Marianne Skrevet 22. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Da sier jeg som Ole Brumm: Ja takk begge deler! Eller enda bedre, en mann som er akvanerd! To fluer på samme smekken *flirer*
SoppenCamilla Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Ja, den siste der hadde ikke vært dum! Han styrer med akvariet, og jeg tar bilder. ;D
Kira Skrevet 22. Mars 2009 Rapporter Skrevet 22. Mars 2009 Da sier jeg som Ole Brumm: Ja takk begge deler! Eller enda bedre, en mann som er akvanerd! To fluer på samme smekken *flirer* Hehe, lønner seg ikke alltid å ha en fyr som er akvanerd. Her hjemme ente det med at 170liter ble byttet mot 450liter. Og i tillegg så fikk jeg mitt eget 60liter til jul.
Marianne Skrevet 23. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2009 Ja, den siste der hadde ikke vært dum! Han styrer med akvariet, og jeg tar bilder. ;D Jepp! Og når jeg tenker meg etter, så ønsker jeg meg og en sånn mann.... Hehe, lønner seg ikke alltid å ha en fyr som er akvanerd. Her hjemme ente det med at 170liter ble byttet mot 450liter. Og i tillegg så fikk jeg mitt eget 60liter til jul. Hallo, damen! Du kan ikke si sånn også ikke legge ut bilder!
Kira Skrevet 23. Mars 2009 Rapporter Skrevet 23. Mars 2009 Hallo, damen! Du kan ikke si sånn også ikke legge ut bilder! *kremt* Jeg burde vel sett den komme, ok, så ska jeg få fiksa kamera, så kanskje det blir en tråd etterhvert...
Marianne Skrevet 23. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2009 Jepp, det burde du! Forte seg da, vi er kronisk nysgjerrige vettu
AnitaW Skrevet 25. Mars 2009 Rapporter Skrevet 25. Mars 2009 Jeg har sendt en dæsj skruvallisneria med posten i dag. Nå håper jeg bare de tåler reisa og temperaturen. De er pakket i pose inni en melkekartong, ullteppe utgikk ..
Marianne Skrevet 25. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2009 Jeeeeej Takk snuppa mi! De tåler jo en trøkk, og så kaldt er det vel ikke, satser på at det går finfint!
Wilma Skrevet 5. April 2009 Rapporter Skrevet 5. April 2009 Marianne, hvor mange fisker har du egentlig nå? :yes:
Marianne Skrevet 6. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2009 Ummmmh, øøøøøøøøhhh, mange men altfor få!
Wilma Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Ja, sånn btw så har jo du greier på fisker, ikke sant? *Leke dum* Kan jeg spørre deg om hvilke fine fisker som kan bo sammen med neontetra osv. i et 450 liters kar? Eller med andre ord, har du noen ideèr på hvilke fisker jeg kan putte sammen i karet? Tenker litt på ciklider, men er usikker på hvilken type, er jo mange.. Og kunne gjerne tenkt meg et lekspar.. hihi
Kira Skrevet 21. April 2009 Rapporter Skrevet 21. April 2009 Ja, sånn btw så har jo du greier på fisker, ikke sant? *Leke dum* Kan jeg spørre deg om hvilke fine fisker som kan bo sammen med neontetra osv. i et 450 liters kar? Eller med andre ord, har du noen ideèr på hvilke fisker jeg kan putte sammen i karet? Tenker litt på ciklider, men er usikker på hvilken type, er jo mange.. Og kunne gjerne tenkt meg et lekspar.. hihi Vet spørsmålet ikke var til meg, men... Sajica ciklider skal man teoretisk sett kunne ha med neontetra, men jeg er en anelse usikker, mener bare jeg har lest det et sted. Selv har vi disse ciklidene, og de yngler mye og er pene og morsomme. Men de graver en del og mulig man bør ha et par damer til mannen, vi har bare ei dame til han. om ingen andre svarer deg, så kan jeg sikkert slenge en neontetra fra 60liter'n og oppi 450liter'n.
Marianne Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2009 Ja, sånn btw så har jo du greier på fisker, ikke sant? *Leke dum* Kan jeg spørre deg om hvilke fine fisker som kan bo sammen med neontetra osv. i et 450 liters kar? Eller med andre ord, har du noen ideèr på hvilke fisker jeg kan putte sammen i karet? Tenker litt på ciklider, men er usikker på hvilken type, er jo mange.. Og kunne gjerne tenkt meg et lekspar.. hihi De aller fleste ciklider kan man ha sammen med neon, så lenge de ikke passer inn i munnen på de Du kan jo søke litt rundt på akvaforum, det er mye morsome ciklider Acaraene er fine og enkle å få til feks. Men i en 450 liter kan du jo ha noen forskjellige *Drømme*
AnitaW Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Og så vil jeg være den første på denne tråden til å gratulere med pygmeene, skikkelig moro Jeg skal ikke mase etter bilder riktig ennå, hehehe...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Og så vil jeg være den første på denne tråden til å gratulere med pygmeene, skikkelig moro Jeg skal ikke mase etter bilder riktig ennå, hehehe... Det skal jeg!
Marianne Skrevet 4. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Hihi takk Anita! Jepp, det var innmari moro, og jeg som ikke hadde fått med meg at de hadde lagt egg en gang Og bilder? Hakke sjangs! Da trenger man makrolinse og sånt har man da ikke.. Tipper vel at de kanskje er en drøy millimeter, men mulig jeg overdriver, ække så god på sånt *flirer* Bittesmå er de ihvertfall og jeg tviler vel egentlig på at de overlever.. Får følge litt bedre med og ta ut eggene om de finner på å leke igjen
Marianne Skrevet 6. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Uki, her kommer rekespam, bare for å puste litt liv i denne delen av sonen og. Dere andre er jo ikke spes god på det *hint hint* Biereker er artige, eller sorte krystallreker om du vil. Jada endel like bilder, men plukke ut er for pyser *flirer* Nytt kar, Indisk kloreke har ikke helt skjønt begrepet Mallehule... Beviset på at reker er gode ryddere Søte rekerompa Rekespam slutt Var ingen av pygme coryene som ville vise seg fram, og som forutsett så er det ingen bebiser igjen..
SoppenCamilla Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Fytti grisen, den indiske kloreka var STØGG! Hadde fått mareritt om jeg hadde hatt noe sånt no i nærheten av senga, ass. Blæh. Men den var litt kul og. Btw, hyggelig å se at rydderekene rydder opp liket de har mekka. Mordermafiagreier, du kjøper bare det, du. Djeez, en hemmelig drøm du har, eller?
Marianne Skrevet 6. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Soppen da... De har ikke drept kloreka, den har hatt hamskifte og kirsebærrekene rydder opp Og de ække stygge, de er kule! Og bare hvis noen lurer, ja jeg har rekedilla
SoppenCamilla Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Alle er ikke stygge! Bare den ene. De andre bare ligner på reker.. Men for all del, forsvar mordermafiarekene. Jeg skal tegne et bilde av hva jeg mener, forresten.
Marianne Skrevet 6. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Hihihi jeg gleder meg! Forresten var det nå bilde bare av en Indisk Kloreke da
SoppenCamilla Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Hihihi jeg gleder meg! Forresten var det nå bilde bare av en Indisk Kloreke da Vet da det. Her er det! Ekle, gule øyne, svær munn med bloddryppende hoggtenner og svære drapsklør. *grøss* "Every step yooouuu take....."
Marianne Skrevet 6. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Hahahahaha Stakkars lille reka mi! Men du, assa, nå må du bestemme deg om den sangen tilhører coryene eller rekene!
SoppenCamilla Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Hahahahaha Stakkars lille reka mi! Men du, assa, nå må du bestemme deg om den sangen tilhører coryene eller rekene! Siden du tydeligvis kjøper bare skumle vanndyr, så hører de til alle!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar