Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bø

Line_

Recommended Posts

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Da har jeg kommet hjem jeg også. Gratulerer til alle som er fornøyd med resultatene sine!

Jeg hadde gledet meg som en unge til å hilse på Lyra, men gjett hvem som ikke dukket opp... <_< Annette - du får komme opp til NKK Trheim i stedet, så får jeg hilse på henne da.

Her er i alle fall masse bilder, og jeg gidder ikke å skrive bildetekst til alle, men de inkluderer i alle fall et tonn av setterbilder som jeg hadde lovt å ta for Christine, bilder av Karine som trener Lassie og Fenris, bilder av Silje og Zira i ringen, bilde av Silje med en kosete berner, bilder av Fenris som ikke liker å se på at Karine trener med Lassie, bilder av tre rolige ulvehunder, bilde av Bajnok som slapper av, et nydelig bilde av Karine (soory, men jeg mått jo bare), bilder av Kristina og Benedicte, bilder fra ag1, bilder av Lunah på vei hjem og det tror jeg er det.

IMG_6586.jpg

IMG_6595.jpg

IMG_6611.jpg

IMG_6612.jpg

IMG_6615.jpg

IMG_6624.jpg

IMG_6625.jpg

IMG_6627.jpg

IMG_6630.jpg

IMG_6632.jpg

Dele opp...

Skrevet

Åh, jeg var faktisk snill da jeg plukket ut bildene med henne på. Har et par hvor hun ikke er fullt så heldig. :Laugh:

Apropos Benedicte: HVEM andre enn henne kjøper seg is når det er fem minusgrader, vind og snø ute??

Skrevet
Apropos Benedicte: HVEM andre enn henne kjøper seg is når det er fem minusgrader, vind og snø ute??

Jeg *kremt* :rolleyes:

Men flotte bilder Ingvild :baby:

Edit: Må jo gratulere til alle som er fornøyd og til de som ikke er så fornøyd!

Skrevet
IMG_6611.jpg

Utstilling er såå gøy :baby:

Flotte bilder da! :baby: Skjønner ikke hvordan jeg klarte å "unngå" alle disse menneskene! <_<

Hva med å henge rundt storeringen LITT før finalene folkens? :closedeyes:

Guest Christine
Skrevet

Takk, takk, takk, takk for bilder, Ingvild! :baby:

Sånn gjør man når man ikke har muligheten til å reise selv :baby:

Gratulerer til alle som er fornøyde :D

Skrevet
Utstilling er såå gøy :baby:

Flotte bilder da! :D Skjønner ikke hvordan jeg klarte å "unngå" alle disse menneskene! <_<

Hva med å henge rundt storeringen LITT før finalene folkens? :closedeyes:

Var du der?? På søndagen?? Så deg ikke, jeg... Men vi var der bare et par-tre timer tror jeg, dro i halvtretiden eller noe sånt.

Takk, takk, takk, takk for bilder, Ingvild! :baby:

Sånn gjør man når man ikke har muligheten til å reise selv :P

Tjihi, du får få tilbake minnekortet ditt på tirsdag.

Guest Vicky
Skrevet

Haha, der var det jo bilde av meg jo! :baby: Vicky som er nokså skeptisk på den stigen der. Tusen takk for at du tok bilder! Får aldri tatt bilder på stevner selv.

Skrevet
Var du der?? På søndagen?? Så deg ikke, jeg... Men vi var der bare et par-tre timer tror jeg, dro i halvtretiden eller noe sånt.

Portiser? På søndagen? :/

Jeg var på lørdag med en gr 8 hund? =|

Skrevet

Ingvild: Ang. bilder av Benedicte så vet jeg hvor fotogen hun er :baby: Jeg kan godt legge ut bilder?!

Skrevet

Fine bilder :baby:

Jeg syntes akkurat ikke på det første bilde av ulvehundene :baby:

Står litt lenger frem der..:D

Skrevet

Fine bilder, Ingvild! Kult med litt portisbilder!

Her må jeg si det var noen utseendeforaldringer ute og gikk! Karine med mørkt hår og Kristina med masse hull :baby:

Og Silje sitt utstillingstryne ble med, ja! Er det ikke vakkert?

Skrevet
Får vel gratulere meg selv og min 10 mnd gamle Roma med sitt første cert... :angry:

ble slått av 2 Champions, som ALLTID fortjener å vinne.... så hun ble 3BTK med Cert...

Stolt av henne jeg... :icon_fun: Vel verdt turen på 10 timer fra Bergen (om hemsedal, gadd ikke vente på kolonne på Haukeli *hehe*) og 7,5 time hjem igjen... lang helg, men alt i alt en meget fornøyelig opplevelse :angry:

Hvordan gikk det med Siri da? Vet hun håpet på cert på Eira :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
    • Takk for svar. han har to trygge eldre hunder som han har lekt med noen ganger. vi har prøvd oss med andre valper, men han er ikke intendert i å leke med de, legger seg kun ned og ruller seg sammen som en ball. Virker utrygg, redd, så det har vi sluttet med.han er at typen som blir mer giret av å hyle, så det fungerer ikke.  han har ikke begynt å miste tenner enda, men har begynt å få noen. Får både tyggebein, fryser klut fra fryseren og fryste gullerøtter/ men når de intense periodene kommer så fungerer ingen ting. Time out er det eneste som fungerer, men det er jo et mareritt å få han i valpebingen fordi han bokstaveligtalt  sitter fast i deg.    vi krysser jo fingrene for at dette er en fase, for ellers er han lydig. Kan både sitt, ligg og bli. Men ikke når dette kikker inn
    • Sosialiserer dere noe med andre hunder? Bitehemming er noe de lærer veldig mye bedre i lek med andre hunder enn fra mennesker. Prøv å finne noen trygge hunder i nærområder eller bland kjente og gå en kort tur i bånd uten hilsing, før de får leke litt. Prøv å klynke til når han biter, og snu dere bort. For noen funker det, andre blir med gira av det. Vri opp filler og tauknuter i vann og frys dem. Isen demper smerte og klør i tennene. Nå er det vel litt tidligste laget med tannfelling, men kan være starten på en periode med MYE biting. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...