Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei på dere!

Guest Limo

Recommended Posts

Skrevet

Hehei!

Jeg heter Liss og er 17 år. Bor på Hundvåg (en øy litt utenfor Stavanger) og går første året på Hetland vgs.

Er den heldige eier av to herlige gutter ved navn Koda og Micro.

Koda (Kimura' Didrik) er en norsk buhund på snart 3 år. Vi trener lp i Sør - Rogaland brukshundklubb og har fått opprykk til klasse 2 :kiss: Koda stilles også ut, og han har i løpet av 2006 oppnådd følgende titler: Int Ch, Such, Pl ch, Nuch, Sv - 06, Plw - 06, Nv - 06, Nordv - 06, WW - 06. Koda er en skikkelig go' gutt. Han elsker mennesker (både fremmede og kjente) og han elsker å kose :hug:

Micro (Amarita's Micro Sycillo) er en liten langhåret dvergdachs på snart 5 år. Han har en stoor personlighet, og har prøvd det meste - agility, bruks, utstilling og lydighet. Har faktisk bestått apellmerket med 173,5 av 180 poeng. Han er egentlig ganske pysete og synes ikke det er så veldig kjekt med fremmede personer, og fremmede hunder. Trives derfor best som mors skygge og sofagris :ahappy:

Guest Christine
Skrevet

Hei, og velkommen hit :kiss:

Er allerede en Buhund her inne, og tror eieren setter pris på flere buhunder! :ahappy:

Håper du trives :hug:

Skrevet

hallo, og velkommen hit! :kiss: Endelig noen med en mer verdig representant til å representere rasen her inne! :ahappy: Koda er nydelig, men det sier jo resultatene hans alt om :hug:;)

Skrevet

Hei hei Liss, KAri og Oscar hilser! PÅ tide at du også fant fram hit :ahappy: Har ikke snakket med deg på en stund, men GRATULERER med ALLE de tiltene deres! Viste forresten ikke at du hadde to hunder...? Jaja håper du triver her da.

KLem klem fra oss to :kiss:

Skrevet

Tusen takk for hyggelige velkomsthilsener :)

Nå tror jeg, jeg har funnet ut hvordan man viser bilder, så jeg prøver meg igjen :)

kodavintere052fi.jpg

kodakoserseg7ji.jpg

kodasove0sm.jpg

microsommeren20056hf.jpg

Skrevet

Bildet av Micro er ikke det aller beste, men var det eneste jeg hadde av ham på denne PC'en. Bedre bilde kommer seinere :)

Skrevet

velkommen! Kjempe fine hunder! Hvordan er det å trene i bruks klubben? Greie folk eller?? Vet du om det er helgekurs i AG snart? Har veldig lyst å gå! Bor på jørpeland så det er litt stress å reise dit i uka... Men det er jo en mulighet...

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...