Aya Skrevet 30. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 *Mumle noe om at øverste bildet burde vært beskjært annerledes* Du har pene hunder Ingvild.. Søte Knott og Søte Zima.. *mumle igjen noe om at jeg også vil ha hund som kan gå lange turer og trene* Edit: Flere bilder kommer Tusen takk- fotografen er også veldig flink:D Og du får en frisk hund en dag.. En vakker dag.. Nydelige hunder Sheltie blue merle er så peent! :angry: Om Zima er den sheltie tispen som Silje hadde før? Ja, Silje eier fremdeles Zima, jeg har henne på fòr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Flotte bilder av flotte hunder... Knottis er bare helt nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 For noen vakkre hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Amira hilser til knott og sier at hun har tøffe ører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 så søt .. Og knott har dritt kule ører, hvor er hun fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 30. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Amira hilser til knott og sier at hun har tøffe ører! Takk i lige måde, sier Knotten. EDIT: Og selvsagt, tusen, tusen takk til alle der andre snille soniser. EDIT2: Knott er fra kennel Akersborg (www.akersborg.no), hun er etter Eddie og Bess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Godt å endelig se en BC som ikke har sånn stressblikk hele tida! knott ser jo faktisk avslappet ut! hehe. Slitsomt å se på de som hele tiden har øynene på stilk for å få med seg alt som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 30. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Godt å endelig se en BC som ikke har sånn stressblikk hele tida! knott ser jo faktisk avslappet ut! hehe. Slitsomt å se på de som hele tiden har øynene på stilk for å få med seg alt som skjer. Det er igrunn nokså lite stress i henne.. Hun "koker over", i likhet med mange andre heite unghunder, i visse situasjoner, men hun er ikke en sånn som gjeter skygger/biler/mennesker osv. Veldig greit! Faren hennes er visst også en fyr med flott temperament, så jeg tipper det kommer derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Flotte bilder Moro å se bilder av deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Zima var knallpen hun og;D men er svak for bcer <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Gøy med bilder Flotte, flotte hundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Tusen, tusen takk! (Nå vet du hvordan de ser ut, så nå har du ingen unnskyldning for å ikke hilse!) Så kjekt med flere bilder , Knott må være den fineste bc jeg har sett, virkelig nydelig Ja nå vet jeg hvordan både hundene og eieren ser ut , så da skal jeg hilse på neste gang jeg ser dere ut på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Nyydelige hunder, begge to. Nå er jeg sabla svak for blue merle sheltier da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Knoooottiiiis! Fineste jenta det. Savner dere, må forte deg å få lapp slik at vi kan finne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Noen nye bilder av jenter som er gode venner: *Fikset på for store bilder for deg. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Noen nye bilder av jenter som er gode venner: Kjempe fine bilder! Men det over var bare suuper stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Kjempe fine bilder! Men det over var bare suuper stilig! Hihi, takk! Det er min gode venninne Taz som har tatt de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Ååh peneste jentene det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Så herlige de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Takk! Det aller beste er at de er så sinnsykt gode venner, det er aldri problemer de i mellom. De er nok heller litt vel avhengige av hverandre enn omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Det var på tide! Fiineste jentene Finnes det stå-stille-bilde av Zimmen og eller? Vet oppdretteren er litt sugen på nytt bilde serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Herlige hundene Kjempestilige bilder av Knott og Zima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Hæ, ståbilder? Funker ikke disse som oppstillingsbilder? Du får ta noen når du kommer hit:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Hæ, ståbilder? Funker ikke disse som oppstillingsbilder? Du får ta noen når du kommer hit:D Hihihi.. Ja, da skal hun jammen få modelloppdrag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 "Litt" bilder av Zima og Knott fra Mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar