Gå til innhold
Hundesonen.no

14.Februar...


BareLinn

Recommended Posts

Du har forstått det :D

Jepp. Dere er avslørt for lenge siden... :D

sorry altså, men hva slags kvinnfolk har du hvert borti? Jeg blir ikke annet enn glad om typen kommer med blomster. Men kanskje det bare er jeg som er fornuftig? :rolleyes:

Trur ikke du vil vite det. :Laugh: Men må nok være du som ikke er paranoid.

Men sånn seriøst ment. Hvorfor skal vi drive og importere alle disse amerikanske feringene av forskjellige slag? Og det skal alltid handle om å bruke masse penger. Kjøpestanden gnir seg i hendene og vil mer enn gjerne at vi skal ha inn disse dagene.

Jeg har litt mer sansen for å heller bruke hele året for å være hyggelig mot sine nermeste, og ikke bare en fastsatt dato da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke du vil vite det. :Laugh: Men må nok være du som ikke er paranoid.

Hehe, det var da jammen meg godt å høre :D

Men sånn seriøst ment. Hvorfor skal vi drive og importere alle disse amerikanske feringene av forskjellige slag? Og det skal alltid handle om å bruke masse penger. Kjøpestanden gnir seg i hendene og vil mer enn gjerne at vi skal ha inn disse dagene.

Jeg har litt mer sansen for å heller bruke hele året for å være hyggelig mot sine nermeste, og ikke bare en fastsatt dato da...

Hm, det er vel bare det at Amerika påvirker oss mer enn noen gang, og vi importerer(kan man si det sånn? alt som kan, alt som kan lønne seg for butikkene, virker det som da!

Syns heller man kan bli flinkere til å vise hverandre kjærligheten oftere. Kan man ikke sette en egen dato da? Enn å feire den dagen ALLE (ikke alle da) feirer? Er det ikke mer koselig å vite at denne dagen er satt av for "oss", og ikke for hele "verden". Også til de jentene som mistenker noe med engang de får noe på en helt vanlig dag, skjerp dere :D (dere vet selv hvem dere er). hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har vel kanskje en egen dato itillegg? Datoen man ble sammen eller traff hverandre eller liknende? Men hva vet vel jeg :D

jo helt korrekt ;) vi har hvertfall det.

Feiret 4 år i januar :D

Men vil heller ha den datoen som en romantisk dag, enn en dag som vi har importert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har vel kanskje en egen dato itillegg? Datoen man ble sammen eller traff hverandre eller liknende? Men hva vet vel jeg :D

Slike datoer er jo mye mer koselig å feire da. Og mye mer personlige. I stede for disse komersielle greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma som haloween

Ei på jobben her sier at Haloween visst nok er en gammel Europeisk skikk som Amerika tok og som nå har kommet tilbake til Europa.. Ikke det at jeg syns det er en bedre dag fordet altså.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje Valentinesday ble starta å feire fordi at gutta skal kunne gi blomster til damene en gang i året, uten at de skal misstenke at det er noe mer bak. For jenter og blomster blir feil uansett ellers. Gir du de blomster, så må man jo ha gjort noe galt og ha dårlig samvittighet. Gir du de ikke blomster, er det galt også, for da er man ikke romantisk nok. :Laugh:

Learned by experience - eksen kom bare med blomster når han hadde planlagt en ukes fisketur med gutta eller bestemt seg for å gjøre noe annet "egotripp"-greier han visste jeg ikke kom til å ha sansen for.. Lett å dra med seg sånt til neste stakkar da.. Som faktisk var små-romantisk sånn i hverdagen, og alltid sendte blomster og kort på Valentines Day :D

Selve dagen har jeg ikke helt sansen for, selv om det er hyggelig - men man sitter igjen med en følelse av at dette er noe handelstanden har adoptert og omfavnet, for å kunne hove inn penger på folks dårlige samvittighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg syns om denne dagen akkurat som jeg syns som alle andre liknende dager, at det bare er tull! Bare laget for at butikker skal tjene penger. Hvis man ikke kan klare å vise sin kjære at man er glad i han på eget initiativ, så kan man vel like så godt la det være.. Hehe.. Kanskje litt krass nå? Men jeg mener det. Det er vel mere hyggelig å få en oppmerksomhet hvis det er på eget initiativ enn hvis det er noen som forteller deg at du skal gjøre det... Syns nå jeg hvertfall..

Men når det først er en sånn dag må jeg si jeg ble glad da jeg fikk en tekstmld fra kjæresten i dag morres med gratulasjon på dagen. Og jeg hadde jo selvfølgelig blitt glad for å få noe. Men jeg hadde blitt mer glad om det kom en hvilken som helst annen dag. :D

:D

Som jeg skulle sagt det selv. men jeg hadde nok ikke sagt det så pent og kontrollert som deg, så jeg valgte å sitere deg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...