Gå til innhold
Hundesonen.no

ANGÅENDE BILDER !!!!


Recommended Posts

Jeg bare lurer på en ting da, om det skal være som et leksikon...-skal jeg ta vekk forklaringene på bildene jeg har lagt inn på dobermann da? Slik at det KUN står navn på hunden,og ikke evt slektskap med min egen?

Nei, det kan godt stå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvis vi skal sende en 20kroning eller noe da :D Det er jo ikke svære greiene... Hehe.. Blir jo en del penger om de 20 mest aktive sender 20 kr. Eller, ikke så mye men. Faen, dårlig i matte!

Men ja: jeg ofrer sikkert 50kr om forumet holder på å dø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om store summer, jeg og heidi betaler dette.

Driftskostnaden vil øke etterhvert, nå er den vel ca 500,- i året.

Kan jo gjøre sånn at vi betaler litt hver, vi som er her endel, så støtter vi litt av driften deres.

-Gjør det på et annet forum jeg er på http://p069.ezboard.com/bhorse84124 , kjempe lurt.

For forumet her er virkelig bra og har et koselig miljø. =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet holder ikke på dø vi har betalt for 8 måneder fremover.

Mente ikke og tigge penger, sa det bare fordi jeg ville si at vi ikke ga f. i brukerne.

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Hundesonen er ikke skapt for og tjene penger, men for å ha et alternativt hundeforum - der krangel vanligvis ikke står i høysetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet holder ikke på dø vi har betalt for 8 måneder fremover.

Mente ikke og tigge penger, sa det bare fordi jeg ville si at vi ikke ga f. i brukerne.

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Hundesonen er ikke skapt for og tjene penger, men for å ha et alternativt hundeforum - der krangel vanligvis ikke står i høysetet.

Neida mente det ikke som at ders kulle tigge eller noe, men på noen steder så koster det hvis man vil stoppe pop up'er osv og det kan mange ganger bli litt drøyt i pris... :-o

Jeg må bare bøye meg i støvet og si sorry for krangelen, jeg mente det med komentarene av bildene, det tok bare litt av.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Syns forumet er fint akkurat slik som det er jeg. Liker når det ikke er så mange funksjoner at man blir stresset av å chatte innpå der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så typisk å være borte et lite øyeblikk, og når jeg er tilbake har det vært full aktivitet her inne. Og ellers når jeg er her lenge om ganger, så er det dødt. *kanskje jeg skremmer folk bort? ;) * hihi. Er jeg skummel vicky? :-o

Men uansett håper jeg det blir en slags ordning på dette, så mesteparten blir tilfreds. Jeg slutter meg ihvertfall til de regler som blir satt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har klaget ovenfor nye regler, vi ser at løsningen ikke fallt i smak hos mange. Vi vil tenke litt over hva vi skal gjøre. Det hjelper ikke og komme med useriøse kommentarer. Ingenting vil bli gjort på stående fot.

Synes det er synd dere klikker sånn, vi prøver og lage et godt å hyggelig forum, det var ikke for og være slemme vi ville innføre den nye reglen.

tror det tok en smule av i den tråden jeg lagde det var jo ikke meningen det da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...