TineSimbaNana Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Nydelige hunder du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Jeg trodde du snakket om 500 bilder jeg? Vi vil se flere Knott må være ei av de fineste Border collie tispene jeg noen gang har sett :closedeyes: Og det samme gjelder med sheltie og Zima :happy: Fineste jentene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Flere bilder sa du? Jeg ser ingen! *trippe utålmodig* <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Bilder kommer... Jeg er bare litt treig med å begynne å redigere. Og siden jeg fant den derre løshunden så ble det ikke noe redigering i dag dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Nå må dere være litt tålmodige folkens.. (Se strengt på Caroline. Når du har ventet omtrent hele Zimas liv på bilder kan du vel vente noen dager til ). Det er bare bra å få litt pause mellom bildene, sånn at dere ikke går lei av spammingen min! Og tuusen takk for alle koselige kommentarer:D Knott rødmer ikke, for hun vet veldig godt at hun er pen, men eieren hennes rødmer littegrann:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Søte jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Hehe knott er jo faktisk en PEN border collie jo! Lille blue merle var også fin da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Aaaw, så vanvittig flotte de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 *snurt* <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Så vakre de er. Trenger ikke vente lenger på bilder nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Nåmmin! sheltiefrøken jo Søt blåhund det der, Knott er like vakker som alltid. Fantastisk fint lys og skarphet på bildene, skulle nesten tro du bodde på vestlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Nåmmin! sheltiefrøken jo Søt blåhund det der, Knott er like vakker som alltid. Fantastisk fint lys og skarphet på bildene, skulle nesten tro du bodde på vestlandet? Det gjør jeg vet du! På Jæren faktisk, her er det fint fotolys (tror jeg). Okey, nå skal jeg slutte å late som jeg er en ekspert på sånt, jeg er så heldig at jeg har en hoff-fotograf, som også har tatt disse bildene. Taz- tusen takk (igjen!). Og til alle dere snille mennesker, tusen takk for gode kommentarer. Jeg blir så stolt vet dere, sitter som en liten hønemor i sofaen *ler*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Så fin Knott har blitt! Du trives med å ha to, skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Så fin Knott har blitt! Du trives med å ha to, skjønner jeg Veldig! De trives såå godt sammen, og det smitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Det gjør jeg vet du! På Jæren faktisk Skulle egentlig vært på Jæren nå jeg, dvs Klepp. Jaktprøve Meeen, så var det vinterhjul og det greiene der da. Ny prøve på Klepp til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Skulle egentlig vært på Jæren nå jeg, dvs Klepp. Jaktprøve Meeen, så var det vinterhjul og det greiene der da. Ny prøve på Klepp til høsten. Da må du si fra hvis du vil ha en strandtur med hundene:) Det hadde vært koselig å møte deg, for ikke å snakke om Lisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Peneste Knotten(Den desidert peneste svarhvite jeg vet om) og skjønneste blå! Men altså...Vi blir ikke lei av dine bildespam så det er bare å komme med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Skikkelig pen og søt<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Knott er fremdeles en av de desidert vakreste BC`ene jeg har sett Søøøta. Lille blå er jo bare nyydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Fiiiineste Knotten det! Og lille Zimzim har jammen vokst seg vakker hun og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Fiiiineste Knotten det! Og lille Zimzim har jammen vokst seg vakker hun og. OT, men jeg skvatt nestne jeg nå :angry: Belgerguri, hvem er det, tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 30. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Et par nye bilder: Vakker snuppe! Zima demonstrerer korrekt *host* halestilling på Sheltie. Se bort fra at jeg ser totalt hjernedød ut- jeg liker veldig godt Zima sitt uttrykk på dette bildet. Alle tre. Jeg og Knott ser litt, vel, bortkomne ut? Zima er fotogen som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Hyggelig å se eieren også Fint at du også har begynt å legge ut litt mer bilder, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 *Mumle noe om at øverste bildet burde vært beskjært annerledes* Du har pene hunder Ingvild.. Søte Knott og Søte Zima.. *mumle igjen noe om at jeg også vil ha hund som kan gå lange turer og trene* Edit: Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Nydelige hunder Sheltie blue merle er så peent! Om Zima er den sheltie tispen som Silje hadde før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar