ellish Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Å så nydelig! klarer ikke å se meg mett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Så stor hun har blitt! Kjempe fint bile av dere to sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Hun blir bare søtere og søtere jo.. Liker ørene hennes. De er jo såå valpete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Takk! Maria: Ja, jeg lurer VELDIG på hva slags ører hun får når hun blir voksen.. Det er ikke så godt å si egentlig, nå går de iallefall alle veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Takk! Maria: Ja, jeg lurer VELDIG på hva slags ører hun får når hun blir voksen.. Det er ikke så godt å si egentlig, nå går de iallefall alle veier søtt det da Nå har jeg en hund som ennå ikke klarer å bestemme seg for hvordan ørene skal bli... (er er det alle varianter og kombinasjoner). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Næmmen, så herlig hun er da Ingvild!! (Æsj, føler liksom jeg har gått glipp av alt nå! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Knott er 16 uker gammel, og har blitt en stor jente- ungdomsaktig hengslete i kroppen. Som regel sier hun fra når hun skal ut på do, og er veldig grei og fin på de aller fleste områdene. Er veeldig arbeidsglad, og prøver å manipulere "mammaen" sin sånn at de helst kan trene hele tiden. F.eks er det festlig å tilby fvf hele tiden på en en time lang tur. Luksusproblem:p Ørene hennes går litt alle veier for tiden, mest bakover eller rett ut. Masse nye bilder fra i dag ligger i bloggen: www.knottis.blogspot.com. En smakebit kommer her: Øretull Knott gjeter Willis bare bitte litte granne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Søteste Knottis! Synes hun har kuuule ører jeg. Håper vi snart kommer oss på tur igjen, Cane er alltid så deilig trøtt når han og Knottis har fått lekt fra seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Søteste Knottis! Synes hun har kuuule ører jeg. Håper vi snart kommer oss på tur igjen, Cane er alltid så deilig trøtt når han og Knottis har fått lekt fra seg litt. Hoho, ja, det er alltid luksuskveld når vi har hatt playdate.. Herlig med slitne valper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Skjønneste Knottisen! Kanskje hun får sånne ører som Lita! *Håper* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Hun er helskjønn! Håper jeg får truffet Knotten snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Hællandussen! Går virkelig tida så fort... Herlige bilder Ingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Knott er en kjempe flott hund med morsomt og koselig navn! Takk for titten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 5. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Skjønneste Knottisen! Kanskje hun får sånne ører som Lita! *Håper* Det er vel omtrent den eneste øretypen som ikke er godkjent på BC (kan iallefall ikke huske å ha sett at det er greit med helikopterører noe sted i standarden??), men nå er det jo ikke utstillingshund hun skal bli, så greit for meg.. Det kan nesten virke sånn:p De tipper iallefall mer ut til siden en fremover nå, hihi. Hun er helskjønn! Håper jeg får truffet Knotten snart! Håper jeg får treffe dere og.. Hilse på Kellyen:D Hællandussen! Går virkelig tida så fort... Herlige bilder Ingvild! Ja, det er helt sykt, plutselig har hun vært her i to mnd liksom.. *Phu* Men den kan igrunn egentlig bare gå fort til hun blir litt eldre og litt smartere altså Knott er en kjempe flott hund med morsomt og koselig navn! Takk for titten! Tusen takk:D Nyydelig liten hund du har også.. Har fulgt med på sidelinjen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Hva er det med deg og vakre bordere Ingvild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 5. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Hva er det med deg og vakre bordere Ingvild? Ååh, takk Line- så koselig=) Det er som regel ikke utseendet det er noe feil med på mine hunder, om jeg får si det selv.. Andre ting derimot (Men nå skal ikke du snakke så høyt da, som har verdens vakreste lille puddelgutt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 For ei søt lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bitteliten Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Utrolig nydelig Knott da :-). Og ører, vel, nå er Småtte snart 2 år og de forandrer seg fortsatt som regel ett kipp og ett stå, og stort sett det hvite som henger litt da. Så det er bestandig spennende med ører på bc Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Nei og nei så stor hun har blitt! Ikke noen liten beibi lenger, jo. Ørene hennes er da aldeles perfekte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Så pen hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikita3 Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Så herlig:D kjæmpe nydelig<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 6. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Knott var på valpeshow i dag, og det gikk kjempefint! Mye bedre enn jeg hadde trodd, gitt.. Hun ble BIR (var riktignok eneste BC), og kritikken var som følger: 5 months (skrivefeil, hun er fire) pretty baby, nice breed type. Nice head, pretty expros..?? (klarer ikke helt tyde hva som står der), well balanced. Enough neck, straight upper arm for age. Oversetter en setning til norsk: godt vinklet bak. Moves with a lot of drive behind, proud of tail (hoho), overall very nice promising puppy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Så gøy! Gratulerer med BIR, nydelig liten frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Gratuler lille frøkena fra meg da Rex hilser også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Peneste jenta! Du får stille igjen når hun har tatt gjeterprøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar