Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer man bare må ha


Betty

Recommended Posts

Hvilke filmer mener dere er så gode at man bare må ha de? Er det noen som går igjen når dere skal anbefale filmer til noen? Kom gjerne også med en kort beskrivelse av filmen, og hvilken sjanger den hører til :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fullstendig filmsamling uten Bridget Jones 1 & 2, la vita e bella og Shrekfilmene.

Bridget taler for seg selv, la vita e bella er en fantastisk film fra krigen om å holde motet oppe og hvordan man takler konsentrasjonsleirer, shrekfilmene er tidenes beste film i grønn monster sjangeren :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, inspirasjon fra samtalen vår eller Betty? Mine "vil ha" filmer er Eurotrip, jeg synes den er så fantastisk morsom og litt "annerledes" enn andre filmer.. Har mange gode poeng og! Narnia og LOTR er filmer jeg ser om og om igjen. The Girl Next Door har jeg sikkert sett en halv milliard ganger (hver dag en hel sommerferie), men jeg blir ikke lei altså:kiss: Dessuten Lars Monsen filmene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøkene, filmene, badeskummet jeg har på badet, ALT er herlig :ahappy::kiss:

Jeg er forsåvidt heelt enig med deg. Hadde de bare ikke forandret ting! Utelate- greit nok, men forandre? Naaai! Jeg har HP- dagbok;D (sorry, OT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, inspirasjon fra samtalen vår eller Betty?

Jepp :ahappy:

Mine måha filmer er "Natural born killers", som jeg nok aldri blir lei av. "Den grønne mil" er en flott film som alle burde se. Og selvsagt LOTR. "Robin hood og helter i strømpebukser" samt "Dracula er død - og trives med det" er komedier jeg syns er absolutt nødvendig :kiss: . Filmer på ønskelisten (som jeg har sett, men eier ikke) er: "ikke uten min datter" , "the outsiders" og "Requiem for a dream" . Tror jeg har sett "the outsiders" iallefall 20 ganger eller mer :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Potter så klart :ahappy:

Dessuten må man ha Istid 1 og 2, og Madagascar.

Swimfan - en dritgod thriller

Dirty Dancing

High School musical - sangene er så fine

Dessuten ma man jo ha slike allmenne og store filmer som Ringenes Herre, King Kong, Pirates of the Carribean.

Hitch og Brigdet Jones filmene er kjempemorsomme!

Tror jeg må få tak i When a strangers call også - enda en dritgod trhiller..

Glad i filmer..!? Neida :kiss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida: Pay It Foreward er seriøst en av de verste filmene jeg noen gang har sett :P

Ellers er:

Forrest Gump

Pirates of The Caribbean 1(IKKE 2!)

Grease

Finding Nemo

Notting Hill

Robin Hood - Prince of Thieves

Robin Hood - Men in tights

Lion King :)

The Incredibles

Gladiatoren

..."må ha" filmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud..har så mange... :)

Beetlejuice, Moulin Rouge, Gremlins, Dirty Dancing, Flashdance, Narnia (gamle versjonen), Pride and prejudice (Colin Firth-versjonen... ^_^ ), Tomb Raider, Sleepy Hollow (IKKE gamle versjonen, har den også, og den er...tragisk dårlig), The secret of Nimh, An american tale (Fine Fivel), LOTR 1-3, Cinema Paradiso (nydelig Italiensk film), Pirates og the caribbean 1+2, og senere 3, alle må man jo ha :) , Fantasia, MIB, Mission Impossible 1+2 (3 var så der..), Gladiatoren, Neverending story 1+2, Hidalgo, Care Bears-filmen :P , A beautiful mind, The Bone collector, Mary Poppins, Bambi, Lady og landstrykeren, Charlotte`s web (tegnefilmen, nyyyydelig, og så trist..) og Løvenes Konge ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirates!

Link

:)

Hmmm...var du seriøs nå eller? :)

Glemte å legge inn noen filmer selv:

Alle tre Gudfaren-filmene, alle Star Wars, Scarface og ikke minst Trainspotting. Ellers det meste av Disney og Pixar.... Tja - og de aller fleste filmene med John Cusack og mange, mange fler - har nesten for mange filmer egentlig..

Edit:

Og kanskje legge til litt krim: Alle "Beck"-filmene, alle Wallander-filmene og alle Van Veeteren-filmene... (sa noen at jeg liker svensk krim? :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...