Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjestebok


Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Siden nuffe-serveren plutselig er nede, trenger jeg et nytt sted å ha gjesteboka. Forslag? Må være gratis, og minst mulig reklame, og helst felt til i alle fall navn og hjemmeside.

Skrevet
Siden nuffe-serveren plutselig er nede, trenger jeg et nytt sted å ha gjesteboka. Forslag? Må være gratis, og minst mulig reklame, og helst felt til i alle fall navn og hjemmeside.

Kan jeg bare spørre om noe. Er den nede for godt eller bare en nedetid nå?

Skrevet

Nå er siden oppe og går igjen, men jeg får ikke logga inn med brukernavnene mine. Betyr det at jeg må lage ny konto og dermed ny gjestebok? Irriterende...

Skrevet
Nå er siden oppe og går igjen, men jeg får ikke logga inn med brukernavnene mine. Betyr det at jeg må lage ny konto og dermed ny gjestebok? Irriterende...

Jeg kommer meg inn jeg ;) Med samme brukernavn og passord.

Skrevet

Seriøst? Jeg kommer meg ikke inn jeg altså... Og det er litt pussig, for om jeg trykker på linken til gjesteboka på Tinka sin side så kommer jeg til selve nuffesiden, ikke til gjesteboka.

Skrevet
Ja, det er stadig vekk at det er nuffesiden som kommer opp i stedet for gjesteboka... Både på min og andres sider.

Ja, ser det der. Kjempe irriterende at nuffe skal bli så ustabil, den har jo aldri vært det før så lenge jeg har hatt nuffegjestebok iallefall.

Skrevet

Hm, jeg blir litt fort lei når det er tull med ting ;) Nå har jeg byttet server fra home til start (for en stund siden), og nuffe fungerer litt som den vil, får jo opp forsiden en del ganger, mens andre ganger så fungerer den som den skal. Så nå har jeg fått meg ny. ikke så fornøyd, men den får gå til jeg finner noe bedre :)

Skrevet

Jeg også blir blir veldig fort lei når det blir tull med ting, så jeg skiftet ut gjesteboken fra nuffe veldig raskt. Den gjesteboka jeg har nå er jeg veldig fornøyd med, skulle bare ønske det var e-post varsling hver gang noen la igjen beskjed. Akkurat nå er gjesteboken egentlig veldig tom da, men.. :rolleyes:

Skrevet

Argh. Min gjestebok fungerer heller ikke. :wallbash: Likte aldri nuffe, og nå tror jeg jeg dropper hele dritten! Kan jo ikke stole på noe mer. Dessuten fungerer ikke home til tider heller, og jeg har for tiden ikke en hjemmeside jeg kan oppdatere (den motarbeider meg konsekvent!) :) Er på jakt etter et nytt sted som kan hjelpe meg med det (kan ikke html css blær blæh) og det bør helst være stabilt og ikke kræsje i hytt og pine. Den jeg har nå er også vanskelig å komme inn på. Tips mottas med takk!

Skrevet

De som har php / my sql på sine webhotell, kan installerre sine egene gjestebøker...

(eks. alle b-one.com, og domeneshop.no over 100Mb har MySQL)

Så slipper man å være avhengig av ustabile eksterne sider som nuffe ol...

Skrevet
De som har php / my sql på sine webhotell, kan installerre sine egene gjestebøker...

(eks. alle b-one.com, og domeneshop.no over 100Mb har MySQL)

Så slipper man å være avhengig av ustabile eksterne sider som nuffe ol...

Jeg har php og my sql på mitt webhotell, men jeg har ikke peiling på det er eller hva jeg skal gjøre..?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...