feil og blir bare enda en bedre hundeeier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det var et lavmål! Selvsagt kan du ikke noe for at det skjedde- uhell SKJER faktisk. Det er menneskelig å gjøre feil, og man kan ikke passe på alt hele tiden.. Felix løp rett inn i piggtråd han, fordi han ikke var under full kontroll. Min feil? Ja! Men det var et uhell.. Prøv å ignorere sånne tapere. Jeg tror du har vært knallflink med Mike, ut i fra trådene her på sonen er du en eier som gjør absolutt alt for hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du sender du en kopi av PM'en + klage til en i admin, jeg tror ikke en sånn tråd løser noe problem, annet enn at man får støtte av andre.

Er det ikke det som er poenget med sånne tråder da? Å få støtte av andre? :whistle::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er netopp det... uhell kan så fort skje... tror ikke jeg kjenner noen som har hund som aldri har hatt et uhell noen gang? At absolutt alt har gått knirkefritt? Fikk jo høre på PM at jeg ikke burde hatt dyr i det hele tatt, heller ikke en gullfisk. jaja... sender hvertfall inn klage på PM for syns det faktisk er så stygt sagt... Men lurer på hvordan jeg gjør det bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig er dette sårende! Hadde noen sakt det til meg hadde ikke jeg sovet så godt om natten.. Men det som er fakta er jo at denne personen (hvem det nå er...) må jo ha vedlig dårlig innsikt i ditt hundehold. Ikke vet jeg om du kjenner henne/han personlig, men uansett så har den hesten veldig lite å gjøre med om du har et dårlig hundehold eller ikke. Det er helt normalt om menneskelig at vi gjør domme ting og mye vi kan tenke over etterpå "ops..." Hvis du ikke burde hatt hund måtte det gått på ditt hundehold, som helt sikkert er VELDIG bra!

Jeg har lest dine innlegg tidligere, og man skjønner jo forskjell på en person som bare har en hund, og en person som faktisk gjør noe for hunden sin!

Etter som jeg forstår, så er dette en usikker person som rakker ned på andre kanskje for å føle seg litt bedre selv.

Noen mennesker i verden bare må ødelegge og gjøre ting sårt for andre mennesker.

Som alle andre sier, ikke bry deg! DU vet at Mike har det bra! Det er det viktigste! Og for all del, få ut noe frustrasjon og glem det! Jeg vet hvordan det er å få sårende kommentarer og hva det kan gjøre med en person. Tenk hvor heldig Mike er som har deg :whistle: Og glem hele hendelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig meg Janne&Kenny :whistle:

Nå har det seg sånn at jeg VET med sikkerhet hvem personen er,og hun har gjort akkurat det samme mot meg..Ikke i en PM, men holdt et evig hel*ete for meg på MSN... :P

Jeg har hatt flere tråder her inne om å forsvare meg på en måte..

Men godtroende som folk er, så ser dem jo ikke det...Desverre!

Nå går det utover fler enn meg !

Silje: Bare driit i det! Rett&slett!

Hun er KUN ute etter å ødelegge for alle andre,og som du sier så har hun en hund som nesten druknet selv..

Uhell skjer,og sånn er det! Folk MÅ få lov til å gjøre feil !

Ikke nok med at denne personen faktisk kritiserer andre på PM,og MSN, TLF, +++ Så er hun den "engleungen" her inne! Alle vet stortsett hvem hun er!

Og å juge om at noen hun kjenner er interessert i den&den rasen og sier etter 1dag,eller 2, at dem faktisk får "rasen" om bare 2-3uker... ?

Er det greit hundehold!?

Ikke minst tror jeg ikke en døyt,på noe av det :P

Så enkelt og greit er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personen har gjort mye kvalm her før og snakket med flere hun virkelig har kjørt helt over. Jeg kjenner hun ikke nei, kjenner hun bare via sonen her. Er bare så unødvendig! bare det å slenge enn sånn kommentar til noen hun ikke kjenner engang... lavmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personen har gjort mye kvalm her før og snakket med flere hun virkelig har kjørt helt over. Jeg kjenner hun ikke nei, kjenner hun bare via sonen her. Er bare så unødvendig! bare det å slenge enn sånn kommentar til noen hun ikke kjenner engang... lavmål

I know :P Hun kjente da ikke meg heller..og jeg spurte henne hvilken grunn hun hadde til å spre falske rykter videre..MEN da fikk jeg bare tilbake at: Hun hadde hørt det osvosv...Og det er myye lettere å tro på andre,enn di det faktisk gjelder :P

Så jeg truet med å anmelde henne for trakkasering,og det ble det stille,og hun var sååå grei :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Skjønner ikke hvorfor sånne må være på sonen bare for å ødelegge for andre...

...og beklageligvis så er du ikke lur nok til å forstå at ved å kopiere PM'en og sende den til Admin så ville man kanskje få ryddet sonen for sånne..........

Når skjedde dette forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg vet ikke hvem dere snakker om, og vil vel egentlig ikke vite det heller, men det slår meg litt at nå går dette mot personhets den andre veien? Å skrive såpass detaljert og stygt om en person uten at personen kan si noe uten å avsløre seg selv, er det egentlig den beste løsningen?

Slett denne tråden, send pm`en til en moderator, ta saken den veien og ikke her og slutt å rotte dere sammen som små tiåringer som har fått en ny jente i klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg vet ikke hvem dere snakker om, og vil vel egentlig ikke vite det heller, men det slår meg litt at nå går dette mot personhets den andre veien? Å skrive såpass detaljert og stygt om en person uten at personen kan si noe uten å avsløre seg selv, er det egentlig den beste løsningen?

Slett denne tråden, send pm`en til en moderator, ta saken den veien og ikke her og slutt å rotte dere sammen som små tiåringer som har fått en ny jente i klassen.

Jeg veit hvem de snakker om, og er helt enig med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha !

Jenta har da sett tråden,men hun har sikkert skjønt åssen folk som er her inne hun åsså,så hun har lagt sonen, bak seg en stund fremover...

Folk må få lov til å dele "erfaringer" med en person..

Jeg hadde ikke kommet noen vei ved å sende PM til Moderator...

For jeg har ingen PM fra henne, desverre... :P

Men når det kommer opp en tråd,om at samme personen har gjort mot fler, det hun gjorde mot meg, så sier jeg ifra ja !

Handler ikke om å "syte",men kan hende Silje trengte noen oppmuntrende ord :whistle:

Og det håper jeg hun fikk..Når hun selv ser at det er fler som har hatt problemer med samme person :P

Er ikke noe å ta til seg alikevel..Men når en villt fremmed person sier te deg: at du skulle ikke hatt hund, katten din får ikke mat,du mishandler katten din,og at hunden aldri fikk tur, ikke fikk hunden mat osvosv..Du skulle ikke hatt hund,men gullfisk? Ikke det engang, du blir anmeldt til dyrevernet,ofg det ligger annonnser mot deg på finn.no, oppdrettern din skal få vite åssen du er,og sørge for at du ikke får hund derfra,og blabla..og tilogmed (til meg) advart schæfer-oppdrettere mot meg! DA blir jeg sint :angry2: Fordi hun har fått HØRE det av andre ! DA reagerer man!

Hvem kan man egentlig stole på av di, man tror man har grei kontakt med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er samme menneske som sa at jeg var useriøs og hun ville ikke forklare..endte med at jeg blokka henne,,har prøvd å være hyggelig og grei..men det lønner seg ikke med en person som henne.. <_< hun var grei den første stunden også begynte hun å si at jeg var useriøs..også at hun heller ville ha dyrebutikk dyr enn mine oppdrettsdyr :angry2:

Vil trøste deg og jeg syns du høres og virker som et 100% normalt menneske som er i stand til å ta kjempegodt var på din hund!

En veldig flott og søt hund ^_^

Prøv og overse henne,hun har for mye fritid og trenger å bruke den på å plage og mobbe andre så de føler som dri**er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er løsningen verre enn å blokkere mennesket på pm, msn og telefon, og ignorere?

Er kanskje ikke det, men lite hyggelig når det første som dukker opp når jeg logger meg inn er en sånn melding. Og jeg vet at hun har laget kvalm for veldig mange andre.. pratet med fler via PM nå, og de sier det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...