Gå til innhold
Hundesonen.no

ANGÅENDE BILDER !!!!


Recommended Posts

Skrevet
Jeg bare lurer på en ting da, om det skal være som et leksikon...-skal jeg ta vekk forklaringene på bildene jeg har lagt inn på dobermann da? Slik at det KUN står navn på hunden,og ikke evt slektskap med min egen?

Nei, det kan godt stå der.

Skrevet
Bare la bildene stå som de er. Det er fint..

Og dem som betaler for hundesonen er Espen og meg :wink:

Jøss! Snille dere! :D

Skrevet

Si ifra hvis vi skal sende en 20kroning eller noe da :D Det er jo ikke svære greiene... Hehe.. Blir jo en del penger om de 20 mest aktive sender 20 kr. Eller, ikke så mye men. Faen, dårlig i matte!

Men ja: jeg ofrer sikkert 50kr om forumet holder på å dø ;)

Skrevet
Det er ikke snakk om store summer, jeg og heidi betaler dette.

Driftskostnaden vil øke etterhvert, nå er den vel ca 500,- i året.

Kan jo gjøre sånn at vi betaler litt hver, vi som er her endel, så støtter vi litt av driften deres.

-Gjør det på et annet forum jeg er på http://p069.ezboard.com/bhorse84124 , kjempe lurt.

For forumet her er virkelig bra og har et koselig miljø. =D>

Skrevet

Forumet holder ikke på dø vi har betalt for 8 måneder fremover.

Mente ikke og tigge penger, sa det bare fordi jeg ville si at vi ikke ga f. i brukerne.

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Hundesonen er ikke skapt for og tjene penger, men for å ha et alternativt hundeforum - der krangel vanligvis ikke står i høysetet.

Skrevet
Forumet holder ikke på dø vi har betalt for 8 måneder fremover.

Mente ikke og tigge penger, sa det bare fordi jeg ville si at vi ikke ga f. i brukerne.

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Hundesonen er ikke skapt for og tjene penger, men for å ha et alternativt hundeforum - der krangel vanligvis ikke står i høysetet.

Neida mente det ikke som at ders kulle tigge eller noe, men på noen steder så koster det hvis man vil stoppe pop up'er osv og det kan mange ganger bli litt drøyt i pris... :-o

Jeg må bare bøye meg i støvet og si sorry for krangelen, jeg mente det med komentarene av bildene, det tok bare litt av.... :oops:

Skrevet

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Syns forumet er fint akkurat slik som det er jeg. Liker når det ikke er så mange funksjoner at man blir stresset av å chatte innpå der

Skrevet

Jøss! For et liv det var her da. Og alt skjer når jeg ikke er her. SÅ typisk. Emner låst og alt! Snakk hva man går glipp av. Når jeg er her så skjer det ingenting.. Er jeg borte, da skjer det noe. :? Merkelige greier altså..

Guest Vicky
Skrevet

hehe, ja det var litt av en diskusjon... tror det var bra den ble låst...

Skrevet

Det er bare så typisk å være borte et lite øyeblikk, og når jeg er tilbake har det vært full aktivitet her inne. Og ellers når jeg er her lenge om ganger, så er det dødt. *kanskje jeg skremmer folk bort? ;) * hihi. Er jeg skummel vicky? :-o

Men uansett håper jeg det blir en slags ordning på dette, så mesteparten blir tilfreds. Jeg slutter meg ihvertfall til de regler som blir satt. :D

Guest Vicky
Skrevet

du er nok ikke skummel :D er sikker på at diskusjonen hadde fortsatt i det uendelige hvis ikke den hadde blitt stengt ;)

Skrevet

ja jeg låner gjerne ut serverplass til forumet ass! har ett webhotell/domene med 600 mb serverplass som står og støver ned:) laster opp ett bilde der en gang i blandt!! hehe!har to webhotell da.. ett til hjemmesiden og ett som støver:)

Skrevet
Alle som har klaget ovenfor nye regler, vi ser at løsningen ikke fallt i smak hos mange. Vi vil tenke litt over hva vi skal gjøre. Det hjelper ikke og komme med useriøse kommentarer. Ingenting vil bli gjort på stående fot.

Synes det er synd dere klikker sånn, vi prøver og lage et godt å hyggelig forum, det var ikke for og være slemme vi ville innføre den nye reglen.

tror det tok en smule av i den tråden jeg lagde det var jo ikke meningen det da :?

Skrevet

tror det tok en smule av i den tråden jeg lagde det var jo ikke meningen det da :?

Tok litt av igår jeg da...men syntes den regelen var såå dum...men får føye oss til regelen når den er der. :D:wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...