Gå til innhold
Hundesonen.no

Nanduhrias Caranthir - 'Cane'


Carina

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar
Nope, trivdes ikke i miljøet her så vi satser helt og holdent på spor og rundering (NBF). ;)

Tusen takk alle! :P

Okei :P Vi har også gått over til spor og rundering med våre, jeg synes det gir både oss og hundene mye mer enn agility som jeg har drevet med siste årene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Veit du? Jeg tror du er blitt lurt jeg! :) Bruksavla hunder skal ikke se sånn ut?

Det er godt å se at det er flere som har jordspisende hunder. Kanskje de har misforstått den der "jordvinnende" greia? *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jord er tydligvis favoritten her også ;)

Fiineste belgertottene :)

Det er godt å se at det er flere som har jordspisende hunder. Kanskje de har misforstått den der "jordvinnende" greia? *flir*

Haha, jord er flotte greier det! Nå har han det nok i kjeften fordi Extra var full av jord og skitt og de herjet jo ganske godt sammen. Også kastet vi jo leker til dem som også ble fulle av skitt. Men det er vel bare sjarmerende med litt jord på tunga? ;)

Hvis du ikke stiller han til NUCH snarest så blir jeg sur... Det er få ting som er kulere enn en så vakker bruksavla belger ;) Fiiine canegutten...

Hehe, jeg har som mål i år at vi skal ha to røde slufser, jeg har jo blitt fortalt at bruksbelgere ikke er særlig pene. ;)

Ellers, tusen takk dere! Personlig synes jeg jo selvsagt han er verdens vakreste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den Mallen så bra gira ut :whistle:

Fine Cane! Han ligner meg om Diesel der han løper i vannet. Vakker gutt du har!

'Den mallen' er forresten Extra til Marthe. :blink:

Herlige sorte dotten! :)

Men hallo! for noen sinnsykt pene hunder! og DE musklene på mallen! :) så pent!

(jeg har da aldri sett en malle i levende live, så ikke overfall meg hvis alle maller er så muskuløse :) )

Extra har en ganske bred kasse. Det som er kult med de korthårede er jo at musklene vises så bra. Cane har jo like mye muskler, men er smalere i front, men musklene vises ikke under alle pelsen. :P

Tusen takk for fine ord om gutten min! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...