Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong

Guest Christine

Recommended Posts

Jeg VAR helt frelst jeg, men synes sjokoladen rundt har tapt seg litt.. Smaker litt som kalendersjokkis liksom. Kremen derimot er like god som alltid:D Ja til melkekrem på tube!

:icon_confused:

(Idag kom jeg inn i butikken før skolen, plukket alt jeg skulle ha med som mat, gikk mot kassa, med DER, ja der sto eggene og det var som om de ropte på meg, og jeg var solgt, tok med en pakke. På skolen ble de borte på en, to, tre...)

De er skremmendes gode, men kun pga kremen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Selger disse eggene i hopetall på jobb hver dag, men har faktisk ikke smakt de selv siden jeg var liten, og nå har jeg glemt hvordan de faktisk smaker... :(

Må visst ta å kjøpe meg et, men prisen er litt avskrekkende. 30 kr er litt drøyt. Ikke at det hindrer folk, en jente idag kjøpte 3 pakker til seg selv :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VAR helt frelst jeg, men synes sjokoladen rundt har tapt seg litt.. Smaker litt som kalendersjokkis liksom. Kremen derimot er like god som alltid:D Ja til melkekrem på tube!

Ja, sjokoladen i seg selv er ikke spesielt god, av en eller annen grunn (man skulle jo ikke tro det var noe annerledes med den enn med annen melkesjokolade?). Derfor - om man velger å spise egget med skje - må man alltid la det være igjen litt krem oppi, slik at man får smak av krem når man spiser sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt.. jeg tar av og til bare kremen og lar sjokoladen ligge :P

jaaa til krem på tube

Uff, ja, det gjør jeg og innimellom. Eller gir det til sambo (altetende). Hvorfor kan de ikke ha skikkelig god melkesjokkis der? Eller (ååh) litt mørkere sjokolade? Sånn som den som er rundt lohengrinen! Åh, nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd ut disse eggene, og må innrømme at jeg ble litt skuffa jeg... Etter all denne lovprisinga av disse egga...

Helt enig! Jeg kjøpte en pakke, inspirert av denne tråden. Den kremmen smakte jo bare fett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg kjøpte en pakke, inspirert av denne tråden. Den kremmen smakte jo bare fett! :P

Å nei!! Jeg som kjøpte en eske i går, til hele 43 (!!) kr på bensinstasjonen.

Jeg orket ikke prøvesmake de igår, men er skikkelig fysen på de nå, en halvtime til lunsj, og de ligger i bilen og egentlig bare venter på å bli smakt på... Men forventningen dalte litt nå må jeg si, når det var to kjappe mld om nedturer her på slutten... logik.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Jeg som kjøpte en eske i går, til hele 43 (!) kr på bensinstasjonen.

Jeg orket ikke prøvesmake de igår, men er skikkelig fysen på de nå, en halvtime til lunsj, og de ligger i bilen og egentlig bare venter på å bli smakt på... Men forventningen dalte litt nå må jeg si, når det var to kjappe mld om nedturer her på slutten... logik.png

ååå de har bare ikke smaksløkene i orden :P De smaker da ikke fett, men en herlig, luftig melkekrem, (smaker litt som det hvite i kinderegget, bare at der et krem, og er luftig) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Prøvemuntlig er ingenting, men enhver unnskyldning er god nok for å kjøpe seg påskeegg.

Hva kom du opp i?

*poster for å få tråden over 200 innlegg lang*

KRL, enda en god grunn til å trenge dem.

De som syntes de smaker fett må få sjekka smaksløkene sine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, jeg melder meg i hvert fall ikke inn i noen klubb...

Mitt første egg er fortært, og jeg tror jeg klarer meg med det.... Utrolig kvalmende spør du meg, og ja, jeg er litt enig i at det smaker litt "fett"...

Hadde de vært på str med de bittesmå kindereggene kunne de kanskje vært gode, men dette ble aaaalt for mye....

Kos dere med eggene deres, det kommer i hvert fall ikke til å bli utsolgt pga meg... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første egg er fortært, og jeg tror jeg klarer meg med det.... Utrolig kvalmende spør du meg, og ja, jeg er litt enig i at det smaker litt "fett"...

Hadde de vært på str med de bittesmå kindereggene kunne de kanskje vært gode, men dette ble aaaalt for mye....

Kos dere med eggene deres, det kommer i hvert fall ikke til å bli utsolgt pga meg... :rolleyes:

:P

Er SÅ enig! Æsj æsj æsj!

Der fikk du sagt det meste:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne altså. Vi får heller starte en klubb for de som synes påskeegg i lilla kartong ikke er noe godt. ;)

Det var alt for søtt og litt fett ja. Enda jeg har dilla på disse Maxi barsene fra Kinder.

Men da blir det jo bare fler egg til de andre da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne altså. Vi får heller starte en klubb for de som synes påskeegg i lilla kartong ikke er noe godt. ;)

Det var alt for søtt og litt fett ja. Enda jeg har dilla på disse Maxi barsene fra Kinder.

Men da blir det jo bare fler egg til de andre da. :P

Nei nei nei, og vi som prøver å verve nye medlemmer her :P

Ikke flere negative, og falske, rykter her!

For Sjokolade-påskeegg-i-lilla-kartong er bare best <3 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, og vi som prøver å verve nye medlemmer her ;)

Ikke flere negative, og falske, rykter her!

For Sjokolade-påskeegg-i-lilla-kartong er bare best <3 :P

Du legger for stor vekt på sjokoladen. DET er nemlig kremen som er god :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vi skal gjøre forsøk i naturfagen i dag. Læreren har sagt at om man har ett hardkokt egg og snurrer det rundt, vil det etterhvert reise seg opp i stående stilling. Jeg vil sjekke om det gjelder sjokoladeeggene også (og hva må man gjøre med eggene når timen er over? Spise dem kanskje? :P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send resten til meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...