Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong

Guest Christine

Recommended Posts

Jeg VAR helt frelst jeg, men synes sjokoladen rundt har tapt seg litt.. Smaker litt som kalendersjokkis liksom. Kremen derimot er like god som alltid:D Ja til melkekrem på tube!

:icon_confused:

(Idag kom jeg inn i butikken før skolen, plukket alt jeg skulle ha med som mat, gikk mot kassa, med DER, ja der sto eggene og det var som om de ropte på meg, og jeg var solgt, tok med en pakke. På skolen ble de borte på en, to, tre...)

De er skremmendes gode, men kun pga kremen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Selger disse eggene i hopetall på jobb hver dag, men har faktisk ikke smakt de selv siden jeg var liten, og nå har jeg glemt hvordan de faktisk smaker... :(

Må visst ta å kjøpe meg et, men prisen er litt avskrekkende. 30 kr er litt drøyt. Ikke at det hindrer folk, en jente idag kjøpte 3 pakker til seg selv :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VAR helt frelst jeg, men synes sjokoladen rundt har tapt seg litt.. Smaker litt som kalendersjokkis liksom. Kremen derimot er like god som alltid:D Ja til melkekrem på tube!

Ja, sjokoladen i seg selv er ikke spesielt god, av en eller annen grunn (man skulle jo ikke tro det var noe annerledes med den enn med annen melkesjokolade?). Derfor - om man velger å spise egget med skje - må man alltid la det være igjen litt krem oppi, slik at man får smak av krem når man spiser sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt.. jeg tar av og til bare kremen og lar sjokoladen ligge :P

jaaa til krem på tube

Uff, ja, det gjør jeg og innimellom. Eller gir det til sambo (altetende). Hvorfor kan de ikke ha skikkelig god melkesjokkis der? Eller (ååh) litt mørkere sjokolade? Sånn som den som er rundt lohengrinen! Åh, nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd ut disse eggene, og må innrømme at jeg ble litt skuffa jeg... Etter all denne lovprisinga av disse egga...

Helt enig! Jeg kjøpte en pakke, inspirert av denne tråden. Den kremmen smakte jo bare fett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg kjøpte en pakke, inspirert av denne tråden. Den kremmen smakte jo bare fett! :P

Å nei!! Jeg som kjøpte en eske i går, til hele 43 (!!) kr på bensinstasjonen.

Jeg orket ikke prøvesmake de igår, men er skikkelig fysen på de nå, en halvtime til lunsj, og de ligger i bilen og egentlig bare venter på å bli smakt på... Men forventningen dalte litt nå må jeg si, når det var to kjappe mld om nedturer her på slutten... logik.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Jeg som kjøpte en eske i går, til hele 43 (!) kr på bensinstasjonen.

Jeg orket ikke prøvesmake de igår, men er skikkelig fysen på de nå, en halvtime til lunsj, og de ligger i bilen og egentlig bare venter på å bli smakt på... Men forventningen dalte litt nå må jeg si, når det var to kjappe mld om nedturer her på slutten... logik.png

ååå de har bare ikke smaksløkene i orden :P De smaker da ikke fett, men en herlig, luftig melkekrem, (smaker litt som det hvite i kinderegget, bare at der et krem, og er luftig) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Prøvemuntlig er ingenting, men enhver unnskyldning er god nok for å kjøpe seg påskeegg.

Hva kom du opp i?

*poster for å få tråden over 200 innlegg lang*

KRL, enda en god grunn til å trenge dem.

De som syntes de smaker fett må få sjekka smaksløkene sine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, jeg melder meg i hvert fall ikke inn i noen klubb...

Mitt første egg er fortært, og jeg tror jeg klarer meg med det.... Utrolig kvalmende spør du meg, og ja, jeg er litt enig i at det smaker litt "fett"...

Hadde de vært på str med de bittesmå kindereggene kunne de kanskje vært gode, men dette ble aaaalt for mye....

Kos dere med eggene deres, det kommer i hvert fall ikke til å bli utsolgt pga meg... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første egg er fortært, og jeg tror jeg klarer meg med det.... Utrolig kvalmende spør du meg, og ja, jeg er litt enig i at det smaker litt "fett"...

Hadde de vært på str med de bittesmå kindereggene kunne de kanskje vært gode, men dette ble aaaalt for mye....

Kos dere med eggene deres, det kommer i hvert fall ikke til å bli utsolgt pga meg... :rolleyes:

:P

Er SÅ enig! Æsj æsj æsj!

Der fikk du sagt det meste:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne altså. Vi får heller starte en klubb for de som synes påskeegg i lilla kartong ikke er noe godt. ;)

Det var alt for søtt og litt fett ja. Enda jeg har dilla på disse Maxi barsene fra Kinder.

Men da blir det jo bare fler egg til de andre da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne altså. Vi får heller starte en klubb for de som synes påskeegg i lilla kartong ikke er noe godt. ;)

Det var alt for søtt og litt fett ja. Enda jeg har dilla på disse Maxi barsene fra Kinder.

Men da blir det jo bare fler egg til de andre da. :P

Nei nei nei, og vi som prøver å verve nye medlemmer her :P

Ikke flere negative, og falske, rykter her!

For Sjokolade-påskeegg-i-lilla-kartong er bare best <3 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, og vi som prøver å verve nye medlemmer her ;)

Ikke flere negative, og falske, rykter her!

For Sjokolade-påskeegg-i-lilla-kartong er bare best <3 :P

Du legger for stor vekt på sjokoladen. DET er nemlig kremen som er god :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vi skal gjøre forsøk i naturfagen i dag. Læreren har sagt at om man har ett hardkokt egg og snurrer det rundt, vil det etterhvert reise seg opp i stående stilling. Jeg vil sjekke om det gjelder sjokoladeeggene også (og hva må man gjøre med eggene når timen er over? Spise dem kanskje? :P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send resten til meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...