Lola Pagola Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Kjempeflott hund! Synd med hd og ad da :/ Siter
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Ja huff det var synd. Men nydelig hund for det. Det er sånne eksempler av raser som får meg til å tenke på om jeg kanskje har valgt feil rase. Han var ihvertfall driiit pen, skinner utrolig også! Siter
Djervekvinnen Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Flott kar! Spesielt det bildet hvor han står på rundballen! Siter
Synne N Skrevet 13. Desember 2008 Rapporter Skrevet 13. Desember 2008 Kjempeflott rottis du har Siter
Rottis jentå Skrevet 13. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2008 Tusen takk alle sammen! Kunne ikke vært mer fornøyd med han, men eg også klar over at han har dårlige sider. Men sånn er det med alt og alle, posetivt og negativt, men forhåpentligvis mest posetivt, og det er det Siter
Emilie Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Har knipset noen flere bilder av Oscargutten til Rottis jentå, jeg. Siter
Rottis jentå Skrevet 31. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Takk takk Emilie! Og jeg har skrevet feil. Oscar han midels HD og svar AA, ikke omvends som jeg har skrevet tiligere. Siter
Rottis jentå Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Her kommer noen nye bilder av Oscar også: Hilser på dverghamsteren Lotta for første gang Han er flink å være med å pynte pepperkakehus til jul Siter
Aina&Kaizer Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Ah, nå gikk det opp et lys for meg. Det er du som bor rett ved siden av Tunge hundepensjonat? I så fall har jeg jo sett Oscar flere ganger, da jeg jobbet der i sommer. Han er kjempeflott. Siter
Marthe Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Ah, nå gikk det opp et lys for meg. Det er du som bor rett ved siden av Tunge hundepensjonat? I så fall har jeg jo sett Oscar flere ganger, da jeg jobbet der i sommer. Han er kjempeflott. Har du ikke forstått det før nå? *ler* Oscar er kjempe flott Siter
Aina&Kaizer Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Skrevet 17. Februar 2009 Har du ikke forstått det før nå? *ler* Nei. Men så har jeg ikke sett så mange innlegg av Rottis jentå heller da, om det duger som unnskyldning. Siter
Rottis jentå Skrevet 12. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2009 Da vil vi skrive om vår fantastiske utstillingshelg i Bergen 20. -22. mars, litt i seneste laget, men har bare ikke blitt til før nå På lørdagen var vi på rasespessialen på myrbø, da stillte jeg selv, han fikk 1 kvalitet, men i konkurranseklassen gikk han ut uten noe. PÅ NKK på søndagen gikk det heldigvis bedre! Vi reiste på NKK for å få championetet, men uansett resultat var jeg og min far enig om at dette skulle være Oscar's siste utstilling. Oppdrettern stillte for meg denne dagen, nettopp for at vi gikk for championatet. Etter mye venting, egentli ikke mye, men føltes slik, kom Oscar og Terje (oppdretteren) inn i ringen, vakt åpen klasse, hannhundklassen og fikk da CERT og CASIB, og da ble han jo Champion! Og på toppen av alt vant han rasen Var da kjempe happy og tenkte med meg selv at det er jo kjekt han ble med i gruppen, men en rottweiler blir skjeldent plassert, men neida han vant! Må helt ærlig innrømme at tårene var på spreng! Ble sååå utrolig glad Og som på toppen av det hele ble han også plassert som BIS 4. Bare en så fantastisk helg! Andre utstillingen blir det nok ikke med han, men på vinnergallaen skal vi Siter
Rottis jentå Skrevet 28. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2009 Jeg hadde med meg Oscar da jeg vare hos dyrlegen men Nokas i går, bare for å veie Oscar da. han veide 50kg, ville trodd han veide mer med tanke på hvor stor han er, men var en fin vekt for han fikk jeg beskjed om av dyrlegen Siter
Rottis jentå Skrevet 29. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2009 Her kommer noen bilder av Championen min: Siter
TonjeRA Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Så flotte bilder!! Gratulerer med gode resultater!!! Er en utrolig flott hund du har!! Siter
MetteOgBeatrix Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Han er bare helt fantastisk nydelig Siter
Gåsa Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Gratulerer med flott resultat og han er kjempe nydelig Siter
Rottis jentå Skrevet 1. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 Tusen takk alle sammen! Siter
Rottis jentå Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2011 Lenge siden Oscar sin side er blitt oppdatert, men siden 2009 har Oscar også blitt Norsk vinner! Vi har gått blodsporprøve for å få han godkjent som ettersøkshund, men det gikk ikke så bra. Dagene før prøven han vært ute på tur etter hjort og fått sansen for ferskspor, så han bare virret når vi gikk prøven. I ettertid har jeg ikke gått så mye spor med han siden jeg fikk ny hund. Oscar er nå sofahund hos mamma og pappa. Pensjonert og nyter det til de grader Siter
Recommended Posts