Aya Skrevet 19. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Herregud hvor stor- og ikke minst nydelig hu har blitt! Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Hun er UTROLIG fin! Gleder meg til å følge med på dere videre, i tillegg til at jeg selvfølgelig håper å treffe Knottisen en gang, har hørt så mye positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Hun er UTROLIG fin! Gleder meg til å følge med på dere videre, i tillegg til at jeg selvfølgelig håper å treffe Knottisen en gang, har hørt så mye positivt Åh, tusen takk, så koselig:D Det hadde vært kjempegøy å møte dere og, jeg elsker springere=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Fine bilder Knott er blitt så stor og så søt som hun er da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Knott er nydelig Åja, jeg passer henne gjerne når dere skal på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Takk! Håper på en tur østover i løpet av høsten, da må vi møtes=) Knott vil leke med Snorre igjen! Vi gleder oss hemningsløst, både jeg og Snorre... :love2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Utrolig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 For en nydelig Border collie... ... Vi kunne gjerne passet Knott, hvis dere hadde tatt sjangsen på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Tantes vakreste lille Knottings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 20. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Tusen takk alle sammen! Knott soler seg i glansen her=) Knott er nydelig Åja, jeg passer henne gjerne når dere skal på ferie *Knis* Det som er så greit med en BC på under året er at jeg ikke trenger å være redd for at jeg ikke får henne tilbake etter ferien... *ler* For en nydelig Border collie... ... Vi kunne gjerne passet Knott, hvis dere hadde tatt sjangsen på det Så koselig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Oi, så stor hun har blitt! Nydelig ung frøken er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Fineste, søteste, kuleste, smarteste jenta til tante! Du er alltid hjertelig velkommen hos oss hvis du blir latt i stikken hjemme når mamma drar på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Flotte flotte jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Søt! Kule ører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 åh, Knottis har jo blitt stor! Nå når du har droppet både NKK Trheim og Bjerke gleder vi oss enormt til å møte dere på Hamar. Hun er rett og slett utrolig nydelig - stilige ører, flott bygning, rett og slett ordentlig border collie syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Fineste, søteste, kuleste, smarteste jenta til tante! Du er alltid hjertelig velkommen hos oss hvis du blir latt i stikken hjemme når mamma drar på ferie! Du kjenner at du har lyst til å ha henne, Cane, Willis OG Varja i samme hus en uke ja? Det er ikke noe jeg ville anbefalt tror jeg *ler*. Men hun gleder seg til å gå tur med tante i dag! Flotte flotte jenta! Takk:D Søt! Kule ører *Knis* Ja, de ørene... De har visst festet seg sånn nå. åh, Knottis har jo blitt stor! Nå når du har droppet både NKK Trheim og Bjerke gleder vi oss enormt til å møte dere på Hamar. Hun er rett og slett utrolig nydelig - stilige ører, flott bygning, rett og slett ordentlig border collie syns jeg. Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Så fin hun er blitt! En skikkelig Bc som de skal se ut i mine øyne! Er jo bare så flott at du er fornøyd med henne! Flott bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Knott er helt NYDELIG! Og jeg liker navnet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Oi, så fin hun er! Er ikke så keen på bcer, men hu er var flott. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D Det er alltid hyggelig å hilse på navnesøstre, så det må vi få til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Knott er eksempelet på hvordan jeg synns BC`en er penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D Jeg blir også mer en gjerne med på et møte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Knott er ni mnd, og det må jo feires med noen nye bilder! Trine er fotograf.. Takk Trine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Så flott ho er Tenker tilbake til da Rex var på den alderen, hvor spinkel (feminin) han så ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Så flott ho er Tenker tilbake til da Rex var på den alderen, hvor spinkel (feminin) han så ut. Takk! Knott skal heldigvis se feminin ut, da:p haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar