Gå til innhold
Hundesonen.no

Knott og Zima

Aya

Recommended Posts

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar
Hun er UTROLIG fin! :) Gleder meg til å følge med på dere videre, i tillegg til at jeg selvfølgelig håper å treffe Knottisen en gang, har hørt så mye positivt :lol:

Åh, tusen takk, så koselig:D Det hadde vært kjempegøy å møte dere og, jeg elsker springere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Knott soler seg i glansen her=)

Knott er nydelig :D

Åja, jeg passer henne gjerne når dere skal på ferie :)

*Knis* Det som er så greit med en BC på under året er at jeg ikke trenger å være redd for at jeg ikke får henne tilbake etter ferien... *ler*

For en nydelig Border collie... :lol: ... Vi kunne gjerne passet Knott, hvis dere hadde tatt sjangsen på det :rolleyes:

Så koselig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste, søteste, kuleste, smarteste jenta til tante! :D

Du er alltid hjertelig velkommen hos oss hvis du blir latt i stikken hjemme når mamma drar på ferie! :lol:

Du kjenner at du har lyst til å ha henne, Cane, Willis OG Varja i samme hus en uke ja? Det er ikke noe jeg ville anbefalt tror jeg *ler*. Men hun gleder seg til å gå tur med tante i dag!

Flotte flotte jenta!

Takk:D

Søt! Kule ører :)

*Knis* Ja, de ørene... De har visst festet seg sånn nå.

åh, Knottis har jo blitt stor! Nå når du har droppet både NKK Trheim og Bjerke gleder vi oss enormt til å møte dere på Hamar.

Hun er rett og slett utrolig nydelig - stilige ører, flott bygning, rett og slett ordentlig border collie syns jeg.

Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D

Jeg blir også mer en gjerne med på et møte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...