Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong

Guest Christine

Recommended Posts

Skrevet
Jeg VAR helt frelst jeg, men synes sjokoladen rundt har tapt seg litt.. Smaker litt som kalendersjokkis liksom. Kremen derimot er like god som alltid:D Ja til melkekrem på tube!

:icon_confused:

(Idag kom jeg inn i butikken før skolen, plukket alt jeg skulle ha med som mat, gikk mot kassa, med DER, ja der sto eggene og det var som om de ropte på meg, og jeg var solgt, tok med en pakke. På skolen ble de borte på en, to, tre...)

De er skremmendes gode, men kun pga kremen :(

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Har faktisk aldri smakt disse eggene, så noen må nå innom butikken før jobb for å prøvesmake dette. :icon_confused:

Skrevet

Selger disse eggene i hopetall på jobb hver dag, men har faktisk ikke smakt de selv siden jeg var liten, og nå har jeg glemt hvordan de faktisk smaker... :(

Må visst ta å kjøpe meg et, men prisen er litt avskrekkende. 30 kr er litt drøyt. Ikke at det hindrer folk, en jente idag kjøpte 3 pakker til seg selv :icon_confused:

Skrevet
Jeg VAR helt frelst jeg, men synes sjokoladen rundt har tapt seg litt.. Smaker litt som kalendersjokkis liksom. Kremen derimot er like god som alltid:D Ja til melkekrem på tube!

Ja, sjokoladen i seg selv er ikke spesielt god, av en eller annen grunn (man skulle jo ikke tro det var noe annerledes med den enn med annen melkesjokolade?). Derfor - om man velger å spise egget med skje - må man alltid la det være igjen litt krem oppi, slik at man får smak av krem når man spiser sjokoladen.

Skrevet
kremt.. jeg tar av og til bare kremen og lar sjokoladen ligge :P

jaaa til krem på tube

Uff, ja, det gjør jeg og innimellom. Eller gir det til sambo (altetende). Hvorfor kan de ikke ha skikkelig god melkesjokkis der? Eller (ååh) litt mørkere sjokolade? Sånn som den som er rundt lohengrinen! Åh, nam

Skrevet

Nå har jeg prøvemuntlig, så da har jeg en unskyldning så i morra er det butikken og 2 pakker! ;)

Forøvrig, ehhm.. over 100 innlegg om, påskeegg :P

Skrevet

Hmm... Prøvemuntlig er ingenting, men enhver unnskyldning er god nok for å kjøpe seg påskeegg.

Hva kom du opp i?

*poster for å få tråden over 200 innlegg lang*

Skrevet

Nå har jeg prøvd ut disse eggene, og må innrømme at jeg ble litt skuffa jeg... Etter all denne lovprisinga av disse egga...

Skrevet
Nå har jeg prøvd ut disse eggene, og må innrømme at jeg ble litt skuffa jeg... Etter all denne lovprisinga av disse egga...

Helt enig! Jeg kjøpte en pakke, inspirert av denne tråden. Den kremmen smakte jo bare fett! :P

Skrevet
Helt enig! Jeg kjøpte en pakke, inspirert av denne tråden. Den kremmen smakte jo bare fett! :P

sikker på dere kjøpte riktige egg :P kremen er av melk kan ikke smake fett da ;)

Skrevet

Å nei!! Jeg som kjøpte en eske i går, til hele 43 (!!) kr på bensinstasjonen.

Jeg orket ikke prøvesmake de igår, men er skikkelig fysen på de nå, en halvtime til lunsj, og de ligger i bilen og egentlig bare venter på å bli smakt på... Men forventningen dalte litt nå må jeg si, når det var to kjappe mld om nedturer her på slutten... logik.png

Skrevet
Å nei! Jeg som kjøpte en eske i går, til hele 43 (!) kr på bensinstasjonen.

Jeg orket ikke prøvesmake de igår, men er skikkelig fysen på de nå, en halvtime til lunsj, og de ligger i bilen og egentlig bare venter på å bli smakt på... Men forventningen dalte litt nå må jeg si, når det var to kjappe mld om nedturer her på slutten... logik.png

ååå de har bare ikke smaksløkene i orden :P De smaker da ikke fett, men en herlig, luftig melkekrem, (smaker litt som det hvite i kinderegget, bare at der et krem, og er luftig) ;)

Skrevet
Hmm... Prøvemuntlig er ingenting, men enhver unnskyldning er god nok for å kjøpe seg påskeegg.

Hva kom du opp i?

*poster for å få tråden over 200 innlegg lang*

KRL, enda en god grunn til å trenge dem.

De som syntes de smaker fett må få sjekka smaksløkene sine :P

Skrevet

OMG, jeg melder meg i hvert fall ikke inn i noen klubb...

Mitt første egg er fortært, og jeg tror jeg klarer meg med det.... Utrolig kvalmende spør du meg, og ja, jeg er litt enig i at det smaker litt "fett"...

Hadde de vært på str med de bittesmå kindereggene kunne de kanskje vært gode, men dette ble aaaalt for mye....

Kos dere med eggene deres, det kommer i hvert fall ikke til å bli utsolgt pga meg... :rolleyes:

Skrevet

Mitt første egg er fortært, og jeg tror jeg klarer meg med det.... Utrolig kvalmende spør du meg, og ja, jeg er litt enig i at det smaker litt "fett"...

Hadde de vært på str med de bittesmå kindereggene kunne de kanskje vært gode, men dette ble aaaalt for mye....

Kos dere med eggene deres, det kommer i hvert fall ikke til å bli utsolgt pga meg... :rolleyes:

:P

Er SÅ enig! Æsj æsj æsj!

Der fikk du sagt det meste:P

Skrevet

Signerer denne altså. Vi får heller starte en klubb for de som synes påskeegg i lilla kartong ikke er noe godt. ;)

Det var alt for søtt og litt fett ja. Enda jeg har dilla på disse Maxi barsene fra Kinder.

Men da blir det jo bare fler egg til de andre da. :P

Skrevet
Signerer denne altså. Vi får heller starte en klubb for de som synes påskeegg i lilla kartong ikke er noe godt. ;)

Det var alt for søtt og litt fett ja. Enda jeg har dilla på disse Maxi barsene fra Kinder.

Men da blir det jo bare fler egg til de andre da. :P

Nei nei nei, og vi som prøver å verve nye medlemmer her :P

Ikke flere negative, og falske, rykter her!

For Sjokolade-påskeegg-i-lilla-kartong er bare best <3 :P

Skrevet
Nei nei nei, og vi som prøver å verve nye medlemmer her ;)

Ikke flere negative, og falske, rykter her!

For Sjokolade-påskeegg-i-lilla-kartong er bare best <3 :P

Du legger for stor vekt på sjokoladen. DET er nemlig kremen som er god :P

Skrevet

Hmm... Vi skal gjøre forsøk i naturfagen i dag. Læreren har sagt at om man har ett hardkokt egg og snurrer det rundt, vil det etterhvert reise seg opp i stående stilling. Jeg vil sjekke om det gjelder sjokoladeeggene også (og hva må man gjøre med eggene når timen er over? Spise dem kanskje? :P).

Skrevet

nam nam nam!

påskeegg i lilla kartong er en genial påskeoppfinnelse. Vi har tyvsmakt her, og like godt smakte det i år som ifjor. gleder meg til påske!

Skrevet

Send resten til meg! :P

Skrevet
Send resten til meg! :P

Haha, akkurat det jeg tenke på i går, de dere ikke vil ha kan sendes til medlemmene i klubben ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...