Gå til innhold
Hundesonen.no

ANGÅENDE BILDER !!!!


Recommended Posts

Alle som har klaget ovenfor nye regler, vi ser at løsningen ikke fallt i smak hos mange. Vi vil tenke litt over hva vi skal gjøre. Det hjelper ikke og komme med useriøse kommentarer. Ingenting vil bli gjort på stående fot.

Synes det er synd dere klikker sånn, vi prøver og lage et godt å hyggelig forum, det var ikke for og være slemme vi ville innføre den nye reglen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som mener å være frekke men JEG syns iallefall at det er dumt at hundesonen fjernet det som var best med hele forumet. Nemlig å kunne kommentere hverandres bilder. Man blir så utrolig mye bedre kjent da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Espen..

Snakker med Astrid nå, og vi føler oss...ja... ikke spesielt bra! Jeg prøvde hvertfall ikke å være frekk eller barnslig. Jeg har prøvd mange ganger å forklare hvorfor og sånn hvertfall.

Ikke morro som nye moderatorer å få sinte brukere på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært frekk jeg.. (Utenom den kommentaren til IW som

jeg misforsto)

Og de nye reglene kan jo ikke vi gjøre så mye med uanz..

Så de har jeg ikke sagt så mye om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som mener å være frekke men JEG syns iallefall at det er dumt at hundesonen fjernet det som var best med hele forumet. Nemlig å kunne kommentere hverandres bilder. Man blir så utrolig mye bedre kjent da

bli bedre kjennt gjennom PM da vell???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være frekk heller, jeg syntes det bare var så synd at dere tok fra oss den fine muligheten vi hadde til å bli kjent med de andre hundene og eierene her inne.

Også missforstod jeg IW, syntes det var frekkt det hun gjorde, men skjønte hva hun mente etterhvert, selvom det kanskje ikke akkurat er hva en moderator gjør...

Jeg føyer meg selvfølgelig til regelen, men syntes det ikke gagner et dyre forum å gjøre det...

Hva hadde feks et foto forum vært uten kommentarer??

Sorry hvis jeg har tråkket noen på tærne, jeg skal trekke meg tilbake og være den stille og rolige Renate jeg pleier å være :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil få til en annen løsning med bildene jeg. Der hvor dere får kommentere og det samtidlig vil bli orden. Jeg lover ikke noe, men skal prøve mitt beste på det.

Dette vil komme da den nye siden kommer opp, der vil det også komme chatbox som også er et ønske fra dere brukere. Så hvis dere ser så prøver vi og gjøre vårt beste. Uten reklame og uten betaling fra brukerne.

Da synes jeg egentlig vi kan legge diskusjonen til side, virker som mange sa noe det ikke helt mente, noen misforsto, andre ble lei seg. Men kan vi ikke glemme det nå?

*** Gruppe klem *** :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil få til en annen løsning med bildene jeg. Der hvor dere får kommentere og det samtidlig vil bli orden. Jeg lover ikke noe, men skal prøve mitt beste på det.

Dette vil komme da den nye siden kommer opp, der vil det også komme chatbox som også er et ønske fra dere brukere. Så hvis dere ser så prøver vi og gjøre vårt beste. Uten reklame og uten betaling fra brukerne.

Da synes jeg egentlig vi kan legge diskusjonen til side, virker som mange sa noe det ikke helt mente, noen misforsto, andre ble lei seg. Men kan vi ikke glemme det nå?

*** Gruppe klem *** :D

Koster det penger for noen å drive hundesonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også missforstod jeg IW, syntes det var frekkt det hun gjorde, men skjønte hva hun mente etterhvert, selvom det kanskje ikke akkurat er hva en moderator gjør...

Jeg syns da en skal få lov å være seg selv og bruke forumet som en bruker selv om en er moderator. Eneste forskjellen jeg tenker over er at jeg skal hjelpe nye brukere, si ifra om bilder og slette/flytte ting som er feil posta.

At jeg er moderator betyr ikke at jeg kommer til å slutte å spøke, være med på diskusjoner eller legge ut bilder.

Bare at akkurat nå er det masse jeg ikke tør å si fordi jeg er moderator. Og dere kommer til å bruke det mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg egentlig vi kan legge diskusjonen til side, virker som mange sa noe det ikke helt mente, noen misforsto, andre ble lei seg. Men kan vi ikke glemme det nå?

*** Gruppe klem *** :D

Slenger meg med på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Espen..

Snakker med Astrid nå, og vi føler oss...ja... ikke spesielt bra! Jeg prøvde hvertfall ikke å være frekk eller barnslig. Jeg har prøvd mange ganger å forklare hvorfor og sånn hvertfall.

Ikke moro som nye moderatorer å få sinte brukere på seg!

Det var ikke meningen å være så krass på deg, men når du begynnte å sende gjeipe smileyer så regerte jeg litt, sorry.

Jeg har værtfall ikke noe nag til deg.. og håper vi kan viske dette bort, sorry at jeg ble hissig for den gjeipen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gruppeklem!* :D Jeg har vært fliiiink å ikke blande meg stort nå altså *veldig stolt av meg selv* (host.. er vel av den typen som tenner alle plugger i enkelte situasjoner, men nåå var jeg flink altså! Hehe) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med på den!

Jeg også, orker ikke prøve å forklare mer.

Blir som å prøve å konvertere en muslim til kristendommen eller noe.

Renate: Ok, feil bruk av smiley fra min side. Jeg bruker den der ;) som jeg bruker ;) på msn, og der er den jo... litt annerledes.

Men greit, ingen sure miner! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gruppeklem!* :D Jeg har vært fliiiink å ikke blande meg stort nå altså *veldig stolt av meg selv* (host.. er vel av den typen som tenner alle plugger i enkelte situasjoner, men nåå var jeg flink altså! Hehe) :roll:

Ja, burde vel holdt meg tilbake jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke legge bildene inn på hundesnakk så lenge da?

Brukerens bilder er slik at man kan få et leksikon over de forskjellige rasene. Ikke kommentere. Så hvis dere har lyst til og få kommentarer på bildet legg det i hundesnakk. evt skriv i brukernes bilder at dere ønsker kommentarer og lag et emne på hundesnakk og diskuter der. Skjønner dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gruppeklem!* :D Jeg har vært fliiiink å ikke blande meg stort nå altså *veldig stolt av meg selv* (host.. er vel av den typen som tenner alle plugger i enkelte situasjoner, men nåå var jeg flink altså! Hehe) :roll:

Ja jeg pleier å holde meg tilbake jeg også, men selvfølgelig ikke nå...helt teit egentlig... :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke legge bildene inn på hundesnakk så lenge da?

Brukerens bilder er slik at man kan få et leksikon over de forskjellige rasene. Ikke kommentere. Så hvis dere har lyst til og få kommentarer på bildet legg det i hundesnakk. evt skriv i brukernes bilder at dere ønsker kommentarer og lag et emne på hundesnakk og diskuter der. Skjønner dere hva jeg mener?

Smart! =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke legge bildene inn på hundesnakk så lenge da?

Brukerens bilder er slik at man kan få et leksikon over de forskjellige rasene. Ikke kommentere.

Jeg bare lurer på en ting da, om det skal være som et leksikon...-skal jeg ta vekk forklaringene på bildene jeg har lagt inn på dobermann da? Slik at det KUN står navn på hunden,og ikke evt slektskap med min egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...