Gå til innhold
Hundesonen.no

Nanduhrias Caranthir - 'Cane'


Carina

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar
Så skjønn! ;) Du må rett og slett glede deg ihjel! :P

Ja, det er faktisk nesten så ille. :P

Har fått nye bilder, de ble hele FIRE uker på tirsdag! Juhuu, halvvegs! :P Resten av bildene ligger i bloggen for i dag. :P

hann,v.f4uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg vært på besøk hos oppdretter, og valpene var bare helt herlige! Knalltøffe små dotter! Traff også moren til valpene som var en veldig rolig og fin, og særdeles smart hund. Fikk også hilse på en av sønnene til faren til min valp, og kulere kar skal man lete lenge etter! Alt i alt kjempefornøyd med hundene til oppdretter, og jeg er ikke i tvil om at jeg blir fornøyd med hunden jeg får. ;)

Dessuten, nå er det bestemt hvem som blir min! Og her er et par bilder jeg fikk i dag - av MIIIIN Groenendael (!) - nå begynner han jo å bli skikkelig skjønn da. :)

min200307-01r.jpg

min200307-01.jpg

Nå mangler det bare å bestemme navnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har han kommet hjem! Og for en vidunderlig valp! Det er som Varjas rake motsetning, han her karen legger seg faktisk ned og sover når han er trøtt?! :shocked:

Reisen gikk veldig bra, litt piping nå og da - som man selvsagt må forvente - ellers sov han ganske mye på turen. Både buss, fly og bil var helt greit for denne karen.

Her kommer noen bilder av nusket i sitt nye hjem, med sin nye leke - som egentlig var ment til Varja siden den er råååsa. :P Det kommer sikkert flere bilder senere. :)

020407-03liten.jpg

020407-02liten.jpg

020407-01liten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til Knotte-Cane bilder, to skjønninger i samme slengen...! :P

De er herved lagt ut på hjemmesiden. :)

Tøft navn du har på ham forresten. Uttaler du det Cane rett fram eller som noe ala "keein"?

Det er mere kein ja. :P

Et par bilder fra i dag, resten ligger som sagt på hjemmesiden i galleriet. :P

020407-01.jpg

020407-03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..thats it..det MÅ bli en svarting til i fremtiden for jeg vil ha en sånn valp! Han er jo helt utrolig nydelig! Kjekke karen! ;)

Det er godt du tenker fornuftig. ;)

Tusen takk alle sammen!

Her kommer en liten dose til, han ble åtte uker i går, så jeg mååå bare. Så skal jeg prøve å vente noen dager før jeg kommer med flere bilder. :D Som vanlig ligger det flere bilder på hjemmesiden.

030407-01liten.jpg

Det kløøøør..

030407-02liten.jpg

030407-03liten.jpg

Baaarn! Yeeey! Cane elsker barn.

030407-04liten.jpg

030407-05liten.jpg

030407-09liten.jpg

030407-10liten.jpg

030407-11liten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gleder meg nå til mine valper blir større og jeg kan ta pøbel bilder av dem :icon_confused:

Ja, jeg gleder meg også til dine valper blir større og du kan ta pøbelbilder av dem! :ahappy:

Synes han ligner på valpebilder av søskenbarnet sitt jeg :icon_redface: Jeg MÅ få hilst på han en gang!

Det lover jo godt da! Og jeg MÅ få hilst på Loke en gang, dessuten. :P

Nå har jeg tatt masse nye lekebilder og noen portrettbilder av Cane og Knott som ligger i galleriet. :lol:

En smakebit:

130407-04.jpg

130407-06.jpg

http://www.poteliv.com/galleri/images/130407/130407-19.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Et par bilder fra i dag. Gjett om jeg gleder meg til valpepelsen blir vekke - den samler jo opp alt som er overhodet mulig å sette fast i pelsen, noe som sikkert vises på en del av bildene av Cane. :yes:

Edit: Og hvis noen lurer på hvorfor hundene er skitne og fulle av sikkel på alle bildene, så er det fordi jeg var så lur og vente til etter at de hadde lekt og herjet en stund før jeg løp inn etter kameraet. :rolleyes:

030507-01.jpg

030507-02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nååååh.. Han er kjempesøt og har krøllepels i panna! :)

Kommer snart i den kule alderen han og, når han får så store ører at du tenker at han aldri kommer til å vokse inn i de der *flir* Heldigvis oppdager man plutselig en dag at man tok feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååh.. Han er kjempesøt og har krøllepels i panna! ;)

Kommer snart i den kule alderen han og, når han får så store ører at du tenker at han aldri kommer til å vokse inn i de der *flir* Heldigvis oppdager man plutselig en dag at man tok feil :)

Haha, ja han får krølle/krepp-pels når han er skitten og/eller når han har badet. På bildet er det vel litt av begge deler. ;)

Aller fineste Canusen ;) Tantes lille yndling det.. :)

Tror tante er lille Canisen sin yndling også. :P

Skjønningene ;)

Fin lay du har fått deg :P

Tusen takk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Han er UTROOOOLIG søt!!

Oppdaget nett nå at han er født på samme dag som min første groenendael... *ler* - hun ville vært 15 om hun hadde levd ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Oi, det var lenge siden jeg hadde oppdatert her..

Cane har blitt schvær. For ca. 2 uker siden var han 58 cm i manken og veide 19,4 kilo, har på følelsen at han har vokst litt de siste par ukene også.

Her er et par nye bilder fra turen vår i dag, ligger ca. en halv million flere i galleriet + større versjoner av disse.

070803-04.jpg

070803-02.jpg

070803-03.jpg

070803-01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...