Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket program?

LiLi

Recommended Posts

Nå bruker jeg ikke sånn program lengre, men jeg har bare prøvd et - Macromedia Dreamweaver, og det kan jeg virkelig anbefale. Enkelt og greit å fylle inn hvilke farger du vil ha, om du vil ha frames, å sette inn bilder og tabeller osv. Du kan velge om du vil vise bare designet, halveis design og halveis HTML eller bare HTML. Det var egentlig innmari teit forklart, men jeg ekke noe flink på å forklare heller, så da er det kanskje likeså greit. Det følger med FTP-program i programmet, så du trenger bare å fylle inn bittelitt og trykke på en knapp så ligger siden din på nettet liksom. Enkelt og greit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, hater Go Live :) Forrige gang jeg lagde side var det notisblokk, php og css som var tingen.. Litt mye koder å skrive da;) Men, egentlig, så er GoLive et bra program, vi hadde det tilogmed som pensum på IKT linja.. var bare at jeg krangla meg til å ikke bruke det.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, GoLive er veldig klipp og lim, jeg går jo medier og kommunikasjon, så jeg trodde vi skulle lære html. Men neida, enklest mulig! Så jeg kn litt html, men ikke nok til at jeg får sånne sider jeg vil ha ved å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, GoLive er veldig klipp og lim, jeg går jo medier og kommunikasjon, så jeg trodde vi skulle lære html. Men neida, enklest mulig! Så jeg kn litt html, men ikke nok til at jeg får sånne sider jeg vil ha ved å bruke det.

Det er bare å prøve seg litt fram med HTML da. Søstra mi forklarte meg prinsippet, og hva en side er bygd opp av osv (sikkert akkurat det du har lært på media), også fant jeg en norsk side hvor det stod noen koder og forklaringer på norsk, og så begynte jeg bare å prøve. Jeg bruker css til å angi åssen sidene skal se ut (farger) og iframes. Det er enklest. Er det koder jeg lurer på så søker jeg litt på google eller prøver det mest logiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...