Mud Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Uffda! Så utrolig trist... Men du blir sikkert knallfornøyd med den beardisen du til slutt ender med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Ååh, så synd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Ja, det var utrolig trist. Men for at ikke alle soniser skal sitte og være triste på grunn av denne tråden, kan jeg fortelle at det skjer veldig hyggelige ting også akkurat nå. Kanskje får dere snart se bilder av en svensk liten skjønnhet, og høre hva denne lille ullballen skal hete :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Ja, det var utrolig trist. Men for at ikke alle soniser skal sitte og være triste på grunn av denne tråden, kan jeg fortelle at det skjer veldig hyggelige ting også akkurat nå. Kanskje får dere snart se bilder av en svensk liten skjønnhet, og høre hva denne lille ullballen skal hete ååå Har du funnet en? Det var koselige nyheter. Gleder meg til å høre (og se) mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Så flott a gitt! Tipper storebror Pippin gleder seg, hihi. Dere skal vel ikke på Merket? Masse lykke til, spennende dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Så bra at det blir 'årnings' likevel, kjente jeg ble skikkelig trist på dine vegne da jeg leste innlegget om at den siste tispa bare fikk en død valp! Er veldig spent på bilder av den lille, og ikke minst hva navnet blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Dere skal få både nyheter og bilder på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresemor Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 uff så trist altså. Men er kjempe flott t du har funnet en ny valp =) Jippi =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Dere skal få både nyheter og bilder på mandag Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar