Gå til innhold
Hundesonen.no

beste aniamsjonsfilm

Anettex

Recommended Posts

yeppp! nå har jeg nettopp satt på Cars (eller biler som den heter på norsk, men filmen suger på norsk) og det er bare beste tegnefilm/animasjonsfilmen jeg noen gang har sett! :angry: Elsker den!

hva er deres favoritter?

og må bare si Cars er best på engelsk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvenes Konge! Har bare sett den første, og det tror jeg egentlig er den beste også - den er i alle fall helt suveren (jeg kan alle replikkene og sangtekstene utenat).

Ellers er jeg veldig glad i Wallace&Gromit, også syns jeg Creature Comforts er helt fantastisk.

Flukten fra hønsegården er også ganske morsom.

Også holdt jeg på å glemme den som er nesten best av alle: Slipp Jimmy fri!

jimmy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cars, Madagaskar og Over Hekken er de jeg liker best! (de engelske versjonene, siden jeg HATER dubba filma)! :D

Men Cars er en soleklar nr.1 :angry: Den er genial! hihi.. ;)

maitor er bare genialt morsom! hehe tractor tipping! :angry: laster ned sangene til filmen nå! er geniale! :) jeeeg elsker den filmen!

CHA- chow!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maitor er bare genialt morsom! hehe tractor tipping! :angry: laster ned sangene til filmen nå! er geniale! :) jeeeg elsker den filmen!

CHA- chow!

Hehe.. Helt eniig! Har alle sangene allerede jeg :angry: hihi..

Beste animasjonsfilmen som er laget på lenge :D Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem som er best, men den jeg har ledd mest av må være Tærkel i knipe :)

den er kanskje egentlig så dårlig at den blir bra :angry:

Ja, så Tærkel i knipe for første gang sist helg. Og jeg synes den var utrolig morsom!

Ellers er jo løvenes konge bra :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veeeldig glad i tegnefilmer. Forrige tegnefilmen jeg så på kino var madagaskar, og da må jeg si at jeg ble veldig skuffa:( Den var dååårlig! Yndlingene mine er: Løvenes konge, Finding Nemo, Shrek 2, The incredibles, James and the giant peach. Likte også Terkel, men jeg blei så fryktelig lei etter alle gikk rundt og snakka om den dagen lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istid helt klart, genialt gode norske stemmer på den!

Ler så jeg griner omtrent og kan hele filmen utenat :angry:

Om jeg går tilbake til barndommen, må jeg si meg enig med de som har nevnt Løvenes Konge - det må være en av de beste filmene som noensinne er laget! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Elsker barne/animerte/tegna filmer jeg :angry:

Favorittene jeg kommer på nå er:

- Terkel i knipe

- Shrek

- My Brother Bear

- Løvenes konge

- stort sett alle de andre gamle disney filmene også

Det er de jeg kommer på

Skulle gjerne sett Slipp Jimmy fri også! Men det er mange av de "nye" animasjonsfilmene jeg enda ikke har sett! Bla. Happy Feet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Løvenes konge

-Terkel i knipe

-Shrek

-Flukten fra hønsegården (bare hun høna som snakker stavangersk eller hva hun snakker)

-Istid (ekornet er så søtt!)

Skulle sett Slipp Jimmy fri da, den hadde jeg kanskje likt. Også liker jeg Wallace and Gromit, men det er bare pga de kaninene som var så morsomme (ja, jeg har dårlig humor=P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er blitt nevnt utrolig mange bra animasjonsfilmer her, men jeg mener den beste enda ikke er nevnt... nemmelig den Japanske filmen "Chihiro og heksene" som bare er helt utrolig. Anbefales på det sterkeste, bør sees!!

Ja :o den er så bra:)

Hadde en vennine i trøndleg som fikk helt dilla på desse filmene, kjøpte alle av Ghibli studioet:)

Chihiro var vel en av de første vi så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeppp! nå har jeg nettopp satt på Cars (eller biler som den heter på norsk, men filmen suger på norsk) og det er bare beste tegnefilm/animasjonsfilmen jeg noen gang har sett! :P Elsker den!

hva er deres favoritter?

og må bare si Cars er best på engelsk!

Pøh, de norske oversettelsene og stemmene er som regel minst like bra som de orginale, syns jeg - OG det hender det er noen poenger der som ikke er i den engelske versjonen (og omvendt, selvsagt).

"Je heter Bill, som i tauebil, bare uten tauet" er jo genialt, med han hyper-Larsen fra Autofil *flirer*

Ellers så liker jeg

Løvenes Konge, den er så søt :o

Istid 1 & 2

Shrek 1 & 2

Lille Kylling (det er så konge når han digre begynner å synge "I will survive" hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...