Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakinos Better Behave Bridie


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...
Guest Just me!!

Fiine jenta! Flott at ting går så bra med henne (beklager at jeg er usosial med mobben, pengene er borte)

Det er gøy å lese om hva dere greier! :ahappy:

Vi vil gjerne leke litt mer med dere altså. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladjenta jo. Aro sier hun bare må vente til han er frisk, så skal han nok trimme litt med henne igjen. :P

Det høres flott ut! Bridie syns at alle andre vennene hennes er blitt kjedelige, de gidder ikke løpe lenger! Men, da dukker vi opp hos Aro en dag han er frisk igjen! :ahappy:

Fiine jenta! Flott at ting går så bra med henne (beklager at jeg er usosial med mobben, pengene er borte)

Det er gøy å lese om hva dere greier! :P

Vi vil gjerne leke litt mer med dere altså. :P

Hehe, ser på datoen når jeg kan forvente svar fra deg og ikke vettu ;)

Og ja, Bridie må møte Archie en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag reiste Bridie og jeg opp til ei venninne for å la hundene leke. Vi "kidnappet" med oss ei venninne til, og samlet flokk på 4 hunder

(Odin - golden på 1,5 år, Buffy - Border Collie på 2 år, Carma - schæfer på 8 mnd, og Bridie (aussie) på 3 år) fant en idyllisk plass ved elva på Dokka. Her møtte vi i tilegg på en ufattelig flott groenendael gutt på 3 år ved navn Dio, og dermed var gjengen komplett.

Kun Bridie, Buffy og Carma hadde sett hverandre før, ingen av de andre (i noen kombinasjon) hadde i det hele tatt satt snuten på hverandre, men det gikk supert! Null knuffing fra noen. Det hele var rett og slett en perfekt kveld, på et perfekt sted, og med herlige hunder. Dere skulle virkelig vært der alle sammen.

Edit 20.11 Fjernet røde kryss etter bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carma var utrolig pen, minnet veldig om buffy'en din. Kan skjønne hvorfor hun er ditt hjertebarn :)

Ja, hu minner meg mye om Buffy'n min i utseende egentlig. Bare at Carma har mer rette farger, også er hu ufattelig blond! *flire*

Buffy var utrolig flott ;)

Vet du hvor ho er fra?

Ja, BC buffy er nydelig! Herlig jente. Skal høre litt hvor hu er fra og svare deg etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hu minner meg mye om Buffy'n min i utseende egentlig. Bare at Carma har mer rette farger, også er hu ufattelig blond! *flire*

Ja, BC buffy er nydelig! Herlig jente. Skal høre litt hvor hu er fra og svare deg etterpå :)

;)

Ho minte meg en del om Rex. Kanskje derfor ho var så nydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...