Gå til innhold
Hundesonen.no

14.Februar...


BareLinn

Recommended Posts

Ja, da er det kjærlighetens dag da... :)

Noen her MED kjæreste som har tenkt å gi sin bedre halvdel en liten påminnelse? :lol:

Jeg fikk en liiten ting da jeg sto opp idag, og satt størst pris på kortet jeg fikk til.. :icon_redface: hehe...

Feirer dere litt, om dere husker det?

eller?

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg syns om denne dagen akkurat som jeg syns som alle andre liknende dager, at det bare er tull! Bare laget for at butikker skal tjene penger. Hvis man ikke kan klare å vise sin kjære at man er glad i han på eget initiativ, så kan man vel like så godt la det være.. Hehe.. Kanskje litt krass nå? Men jeg mener det. Det er vel mere hyggelig å få en oppmerksomhet hvis det er på eget initiativ enn hvis det er noen som forteller deg at du skal gjøre det... Syns nå jeg hvertfall..

Men når det først er en sånn dag må jeg si jeg ble glad da jeg fikk en tekstmld fra kjæresten i dag morres med gratulasjon på dagen. Og jeg hadde jo selvfølgelig blitt glad for å få noe. Men jeg hadde blitt mer glad om det kom en hvilken som helst annen dag. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det kjærlighetens dag da... :)

Noen her MED kjæreste som har tenkt å gi sin bedre halvdel en liten påminnelse? :lol:

Jeg fikk en liiten ting da jeg sto opp idag, og satt størst pris på kortet jeg fikk til.. :icon_redface: hehe...

Feirer dere litt, om dere husker det?

eller?

Hva syns dere?

Jeg fikk et skikkelig fint smykke og et kort fra typen. Skikkelig sjarmør altså. Jeg gidde han et kort med et kontatkort. Vi feirer senere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg syns om denne dagen akkurat som jeg syns som alle andre liknende dager, at det bare er tull! Bare laget for at butikker skal tjene penger. Hvis man ikke kan klare å vise sin kjære at man er glad i han på eget initiativ, så kan man vel like så godt la det være.. Hehe.. Kanskje litt krass nå? Men jeg mener det. Det er vel mere hyggelig å få en oppmerksomhet hvis det er på eget initiativ enn hvis det er noen som forteller deg at du skal gjøre det... Syns nå jeg hvertfall..

Men når det først er en sånn dag må jeg si jeg ble glad da jeg fikk en tekstmld fra kjæresten i dag morres med gratulasjon på dagen. Og jeg hadde jo selvfølgelig blitt glad for å få noe. Men jeg hadde blitt mer glad om det kom en hvilken som helst annen dag. :P

Jeg er egentlig HELT enig med deg :) Serisøt ! Syns egentlig det blir for dumt å dra sånne "tradisjoner" inn i Norge! Samme syns jeg åsså om Halloween ! Kaster noen egg i min postkasse,må di PENT vaske det bort igjen også ! Men LITT søtt er det jo da..At man står opp til et kort på nattbordet, eller en blomsterbukett i stua :icon_redface:

Jeg fikk et skikkelig fint smykke og et kort fra typen. Skikkelig sjarmør altså. Jeg gidde han et kort med et kontatkort. Vi feirer senere idag.

Så søtt :lol: Jeg fikk et kort, åsså fikk jeg et k.kort til den nye mobilen min, som jeg venter på startpakke til :) Så ble fornøyd jeg..Dessuten så har vi snart 1års feiring;) Det blir bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommersiallisert dag for at blomstergrossister, sjokolade- og bamseprodusenter, telefonselskaper osv. skal tjene mer penger på forbrukerne? Nei takk! Vi bryr oss ikke mye om denne dagen, det er så mye viktigere å vise at man setter pris på hverandre hele året igjennom! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo egentlig ganske i mot sånne dager som dette... på lik linje med morsdag og farsdag...

MEN så klarer jeg ikke holde meg da :icon_redface: Har kjøpt kort, lue og votter (så han slipper å låne mine hele tiden!) og et billig playstationspill til han :lol:

Men det skal jo sies at han har vært i nordsjøen og kommer hjem i dag, og jeg har savnet så veldig...

Og jeg er ganske så flink å kjøpe gaver og oppmerksomheter i hverdagen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentine i dag ja ! Pakken til typen kom ikke i dag :) men holder på å lage fint kort, så får han heller vente :) Han kommer bort snart, så skal vi ha en "romantisk" middag! :P Blir kos det.. Feirer all slags jeg, syntes valentine er en romantisk og flott dag å feire så! :lol: Han kommer vel snart så jeg bør vel bli ferdig med kortet.. Lurer på hva jeg får jeg.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Valentine betyr egentlig ikke så mye for meg!

