Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangehallen 28-29 April


Baby

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Har noen sett annonse? Begynner å irritere meg over at det skal være så vanskelig hvert år å annonse dommerne i god tid, så man har mulighet til å vurdere. Mange stiller vel av gammel vane, fordi det ikke er andre utstillinger da, osv - men jeg liker å vurdere dommeren FØR jeg melder på.

Ei venninne har sendt flere mailer og ringt for å få dommerliste, uten å få noe særlig annet til respons enn at det kommer, det kommer. Når da?

Er veldig fristet å dra til Sunndalsøra og Førde i stedet for. Da får man i hvert fall vite dommeren.

Egentlig burde utstillere bli flinkere til å boikotte utstillinger/arrangører som gang etter gang ikke klarer å levere. Litt service kan man forvente for påmeldingsgebyret. Synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett annonse? Begynner å irritere meg over at det skal være så vanskelig hvert år å annonse dommerne i god tid, så man har mulighet til å vurdere. Mange stiller vel av gammel vane, fordi det ikke er andre utstillinger da, osv - men jeg liker å vurdere dommeren FØR jeg melder på.

Ei venninne har sendt flere mailer og ringt for å få dommerliste, uten å få noe særlig annet til respons enn at det kommer, det kommer. Når da?

Er veldig fristet å dra til Sunndalsøra og Førde i stedet for. Da får man i hvert fall vite dommeren.

Egentlig burde utstillere bli flinkere til å boikotte utstillinger/arrangører som gang etter gang ikke klarer å levere. Litt service kan man forvente for påmeldingsgebyret. Synes jeg.

Nei, og det er visst ikke klart med dommere heller.... Jeg har sendt mail til Dobermanklubben, men svaret var at de jobber med saken...

Lørdag er eneste alternativ for meg, siden jeg skal jobbe på retrieverklubben på søndag. Ellers hadde jeg ganske enkelt kjørt til Sunndalsøra på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest cavkooik

Nå ligger utstillingsannonsene i marsutgaven av Hundesport ute på NKK sine sider. Og gjett hva: Noen utstillingsannonse for Stangehallen finnes IKKE! :angry2: Hva er det de driver med egentlig???? Dette blir jo bare værre og værre for hvert eneste år! :) Ikke står det noe på hjemmesidene til arrangørklubbene enda heller! :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger utstillingsannonsene i marsutgaven av Hundesport ute på NKK sine sider. Og gjett hva: Noen utstillingsannonse for Stangehallen finnes IKKE! :angry2: Hva er det de driver med egentlig???? Dette blir jo bare værre og værre for hvert eneste år! :) Ikke står det noe på hjemmesidene til arrangørklubbene enda heller! :angry2:

Jeg så det, og påmeldingsfristen er 30 Mars liksom. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er kjempesløvt av dem å offentliggjøre dommerlisten sin så sent som dette.. Dvs de har kanskje en annonse i neste Hundesport - det som kommer ut rett før påmeldingsfristen går ut.

Jeg sjekker også hjemmesidene deres regelmessig, da vi har Generalforsamling den helgen (i Stangehallen, faktisk) - og da hadde det jo vært fint å kunne fortelle om utstillingene i samme annonse vi har i bladet...

Men, men.. Det er jo mulig de deler ut en annonse nå til helgen da - det er jo Dober.kl. begge steder. Vi får holde øyne og øre åpne og se om man finner noe løsbladsystem der...

Si gjerne ifra når/hvis noen av dere (oss) får tak i det, da..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hit skal jeg, Stangehallen er bare 10 minutter unna :getlost:

Stilig! Så at du bodde i Ilseng, jeg bor i Brumunddal :wub: Hvilken klubb trener du i?

Men for å komme til emnet; Jeg skal dit. 20 min, så dit skal jeg ;) Får håpe de har mudi da ;) hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble Doberkl. spurt om dommerlistene til Stange i dag - men de var ikke klare...

De sa noe om at de regnet med å få dem klare i løpet av uka' som kommer - og da kommer de på hjemmesiden deres.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest cavkooik
Da ble Doberkl. spurt om dommerlistene til Stange i dag - men de var ikke klare...

De sa noe om at de regnet med å få dem klare i løpet av uka' som kommer - og da kommer de på hjemmesiden deres.

Susanne

Tenkte meg at det var noe sånt - men hvorfor skjer det år etter år??? <_<

Sannelig på tide å få ut dommerlista, for påmeldingsfristen som er satt er 30. mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt kort klipt hund for tiden og gidder derfor ikke å stille :)

Ellers, noen som kan gi meg et lite hint om hvor Stange(hallen) ligger i landet?

I nærheten av Hamar i hvertfall.. Søk på det på gulesider :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...