Men! Var alltids koselig å ha fått mange koselige meldinger, og komplimenter i dag da! :icon_redface:

Skulle egentlig på konfirmasjonsundervisning å ha seksualundervisning i dag, men tar meg heller en tur ute med venner! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri feiret valentine.. Eller, jeg ble dratt med på "date" en gang med en venn, bare fordi begge var single og han syntes det var så trist å feire dagen alene.. *ler* Nå har jeg kjæreste/samboer, men vi har ikke gjort noe uvanlig.

Jeg setter mer pris på spontane ting, sånn fordelt utover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg syns om denne dagen akkurat som jeg syns som alle andre liknende dager, at det bare er tull! Bare laget for at butikker skal tjene penger. Hvis man ikke kan klare å vise sin kjære at man er glad i han på eget initiativ, så kan man vel like så godt la det være.. Hehe.. Kanskje litt krass nå? Men jeg mener det. Det er vel mere hyggelig å få en oppmerksomhet hvis det er på eget initiativ enn hvis det er noen som forteller deg at du skal gjøre det... Syns nå jeg hvertfall..

Men når det først er en sånn dag må jeg si jeg ble glad da jeg fikk en tekstmld fra kjæresten i dag morres med gratulasjon på dagen. Og jeg hadde jo selvfølgelig blitt glad for å få noe. Men jeg hadde blitt mer glad om det kom en hvilken som helst annen dag. :icon_redface:

HELT enig!

Dagen i dag har vært grusom... 14.februar er årets verste dag! Den er bare til for å få oss single til å føle oss skikkelig dårlige! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes valentines dagen er en god anledning til å vise at man setter pris på kjæresten jeg. Det er lett å glemme å ta vare på hverandre i en hektisk hverdag, og en dag satt av til det er kos, synes nå jeg. (Også er det jo veldig mye lettere for gutta å huske på en dag da, virker det som :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tar ikke hverdagen en litt feil vending om man faktisk må avsette en dato på kalenderen for å være romantisk mot kjæresten sin?

Men kanskje Valentinesday ble starta å feire fordi at gutta skal kunne gi blomster til damene en gang i året, uten at de skal misstenke at det er noe mer bak. For jenter og blomster blir feil uansett ellers. Gir du de blomster, så må man jo ha gjort noe galt og ha dårlig samvittighet. Gir du de ikke blomster, er det galt også, for da er man ikke romantisk nok. :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tar ikke hverdagen en litt feil vending om man faktisk må avsette en dato på kalenderen for å være romantisk mot kjæresten sin?

Men kanskje Valentinesday ble starta å feire fordi at gutta skal kunne gi blomster til damene en gang i året, uten at de skal misstenke at det er noe mer bak. For jenter og blomster blir feil uansett ellers. Gir du de blomster, så må man jo ha gjort noe galt og ha dårlig samvittighet. Gir du de ikke blomster, er det galt også, for da er man ikke romantisk nok. :Laugh:

Du har forstått det :D

Nei, jeg feirer ikke denne dagen på noen måte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tar ikke hverdagen en litt feil vending om man faktisk må avsette en dato på kalenderen for å være romantisk mot kjæresten sin?

Men kanskje Valentinesday ble starta å feire fordi at gutta skal kunne gi blomster til damene en gang i året, uten at de skal misstenke at det er noe mer bak. For jenter og blomster blir feil uansett ellers. Gir du de blomster, så må man jo ha gjort noe galt og ha dårlig samvittighet. Gir du de ikke blomster, er det galt også, for da er man ikke romantisk nok. :Laugh:

sorry altså, men hva slags kvinnfolk har du hvert borti? Jeg blir ikke annet enn glad om typen kommer med blomster. Men kanskje det bare er jeg som er fornuftig? :rolleyes:

Nei for all del, dra alle under èn kam :D Smart! (*ironi*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj så mangen som ikke likte den dagen da! :shocked:

jeg syns det er en flott dag for gutter spessielt er ikke flinke til å gi damen litt oppmerksomhet og en liten gave i hverdagen så hvorfor ikke ha en dag hvor de virkelig kan få gjort det! :D jeg er hjemme med familien så gaven får vente til søndag når typen kommer her. jeg har kjøpt han en tommelring som han alltid har ønsket seg så får vi håpe han blir glad for den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...